MuscleMeat

1 jaar in de business (homeworkout) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WHAT the hell is this!

Ga naar de gym als je geen fatsoenlijk materiaal thuis heb..
 
Would hit so hard they need a ****ing powerlifter to pull me out!
 
:roflol: kijk wat een mega armen die kerel heeft
 
Met Dumbbells die tot 10 kilo gaan groei je niet.
 
Sorry kerel, ik wil je niet afbranden maar je hebt een jaar verspild.Lees eens wat rond hier en stel een trainingsschemaatje ed op.
En ga je inschrijven bij een gym als je serieus verder wilt dan.

Ja ga ik binnenkort ook doen dus dat komt hopelijk wel goed.En dan komt dat schema wel goed van pas :rolleyes:
 
Je dumbbells gaan tot 10kg maar je traint met 8kg??? Wat train je dan allemaal met die dumbbells want 10kg is in principe voor alles te weinig op wat uitzonderingen na.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Je dumbbells gaan tot 10kg maar je traint met 8kg??? Wat train je dan allemaal met die dumbbells want 10kg is in principe voor alles te weinig op wat uitzonderingen na.

bicep tricep schouders rug
 
10 kilo deadlift?
Dan 400 reps?
 
Ik vermoed ook dat je iets beter materiaal en zwaardere gewichten nodig hebt man. Zo zag ik er uit na een kleine 2 maanden, naturel zoals jij...
 
bicep tricep schouders rug

Je zou achterkant schouders, kickbacks, en side raises met 10kg kunnen doen, maar verder is het te weinig gewicht... En daarnaast moet je deadliften, squatten, benchen en rows doen...
 
Je zou achterkant schouders, kickbacks, en side raises met 10kg kunnen doen, maar verder is het te weinig gewicht... En daarnaast moet je deadliften, squatten, benchen en rows doen...

Aahh oke thnx voor de tips
 
Geen goede buisness
 
Rug is alles behalve gespierd
 
Back
Naar boven