AndroidHealthClinic

1 Juli

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hack Squat is wel een van de oefeningen binnen waar ik naar uitkijk en bepaalde rugmachines die nu niet buiten staan. Lying Leg Curl ook. Verder weer lekker dagelijks cardio na mijn training doen en niet gebonden zijn aan de tijd, dus nooit iets hoeven te skippen. Ook weer vaker abs pakken dus.

Ik ga eerst een sportschool zoeken (bij mij in de buurt) waar een hack squat is, heb die oefening enorm gemist in mijn vorige gym.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
3 dgn getraind en op zich viel het allemaal wel mee. Sportschool heeft alleen de stop gebruik om van apparatuur en indeling te wisselen waardoor zoeken was waar je wat kom doen en de plek waar het curlrack staat een soort crossfithoek gemaakt.

20200702_125434.jpg
 
Wat hebben ze al die tijd gedaan?
 
Flink wat spiegels die al 2jaar in stapel op de grond stonden opgehangen, geel plakband rond trainplekken geplakt met stickers 1.5m op plaatsen waar krap 1m is, looprichtingen aangegeven, nieuwe dumbbell, oude apparatuur vervangen (soms ten goede soms niet)
 
3 dgn getraind en op zich viel het allemaal wel mee. Sportschool heeft alleen de stop gebruik om van apparatuur en indeling te wisselen waardoor zoeken was waar je wat kom doen en de plek waar het curlrack staat een soort crossfithoek gemaakt.

Bekijk bijlage 496180
Ah chill kan je lekker tijdens het curlen jezelf motiveren om niet zo beta te worden als die bal spelende crossfitters
 
Ik had bewust een berichtje naar een van de medewerkers verstuurd of ze wel de lat pull toegankelijk wilde houden. :roflol:
 
Behalve die ene die na 3 mnd weer zn armen aan het trainen is!!!!!!!
 
  • Haha
Waarderingen: vntl
Borst???

Ben trouwens benieuwd hoeveel mensen die vanaf 1 juli weer kunnen trainen nog geen borst getraind hebben omdat het nog geen maandag(borstdag) geweest is??????
Borst kan alleen op maandag, ongeschreven regel!
 
3&4 Juli naar de plaatselijke basic fit geweest. Verrassend genoeg, naja, eigenlijk viel het te verwachten, zo veel PR pogingen op de bench gezien, het was eigenlijk wel lachwekkend.
 
3&4 Juli naar de plaatselijke basic fit geweest. Verrassend genoeg, naja, eigenlijk viel het te verwachten, zo veel PR pogingen op de bench gezien, het was eigenlijk wel lachwekkend.
En dan mag je ook nog eens niet spotten .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven