MuscleMeat

1 jaar in de business (homeworkout) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BOEDDHA91

Novice
Lid geworden
31 jul 2011
Berichten
28
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
72kg
Vetpercentage
9%
rug gespierd door de pushups? hoe ziet je trainingsschema er zoal uit?
 
Hier kunnen we niets mee. Geen enkele info naast 2 poses op verschillende afstanden.
 
in de business :roflol:

kerel begin eens met serieeus trainen
 
rug gespierd door pushups? ik zou meer gaan curlen voor je benen.
maak even betere foto's want hier kun je niet veel op zien, en als ik jou was zou ik gewoon naar een gum gaan ;)
 
rug gespierd door de pushups? hoe ziet je trainingsschema er zoal uit?

Ja da is opzich wel verschillend.

train my biceps en triceps op meerde mogelijke manieren met halters.

borst doe ik met pushups mijn triceps meestal ook even met pushups. ik doe veel pushups.

als ik triceps train train ik ook mijn lats op die dag, lats zijn toch ook je stuk rugspieren? weet nederlandse benaming niet ervan :|.

volgende dag. biceps en borst borst doe ik met pushups (maar werkt niet uit goed)

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 11:31 ----------

rug gespierd door pushups? ik zou meer gaan curlen voor je benen.
maak even betere foto's want hier kun je niet veel op zien, en als ik jou was zou ik gewoon naar een gum gaan ;)

wat houd dat in curlen voor je benen?
 
NotSureIfSerious.jpg
 
Waarom push ups? als je dan al thuis traint met dumbbells maak dan wel een degelijk schema. Heb je nooit oefeningen zoals db press en fly's gedaan? En pushups voor rug xd? -met pushups train je alles behalve je rug, ga pull ups doen als je die nog niet doet. Verder zou ik je even inlezen over oefeningen en schema's d.m.v. stickys en in een gym trainen is natuurlijk altijd beter. Veel succes
 
Waarom push ups? als je dan al thuis traint met dumbbells maak dan wel een degelijk schema. Heb je nooit oefeningen zoals db press en fly's gedaan? En pushups voor rug xd? -met pushups train je alles behalve je rug, ga pull ups doen als je die nog niet doet. Verder zou ik je even inlezen over oefeningen en schema's d.m.v. stickys en in een gym trainen is natuurlijk altijd beter. Veel succes


Thnx, flys kan ik bijna niet doen of ik moet ze liggend op de grond doen. schema heb ik niet nee heb het wel in me hoofd zitten zo denderend is het niet :P ik zal maar is schema gaan maken dan.
 
Thnx, flys kan ik bijna niet doen of ik moet ze liggend op de grond doen. schema heb ik niet nee heb het wel in me hoofd zitten zo denderend is het niet :P ik zal maar is schema gaan maken dan.

Dan doe je ze liggend op de grond, een bankje heb je in eerste instantie niet nodig liggend kan je best een goede ROM maken. Een bankje is natuurlijk wel handig en zo duur is het niet om aan te schaffen
 
wat is dit nou weer
 
Dumbbells of shakeweights?

Lijkt me ook geen 8% trouwens.
 
bertstare.jpg
 
tot hoever gaan je dumbbells?

10kg max erop en ik train met 7 of 8 kg ofzo..

---------- Post toegevoegd Sun 31 Jul 2011 om 14:05 ----------

Dumbbells of shakeweights?

Lijkt me ook geen 8% trouwens.
ja met bf heb ik maar wat gegokt ik was 1 jaar geleden gewoon mager, en nu heb ik gelukkig ook wat vet gekregen
wat bedoel je met shakeweights?
 
Laatst bewerkt:
ahhj, ik train emt dumbbells 8 kg
 
Sorry kerel, ik wil je niet afbranden maar je hebt een jaar verspild.Lees eens wat rond hier en stel een trainingsschemaatje ed op.
En ga je inschrijven bij een gym als je serieus verder wilt dan.
 
Back
Naar boven