XXL Nutrition

1 jaar training

Bezoekers in dit topic

Ano_92_4

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
29 aug 2009
Berichten
326
Waardering
11
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor- Na
1 jaar training 3x per week
 
Erbij gezet, sorry ;)
 
Hoe lang ben je en wat weeg je.
In een jaar had je er meer uit kunnen halen mits genoeg goede info.
 
Je armen lopen wel heel hard voor op de rest?
 
1.86 , weeg 78 kilo. Ben nu pas echt aan het komen aangezien ik eerst nog vrij veel vet had. En ja op de een of andere manier gaan mijn armen vrij snel. Toch train ik maar 1x biceps en 1x triceps. Ben niet vanaf het begin helemaal goed bezig geweest dat geef ik toe(Lack aan goede voeding), dus er had misschien iets meer uit kunnen halen, veel van dit forum geleerd though.

Mijn schema:
dag 1: Borst, Biceps, Benen
Dag2: Schouders , Triceps, Rug
Dag 3: Borst, Rug, Buik

Ik gebruik geen voedingssuplementen maar probeer met '' natuurlijke '' voeding een goede basis te hebben
 
is normaal :) ik train nu 1 jaar en de eerste maanden , deed ik bij wijze van spreken zomaar iets freestyle:) toen kwam der een beest op me af en zei , ge moet eten kerel:D zoek maar op internet op .. Sinds toen gaat het goed dankzij deze site:) Maar veel mensen hebben te weinig kennis op het begin, en de fitnessinstructeurs zuigen. Voor de rest goede progressie toch, bovenkant borst loopt wel wat achter
 
armen, traps en schouders lijken me goed. maar de rest loopt achter. benen?
 
1 Jaar...............lijkt me een natuurwonder dan.

Before en nu pics daar schat ik normaliter toch minimaal 2 jaar tussen met 4 keer per week zweten en een spartaanse voedingsschema tussen.

1 jaar is dus OF een natuurwonder, OF e ris meer in het spel op deze jonge leeftijd !
 
1 Jaar...............lijkt me een natuurwonder dan.

Before en nu pics daar schat ik normaliter toch minimaal 2 jaar tussen met 4 keer per week zweten en een spartaanse voedingsschema tussen.

1 jaar is dus OF een natuurwonder, OF e ris meer in het spel op deze jonge leeftijd !

:roflol:
of was het niet sarcastisch? :eek:
 
Nee het is niet sarcastisch.

Als ik naar foto 1 kijk en naar foto 2 en dan kan ik even niet geloven dat hier maar 12 maanden tussenzit, GODS onmogelijk.

Goed figuur hoor, daar gaat het niet om, alles strak,maar 12 maanden...nee......
 
Dat kan je niet menen man! Dit is makkelijk te halen in 1 jaar...

OT: schouders, armen zien er netjes uit. Borst loop wat achter imo.
 
Nee het is niet sarcastisch.

Als ik naar foto 1 kijk en naar foto 2 en dan kan ik even niet geloven dat hier maar 12 maanden tussenzit, GODS onmogelijk.

Goed figuur hoor, daar gaat het niet om, alles strak,maar 12 maanden...nee......

Wat een onzin, kijk voor de grap naar die borst, die arm zit gewoon dicht bij de camera. Mijn begin fysiek was nog beter is dat ook onmogelijk dan? :rolleyes:
Ik vind het slecht voor 1 jaar.
 
Wat een onzin, kijk voor de grap naar die borst, die arm zit gewoon dicht bij de camera. Mijn begin fysiek was nog beter is dat ook onmogelijk dan? :rolleyes:
Ik vind het slecht voor 1 jaar.

Ok prima, NEXT.
 
Er is iig vooruitgang geboekt,ik ben benieuwd naar je voeding aangezien je geen supplementen gebruikt.
 
mooi droog en gespierd
 
Netjes!

Je armen lopen wel heel hard voor op de rest?

armen, traps en schouders lijken me goed. maar de rest loopt achter. benen?

Hoezo, de rest? Ik zie alleen maar een borst wat achter loopt.

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Dat kan je niet menen man! Dit is makkelijk te halen in 1 jaar...

OT: schouders, armen zien er netjes uit. Borst loop wat achter imo.

Wat een onzin, kijk voor de grap naar die borst, die arm zit gewoon dicht bij de camera. Mijn begin fysiek was nog beter is dat ook onmogelijk dan? :rolleyes:
Ik vind het slecht voor 1 jaar.

Tuurlijk. Maar jij weet wel hoe zn fysiek eruitziet als hij verder van de camera staat?
 
1 Jaar...............lijkt me een natuurwonder dan.

Before en nu pics daar schat ik normaliter toch minimaal 2 jaar tussen met 4 keer per week zweten en een spartaanse voedingsschema tussen.

1 jaar is dus OF een natuurwonder, OF e ris meer in het spel op deze jonge leeftijd !

Ik doe 3 keer per week aan krachttraining. Daarbuiten doe ik ook pas sinds een jaar aan pencak silat 2x per week + 2 keer volleyballen. Maar dit zou voor mijn lichaam weinig uit moeten maken (Behalve dat dit de nodige cardio is)

Er is iig vooruitgang geboekt,ik ben benieuwd naar je voeding aangezien je geen supplementen gebruikt.

Ik houd niet precies een vast schema aan maar ongeveer:
- 2 botherhammen pindakaas
-4 botherhammen kipfilet
-4 botherhammen kipfilet
- noten/pinda's
-gekookt eitje
- Eten wat de pot schaft + standaard een gegrilde frikandel
-een bak kwark na het trainen
en veel melk drinken

Zo ongeveer ;)

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

je trainings schema is te debiel voor woorden
Explain Yourself, want aan hersenloos commentaar heb ik dus helemaal niks.
 
Back
Naar boven