Fitness Seller

1.M.R - Beverly International

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1 M.R. = Extreme Kracht en Energie!

    NOG ÉÉN EXTRA HERHALING!!! Dit is voor jou niet gewoon een kreet maar een manier van leven. Jij haalt alles eruit wat er in zit, elke dag opnieuw, elke training weer! Alleen het beste is goed genoeg voor jou. Jij wilt extreme kracht en energie. Jij wilt 1.M.R van BPI Sports (1. More. Rep.)

    1.M.R. is een ultra geconcentreerd en zeer krachtig pre-workout product. Elke dosering van slechts 1 maatschep bevat een containerlading aan kracht en energie die je de beste training tot op heden zal geven. Slechts 1 maatschep is dus voldoende om maximaal te knallen! De geavanceerde samenstelling van 1.M.R. werkt al vanaf de eerste dosering en blijft dit ook doen, elke training weer! 1.M.R. geeft je alles wat je nodig hebt om je training te maximaliseren. Begin vandaag nog met groeien, kies voor 1.M.R, je zult voelen dat het werkt!

    Wat zit er in 1.M.R?

    L-arginine Alpha Ketogluterate:
    Arginine is de belangrijkste grondstof voor NO (stikstof Oxide). Stikstof Oxide heeft een vaatverwijdende werking. Dwz dat er meer bloed door de spieren gaat stromen. Dit extra bloed geeft een waanzinnige pomp en volle, harde massieve spieren. Tevens zorgt dit extra bloed voor een veel grotere opname van groei bevorderende stoffen in de spieren. Alpha Ketogluterate zorgt naast een verhoogde opname van Arginine tevens voor extra energie voor de spieren.

    Beta Alanine:
    Stimuleert de opbouw van Carnosine in het lichaam. Carnosine regelt de pH waarde van onze spieren. Door pH te controleren wordt de opbouw van Melkzuur beperkt waardoor spieren sterker zijn dan ooit. Carnosine geeft dus extra energie en kracht omdat het de opbouw van melkzuur remt. Carnosine wordt langzamer in het lichaam opgebouwd dan Creatine, waardoor langdurig gebruik de werking zal versterken. Beta-Alanine geeft tevens een tintelend gevoel 15 minuten na inname.

    L-Taurine:
    Een aminozuur dat zorgt voor een super pomp en helpt bij het transport van meer voedingsstoffen naar de spieren zodat deze meer kunnen groeien. Tevens ondersteunt Taurine een sneller herstel van de spieren. Taurine versterkt en vergroot de werking van Creatine.

    L-Tyrosine:
    Dit aminozuur helpt overtraining te voorkomen door geestelijke en lichamelijke vermoeidheid uit te stellen, het verhoogt de alertheid, verhoogt concentratie en het gevoel van welzijn.

    N-Acetyl L-Tyrosine:
    Dit is de snelst opneembare vorm van L-Tyrosine en kent een zeer grote biologische beschikbaarheid.

    Creatine Monohydrate:
    Het meest gebruikte en onderzochte supplement in de sportwereld. Creatine heeft een wetenschappelijk en veilig bewezen effect op de spieren, kracht en massa opbouw.

    Cafeïne:
    Een ideale energizer! Cafeïne werkt snel en geeft je direct meer energie. Daarnaast is cafeïne ook nog eens een zeer bekend en goed onderzocht thermogeen middel waardoor het de vetverbranding stimuleert.

    Guarana:
    Een planten extract uit de regenwouden uit Brazilië. Vaak wordt guarana gestandaardiseerd voor Cafeïne. De guarana in 1.M.R wordt specifiek voor het product gekweekt en garandeert zo een maximale werking.

    Yerba Mate:
    Een planten extract uit Zuid Amerika. Yerba mate is een krachtig stimulerend middel met de eigenschappen van een antioxidant.

    Geranium Extract:
    Gestandaardiseerd voor 1,3-Dimethylamylamine. Dit extract geeft zeer langdurige energie zonder een vervelende crash. Daarnaast geeft het een zeer euforisch gevoel, waardoor je harder kan trainen.

    Schizandra:
    Een plantenextract uit de Chinese kruidenleer. Schizandra verbetert lichamelijk en mentale prestaties, zorgt voor een sterke focus en versterkt de spierkracht en explosiviteit tijdens je training.

    Niacine:
    Een micro voedingsmiddel dat essentieel is voor het opbouwen van spiermassa. Niacine zorgt voor een goede stofwisseling en omzetting van eiwitten, koolhydraten en vetten.

    Grape seed extract:
    Een zeer krachtige antioxidant, tot wel twintig maal sterker dan vitamine C, en versterkt tevens de pomp tijdens de training.

    Vitamine C:
    Een van de belangrijkste vitamines voor het functioneren van het menselijke lichaam. Vitamine C is een krachtige antioxidant en speelt een cruciale rol bij de lichaamseigen aanmaak van spieropbouwende hormonen.

    Rode wijn extract:
    Een zeer bekent natuurlijk middel om de werking van oestrogeen tegen te gaan. Rode wijn extract is een natuurlijke AI (aromatase inhibitor) die de omzetting van testosteron naar oestrogeen tegen kan gaan. Daarnaast versterkt en verlengt Rode wijn extract de werking van alle overige ingrediënten van 1.M.R.


    Voor wie is 1.M.R. geschikt?
    1.M.R. is geschikt voor sporters die op zoek zin naar een zeer heftig pre-workout supplement. 1.M.R. is zeer geconcentreerd en hoog gedoseerd en dus alleen bedoelt voor serieuze sporters. Iedere sporter die alles uit zijn training wil halen heeft baat bij 1.M.R., krachtsporters, voetballers, vechtsporters, duursporters, etc., 1.M.R. zal je maximaal laten presteren.

    Hoe te gebruiken?
    Mix 1 schep 1.M.R. met een glas water en drink dit 15-30 minuten voordat je gaat trainen. Neem 1.M.R. niet in samen met voedsel en neem idealiter pas 1 uur na inname weer voedsel tot je. 1.M.R. is een heftig supplement, laat altijd minimaal 4 uur tussen inname en je bedtijd zitten. Houd je ten alle tijden aan de aanbevolen dosering.

    Verkrijgbaarheid
    1.M.R. is verkrijgbaar in de overheerlijke smaken Fruit Punch, Orange, Rasberry en Lemon Lime. Iedere verpakking gaat maar liefst 30 trainingen mee en een heeft een adviesverkoopprijs van €39,90.

    Combinaties:
    1.M.R. is zeer goed te gebruiken met andere producten van BPI sports. Voor maximale spiergroei gebruik je 1.M.R samen met M-80 voordat je gaat trainen en gebruik je Super Pro direct na je training.


    Veel gestelde vragen:

    V) Bevat 1.M.R. verboden stoffen?
    A) Nee, 1.M.R. bevat geen verboden stoffen. Wel bevat 1.M.R. geranium extract, dit is een stof die op de dopinglijst staat. Wedstrijd atleten dienen bij hun overkoepelende organisatie na te gaan of zij wel of niet 1.M.R. mogen gebruiken. Geranium extract heeft geen negatieve effecten op de gezondheid.

    V) Ik ben gevoelig voor cafeïne, kan ik 1.M.R. gebruiken.
    A) Als je gevoelig bent voor cafeïne is het verstandig de eerste keer de dosering te halveren. Op deze manier kun je kijken hoe je lichaam reageert op 1.M.R. en eventueel de dosering verder aanpassen.

    V) Moet ik 1.M.R. elke dag gebruiken?
    A) Nee, 1.M.R. dien je alleen te gebruiken op trainingsdagen.

    V) Hoeveel kilo extra spiermassa ga ik krijgen van 1.M.R.?
    A) Dat is onmogelijk om te zeggen. Het verkrijgen van spiermassa hangt niet alleen af van het gebruik van supplementen. Training, voeding en rust zijn van essentieel belang bij de opbouw van spiermassa. 1.M.R. zal ervoor zorgen dat je het maximale uit je training kunt halen en dus sneller en makkelijker spiermassa kunt aanzetten.

    V) Kan ik 1.M.R. het hele jaar door gebruiken?
    A) Nee, dit raden wij af. 1.M.R. is een heftig supplement dat het beste gebruikt kan worden voor een periode van 8 weken waarna een periode van minimaal 4 weken rust geldt.

    V) Is 1.M.R. gevaarlijk voor de gezondheid?
    A) Nee hoor, 1.M.R. is dan misschien een heftig product maar het is niet schadelijk voor de gezondheid.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heerlijk als je de raspberry neemt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis shakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 35
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Fabrikant is niet goed de goede staat niet tussen.
Dit product is mij aanbevolen in de winkel van body en fit shop in Amersfoort.
Na mij menig een topproduct waar je echt maximale pomp van krijg zeker een aanrader voor iedereen

BPI-1MR-Powder.jpg
 
Wat bedoel je met "Fabrikant is niet goed de goede staat niet tussen" ?
Heb je het supplement elke trainings dag gebruikt?
 
Ik vind het een k*t pwo eigenlijk... maakt je opgejaagd als fok.
 
Ja heb supplement elke traingsdag gebruikt.
Ik raak niet opgefokt van ik krijg een mega boos door
 
Heb de sample van dit spulletje gebruikt, werkt in feite goed. Nadelig is dat het wel even duurt voordat je lichaam weer tot rust komt.

Leuk voor zo nu en dan maar voor structureel gebruik liever een product met goede ingredienten en een klein gedeelte opfokkers aangezien ik duidelijk gevoelig ben voor dat spul.
 
Train er al een tijdje mee en vind 'em niet slecht.
Niks extreems, gewoon goede knaltrainingen.
 
Ik heb deze bij bodylab gehaald, http://www.bodylab.nl/BPI-Sports/1.M.R.-_-224-grams-1518.

Ben er echt super tevreden over, je bent lekker agressief dus kan net dat extra beetje geven.
Was aan het deadliften, kreeg hem niet van de grond. "potverdomme'!!!!!!! En deed er 5kg af en deed er 4 :D

Thnx bodylab
 
Ik heb een smples gebruikt vandaag. Niet echt opgefokt gevoel gehad.
Wilde wel meer pakken maar geen resultaat. Reageer er waarshijnlijk minder op.
 
1.M.R. van Beverly International!

Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Betere pomp, motivatie voor een training
Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Onregelmatige momenten, ongeveer 7 keer gebruikt
Welke dosis heb je gebruikt? 1/3e sample per keer.
Waar heb je dit product gekocht? Body&Fit Shop
Welke extra voordelen gaf deze winkel? Het gevoel van Body&Fit Shop is bij mij het beste, geen overdreven verkoopspam in serieuze topics, snelle reacties en grote klantvriendelijkheid. Dit alles tegen een zeer goede prijs.
Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

1 M.R. is een zeer krachtige Pre-workout booster. Het product heeft een zeer goede smaak en lost goed op in water. Na ongeveer tien minuten begint het al te kriebelen, na een minuut of twintig ben je niet meer te houden!

Cijfer: 9/10
 
Nog mensen hier met ervaring met deze PWO? Ben benieuwd!
 
Back
Naar boven