Fitness Seller

1 jaar bezig - 1 maandje cutten - getting there! Progressie foto's

Bezoekers in dit topic

nnutth0wze

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
12%
Dag DBB.com,

Ik ben sinds een jaar ongeveer aan het trainen, en vind zelf dat mijn lichaam wel wat vorm begint te krijgen!

Stats:
1.80m
81KG

BP: 90x8
Squat: 115x5
Deadlift: 150x5
OHP: 60x8

VP ligt denk ik rond de 12/13%

Eerste foto is een half jaar geleden, 2e is net koud genomen.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden en wat jullie voor eventuele op of aanmerkingen hebben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Flits-fotos zijn het trouwens omdat ik niet graag mn gezicht erop zet ;-)

Edit: gefixt!

Laatst bewerkt:
Mag wel wat meer massa op before je gaat cutten imo.

Links is before neem ik aan?

Links is voordat ik ging trainen, daarvoor was ik altijd erg dik geweest, toen ben ik doormiddel van mezelf uithongeren en veel rennen 23 kilo afgevallen. Niet erg slim dus. Daarna ben ik mezelf op voeding gaan focussen en krachttraining gaan doen. :)

Vind zelf ook dat er nog veel massa bij mag, maar wil er straks toch ook wel ns een keer goed bijlopen in de zomer. Ben van plan te cutten tot de 75 kilo, en daarna te gaan clean bulken.

Thanks!

Ik krijg vaak maar 2 of 3 replies op dit soort threads, vraag me af of dat nou goed of slecht is

succes ermee man..

gewoon goed op weg voor een jaar, alleen die krachtstats zijn wel impressive.. jelly

Thanks! Heb ongeveer 4 maanden niet kunnen squatten, anders had die nog wel een stukje hoger gestaan!

wat is dat bij je tepel ?? gyno

no hate bro

Indrukwekkende krachtstats al idd

Benenpic?

Ik ben ook net begonnen van een tijd stilliggen, ja je ziet wel degelijk verandering aan je , kkan ni wachten tot ik er trug in zit

Tweede pic is duidelijk breder, nice!

wat is dat bij je tepel ?? gyno

no hate bro
Ik ben er bang van.. Ik houd mezelf voor dat het overtollige huid is omdat ik altijd dik ben geweest en het niet hard aanvoelt, dus ik houd mn hart vast en fingers crossed.

No offense taken btw

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 18:04 ----------

Benenpic heb ik zo snel niet maar zal ik vanavond even maken. Iedereen bedankt voor de comments!

Wow, nette stats.
Train zelfs ook bijna een jaar maar jij tilt stukkie meer!
Goed bezig. Zijn je squats wel gewoon tot onder parralel?

Al is je vet % wel hoger als 12/13% hoor denk ik, je ziet er uit als ik aan het eind van m'n bulk en toen zat ik ong op 15%, net iets hoger volgens mij zelfs. Die bovenste foto zou wel 12 kunnen zijn.

Goede tranfsormatie! Welke oefeningen heb je gedaan voor je core(torso)? Want ziet er nu namelijk veel beter uit.

Squats en deadlifts natuurlijk, verder doe ik 2x weeks core-kwartier en dan doe ik waar ik dan net zin in heb, sidebends, leg raises, cable crunches, van alles.

Benen was k helelemaal vergeten! Zal zo ns een fotootje maken!

Back
Naar boven