AndroidHealthClinic

1 Jaar pauze

Bezoekers in dit topic

Gespierd Stuk

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 nov 2002
Berichten
231
Waardering
1
Ik wil na een pauze van iets meer dan 1 jaar weer beginnen met kuren. Nu is mijn vraag aan degene die hier al ervaring mee hebben: kan ik met lagere doseringen weer beginnen, of moeten de doseringen weer net zo hoog zijn als een jaar geleden?

Wat zijn verder belangrijke ervaringen na zo'n lange pauze?

Van mijn spiermassa heb ik overigens behoorlijk veel (20 kg) kunnen vasthouden, terwijl het vetpercentage maar weinig is gestegen (+ 3 %).
 
ik zou ff eerst idd een mild kuurtje pakken en de volgende er tegenaan gaan

greets serge
 
is het niet zo dat de hoogte van je kuur ook afgestemd moet zijn op je spiermassa?
 
dat is niet zo hoor eref ik zal je een voorbeeld geven,een kennis van mij traint al 15 jaar naturel en weegt 105 kilo hij boekt nu dus bijna tot geen vooruitgang meer dwz niet snel genoeg meer naar zijn zin:D hij is nu bezig met een deca susta kuurtje (200mg /250mg)en weegt momenteel al 111 kilootjes in de 4e week

greets serge
 
Volgens dat ik gelezen heb moet de hoeveelheid as afgesteld zijn op het bewicht. Bv Voor deca is er berekend at 4,4 mg per kilo ideaal is.
 
Dosseringen worden niet bepaald op gewicht maar eerder op receptor gevoeligheid.
Sommigen reageren heel sterk op as, anderen veel minder. Het spreekt vanzelf dat mensen met meer kuurervaring meer mogen dosseren, maar een algemene lijn van die weegt zoveel dus die mag zoveel gebruiken das onzin. We zijn niet met eiwit of koolhydraten bezig he.

Gespierd stuk, ik zou niet metteen naar hogere dosseringen grijpen, kijk waar je bij de eerste kuurtjes goed op groeide en stack eventueel met een andere as.
 
Originally posted by admin
.... Dosseringen worden niet bepaald op gewicht maar eerder op receptor gevoeligheid.
Sommigen reageren heel sterk op as, anderen veel minder ....

Precies :thumb: en daarom is HOE MEER HOE BETER ook niet voor iedereen waar.

Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven