AndroidHealthClinic

1 jaar progressie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Under The Stairs

Cool Novice
Lid geworden
20 mrt 2023
Berichten
146
Waardering
76
Lengte
1m81
Massa
70kg
Vetpercentage
10%
Goedemiddag Allen,

Hier mijn progress-foto's - graag jullie mening - jullie mogen doodeerlijk zijn en eventueel 'hard' kritiek is er om uit te leren en ik leer graag bij :).
Korte uitleg:
Startdatum fitnessjourney = 01/12/2021 - na een blessure van 2 jaar aan de schouder ben ik dan begonnen met fitness voor de eerste keer als focuspunt (daarvoor wel al gedaan als bijgedeelte bij het boksen).

De eerste 3 foto's dateren van 05/04/2022 - deze zijn genomen na mijn cutfase van bijna 5 maanden (spijtig genoeg nooit geen foto's genomen van mijn originele startstaat). Hier was ik 10kg afgevallen en woog ik een slordige 74.5kg/gemiddeld per week -> ik at toen 1800kcal/dag en deed 3x/week full body workouts.

De volgende 3 foto's dateren van eind oktober 2022 - deze zijn genomen nadat ik nog een korte bodyrecomp had uitgevoerd - voornamelijk om het laatste beetje vet weg te werken en mijn spieren terug op te bouwen. Op deze foto's woog ik gemiddeld 68.3kg/weekbasis -> ik at toen 2600 kcal/dag en deed 4xweek upper/lower split.

De laatste 2 foto's zijn genomen eind February 2023. Deze zijn genomen na 4 maanden in leanbulk te zitten, momenteel zit ik een leanbulk (die omgerekend 20 maanden zal duren) het objectief is om 0.5kg/maand bij te komen preferabel in spieren (duh). Op deze foto's weeg ik gemiddeld 70.5kg/weekbasis - de leanbulk werkt momenteel goed.

PS: ik heb geen foto's van mijn benen van het begin, en foto's van mijn chest/triceps worden pas teruggenomen eind Maart.

Huidig traingsschema:
- Push / Pull / Legs / Rust - mijn rustdag(en) roteren dus elke week
- 3650 kcal/dag
- 15.000/18.000 stappen per dag
- Leanbulk fase (0.5kg/maand)

Indien jullie verbeterpunten zien of tips hebben, gelieve deze te delen :).
 

Bijlagen

  • April 1.jpg
    April 1.jpg
    311,5 KB · Weergaven: 431
  • April 2.jpg
    April 2.jpg
    52,3 KB · Weergaven: 385
  • April 3.jpg
    April 3.jpg
    184,8 KB · Weergaven: 362
  • Oktober 1.png
    Oktober 1.png
    134,2 KB · Weergaven: 364
  • Oktober 2.jpg
    Oktober 2.jpg
    58,7 KB · Weergaven: 401
  • Oktober 3.jpg
    Oktober 3.jpg
    43,5 KB · Weergaven: 402
  • February 1.jpg
    February 1.jpg
    76,6 KB · Weergaven: 392
  • February 2.png
    February 2.png
    160,4 KB · Weergaven: 408
Aardig wat kcal voor iemand van jou gewicht.
Zo actief tijdens werk?
 
Aardig wat kcal voor iemand van jou gewicht.
Zo actief tijdens werk?
Nee, ik zit in IT dus heb eigenlijk een zittende job - maar de 18k stappen per dag alleen al tellen voor 1000kcal, tel hierbij het trainen (6x/week) dan zit je al gauw aan die kcal voor wat bij te komen.
 
Nee, ik zit in IT dus heb eigenlijk een zittende job - maar de 18k stappen per dag alleen al tellen voor 1000kcal, tel hierbij het trainen (6x/week) dan zit je al gauw aan die kcal voor wat bij te komen.
Dan loop je wel redelijk veel na je werk wil je 18k per dag halen.
 
Netjes hoor, mooie basis. Daarvoor zeker wel een tijdje wezen boksen?
 
Dan loop je wel redelijk veel na je werk wil je 18k per dag halen.
Ik heb een grote hond - 4x per dag daarmee buiten is al 14-15k stappen, dan nog naar en van de fitness en gewoon bewegen dus je bent er vrij snel in mijn geval :)
 
Netjes hoor, mooie basis. Daarvoor zeker wel een tijdje wezen boksen?
Heb inderdaad van mijn 5 jaar tot mijn blessure altijd gesport - sowieso is men lichaam dus wel wat gewend, thans al mijn spieren die veelgebruikt waren bij het boksen het momenteel het lastigste hebben ???
 
Na 5 maanden had je al een beter fysiek dan sommige klagende meeuwen hier.

Tip om foto's te schieten op dezelfde plek, licht en pomp/geen pomp. Nu is het lastig te zien maar iig duidelijk progressie gemaakt
 
Na 5 maanden had je al een beter fysiek dan sommige klagende meeuwen hier.

Tip om foto's te schieten op dezelfde plek, licht en pomp/geen pomp. Nu is het lastig te zien maar iig duidelijk progressie gemaakt
Yes, had in het begin veel moeite met een locatie te kiezen - heb nu een vaste locatie (meeste foto's zijn genomen in de slaapkamer, voornamelijk die van mijn rug).
Tegenwoordig neem ik alle foto's in mijn aparte homegym ruimte, om inderdaad altijd hetzelfde beeld te hebben - licht is daar ook niet super goed, maar bied een realistischere kijk.

Dank voor het compliment :)
 
Back
Naar boven