AndroidHealthClinic

1 M.R. Vortex - BPI Sports

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1 MR Vortex pre-training powder
    Je wilt het. Je hebt het. Er is geen gelijke!
    - Vergroot kracht
    - Onstopbare energie
    - Versterk prestaties

    "1 MR Vortex drijft mij tot de beste workouts ooit! Focus, kracht, langdurige energie .. het perfecte pre-workout supplement. - Dave T"

    Het maakt niet uit wat voor type atleet je bent. Of je nu massa, kracht, energie of uithouding wilt. 1 MR Vortex omvat alles. 1 MR Vortex is ons nieuwe extreme pre-workout supplement.
    "crazy, crazy, crazy! Met 1 MR Vortex heb ik mijn pre-workout geheim gevonden. - Jay Cutler 4x Mr. Olympia"

    Naast waanzinnige energie, kracht en uithouding geeft 1 MR Vortex je ook massieve spierpomps en massa. De speciale samenstelling pompt letterlijk de voedings- en groei bevorderende stoffen naar je spieren!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit punch
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1,5 schep
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? goodies, gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 28,00
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker weten

Mijn review:

Na een aantal pre workouts geprobeerd te hebben (neurocore, craze, rush (1,3dmaa), assault, mr. hyde, conquer, swollen) hoorde ik goeie reviews uit amerika over vortex en heb em daarom in huis gehaald.

De schepjes zijn heel klein (3 gram) en daarom ben je snel geneigd meer dan de aanbevolen hoeveelheid te nemen. Tip= Niet doen

De eerste keer gebruikte ik 1 gebolde schep. Na 10 min voel je em opbouwen en na een minuut of 20 had ik ontzettend veel energie en zin om te trainen. In recordtijd naar de sportschool gefietst en een heerlijke training gehad. De pomp bij 1 schep is redelijk goed, maar met agmatine erbij sta je helemaal strak.

De trainingen daarna 1,5 schep gepakt en dat ging nog lekkerder, super helder in je hoofd, ontzettend gefocust en lekkere pomp. Had ook echt lekkere trainingsaggressie, ging elke set in alsof mn leven er van af hing.

Het gevoel bij 2 schepjes deed me denken aan 2 scheppen van craze, maar dan met veel meer energie ipv focus. Was 1 van mn beste trainingen ooit, maar misschien net iets te veel van het goeie.

De smaak fruit punch deed me denken aan die kleine harde fruitsnoepjes die je in de kauwgomballen apparaten kon kopen vroeger. Redelijk zoet, maar niet chemisch of een slechte nasmaak.

Ik had op een paar boertjes na geen last van mn buik of darmen (zie: superdump 250), wat ook erg fijn is bij squats en deadlifts.

Al met al een hele sterke pre workout met belachelijk veel energie en sterke focus. Voor alleen de pomp zijn er betere producten, maar gooi er wat agmatine en/of citrulline malate bij en je hebt mijn favoriete pre workout ooit.

Energie en focus zijn zonder twijfel een 10, pomp meer 8-9, dus totaalcijfer een 9

vortex.jpg
 
Nice review, dat ziet er erg goed uit! Ik heb em ook klaarstaan, zal mijn ervaringen ook hier posten :D
 
Volgende keer ook maar ff bestellen. Was wel benieuwd erna, maar had afgelopen week toch maar Assault (2e pot van de nieuwe formule) gekocht i.p.v. Vortex i.v.m. weekaanbieding. Ik vraag me wel af in hoeverre de Europese versie verschilt met de VS versie, behalve de yohimbe. Maar zo te lezen een prima optie :)
 
Als je geld over hebt kan je em natuurlijk altijd nog halen :) Behalve het missen van de yohimbe is de EU versie naar mijn idee precies hetzelfde als de VS versie. Ben erg benieuwd of ze binnenkort bekend maken dat er 1 of andere vermomde stimulant in zit, want het gevoel is absoluut niet alleen de caffeine ;)
 
Goede review! Binnenkort ook zeker proberen:D
 
Heb getwijfeld deze te bestellen, tot ik ff wat reviews online ging checken.
Ik vermoed dat de gemiddelde pre w gebruiker met wat 'tolerantie' niet veel
aan dit product zal hebben.
 
Heb getwijfeld deze te bestellen, tot ik ff wat reviews online ging checken.
Ik vermoed dat de gemiddelde pre w gebruiker met wat 'tolerantie' niet veel
aan dit product zal hebben.

Dat zal k jou laten weten als k mijn pakketje krijg :)
 
Iemand al een site gevonden die de US versie naar Nederland verstuurt?
 
Laatst bewerkt:
Heb getwijfeld deze te bestellen, tot ik ff wat reviews online ging checken.
Ik vermoed dat de gemiddelde pre w gebruiker met wat 'tolerantie' niet veel
aan dit product zal hebben.

Valt mee hoor, dit is van degene die ik geprobeerd heb een van de sterkere.
 
Heb getwijfeld deze te bestellen, tot ik ff wat reviews online ging checken.
Ik vermoed dat de gemiddelde pre w gebruiker met wat 'tolerantie' niet veel
aan dit product zal hebben.

K kan zeer goed tegen PWO's heb er al vele geprobeerd maar nog geen gevonden waarvan k echt een wow gevoel van krijg. K heb bij de eerste keer 1.5 schepje gebruikt maar voelde er weinig van. Nu 2 schepjes geprobeerd maar dat was niet veel beter. Ik ervaar geen energierush maar het uithoudingsvermogen is wel goed.
 
K kan zeer goed tegen PWO's heb er al vele geprobeerd maar nog geen gevonden waarvan k echt een wow gevoel van krijg. K heb bij de eerste keer 1.5 schepje gebruikt maar voelde er weinig van. Nu 2 schepjes geprobeerd maar dat was niet veel beter. Ik ervaar geen energierush maar het uithoudingsvermogen is wel goed.

Als je echt wil stuiteren zou ik D-stunner nemen, dat is naar mijn idee de sterkste van dit moment
 
Als je echt wil stuiteren zou ik D-stunner nemen, dat is naar mijn idee de sterkste van dit moment

Niet echt goedkoop :) Bij B&F hebben ze deze niet (deze shop is gemakkelijker omdat ze met kiala werken waardoor ik niet hoef thuis te blijven)
 
D stunner is bij bodybuilding.com dacht ik 27 euro incl verzendkosten, dat is nog best te doen (27 euro voor 28 servings, en max 1 schep nodig)
 
Niet echt goedkoop :) Bij B&F hebben ze deze niet (deze shop is gemakkelijker omdat ze met kiala werken waardoor ik niet hoef thuis te blijven)


Wordt inmiddels verkocht bij B&F zag het net staan op de site
 
Oke, heb wat reviews op internet gelezen en gekeken op youtube.

Heb hem besteld voor 24 euri bij B&F :D
Prijs is echt goed, vooral als je kijkt naar die 50 scoops die erin zitten.

Morgen testen en direct een review hier schrijven!
 
Oke, heb wat reviews op internet gelezen en gekeken op youtube.

Heb hem besteld voor 24 euri bij B&F :D
Prijs is echt goed, vooral als je kijkt naar die 50 scoops die erin zitten.

Morgen testen en direct een review hier schrijven!

Let us know ;) Vond het zelf een heerlijke pre workout :)
 
Let us know ;) Vond het zelf een heerlijke pre workout :)

OKE HEB T GEPROBEERD!



DAMNN!!!!!!!!

Wat een tering goeie pre-workout! Echt de beste tot nu toe (voor mij)

Echt die pomp die ik had heb ik echt in geen tijden ervaren! Die glycerine die erin zit is echt magisch!

Die focus die je krijgt, kippevel als je muziek luisterd, echt in je dumbells knijpen als je je setjes doet.
Echt alles waar je een pre-workout voor wilt hebben geeft ie je!

Zonder hartkloppingen of crash.
 
Ok ik heb deze PWO ook, en hij is best Ok. Hemo Rage vond ik beter.
 
Ok ik heb deze PWO ook, en hij is best Ok. Hemo Rage vond ik beter.

Is wel persoons gebonden. Ik hou niet van die hartkloppingen en hele drukke gevoel.
Nu heb ik Hemo Rage nooit gebruikt, dus weet niet hoe die qua drukte gevoel is.

Deze is voor mij iig schot in de roos, vooral die pomp is erg welkom :D

Deze is:
Drive: 7 (hartkloppingen en drukte gevoel)
Focus: 10 (op gaan in muziek en tunnel visie)
Pomp: 10+ ! (geen uitleg nodig)
Prijs/qualiteit: 10 (in aanbieding €24 voor 50 scheppen!)
Smaak: 7 (niet eens zo heel slecht voor PWO, prima te doen)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven