XXL Nutrition

1 maand (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lode

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 jan 2005
Berichten
5
Waardering
0
ik ben nu reeds 1 maand en 1 week bezig en train 6 dagen per week. ongeveer 1.5 tot 2 uur soms een keertje 3 uur :p
ik hou me niet echt meer aan men schema en train nu bijna elke spiergroep elke dag. maar toch zie ik verbeteringen. kan ik nog meer verbetering zien wanneer ik me toch aan men schema hou? ???
ik ken al die benamingen die jullie steeds gebruiken nog niet maar hier zet ik at van de voornaamste oef:
bench press: max 70 kg
fly's: reps met 9 10 11 en 12 kg
dat ding voor je schouders ??? : 50 55 60 65 70 kg
oefening zoals de bench maar dan met losse gewichten: 10 11 12 13kg
en dat ding voor de borst waarbij je je armen steeds naar elkaar toe moet bewegen voor je ??? : 35 40 45 en 50kg

ben ik goed bezig of niet?
als ik naar men vriend kijk en hoe ik meer resultaat boek dan hem vind ik van wel, maar we kunnen natuurlijk ook allebei slecht bezig zijn he :p
 
lode zei:
ben ik goed bezig of niet?


Eerste reacie, NEE


Maar als jij zegt er lekker op te gaan .........................................
 
lodewijk kerl, je traint te lang, zonder schema, voert daarbij waarschijnlijk de oefeningen nog eens verkeerd uit ook.. dus helaas, NEE!
 
lode zei:
ik ben nu reeds 1 maand en 1 week bezig en train 6 dagen per week. ongeveer 1.5 tot 2 uur soms een keertje 3 uur :p
ik hou me niet echt meer aan men schema en train nu bijna elke spiergroep elke dag. maar toch zie ik verbeteringen. kan ik nog meer verbetering zien wanneer ik me toch aan men schema hou? ???
ik ken al die benamingen die jullie steeds gebruiken nog niet maar hier zet ik at van de voornaamste oef:
bench press: max 70 kg
fly's: reps met 9 10 11 en 12 kg
dat ding voor je schouders ??? : 50 55 60 65 70 kg
oefening zoals de bench maar dan met losse gewichten: 10 11 12 13kg
en dat ding voor de borst waarbij je je armen steeds naar elkaar toe moet bewegen voor je ??? : 35 40 45 en 50kg

ben ik goed bezig of niet?
als ik naar men vriend kijk en hoe ik meer resultaat boek dan hem vind ik van wel, maar we kunnen natuurlijk ook allebei slecht bezig zijn he :p


Je zegt het zelf al: "maar toch zie ik verbetering" je weet dus zelf ook wel dat er iets niet klopt. In plaats van drie uur trainen zou ik eens drie uur me verdiepen in de theorie, want waar je nu mee bezig bent daar klopt helemaal niets van, dat je toch groeit komt omdat je net begonnen bent maar het zal niet lang meer duren voor je groei stopt.
 
overkill it is.

Probeer eens niet langer te trainen dan een uurtje, en 1 grote en een kleine spiergroep per dag. Dus gewoon een uurlang knallen. Niet ouwehoeren maar gewoon trainen.


Of je komt bij de gym om te socializen dat kan ook natuurkijk
 
als je zolang traint ga je stresshormonen aanmaken.. en die breken spiermassa af... het lijkt me sterk dat je toch vooruit gang ziet. Misschien zie je meer vooruitgang als je een goed schema volgt.
 
het lijkt me sterk dat je toch vooruit gang ziet.
Hij is pas een maand bezig, dus op zich is kan het natuurlijk wel dat hij voorruitgang boekt.

Het meeste is zo wel gezegd denk ik. Je doet veel te veel. Aan de andere kant hebben de meeste bodybuilders deze fase ook gekend. Ik heb zelf ook 7 dagen 2,5 uur getrained. Of een schema in elkaar gezet met 3 keer per week borst. Het liefst 5 oefeningen van 4 sets per spiergroep. Slaat natuurlijk nergens op, maar aan het begin ben je superfanatiek en denk je dat meer beter is. Uiteindelijk kom je (hopelijk) wel tot inkeer.

Ik zeg dus niet dat het goed is, maar misschien hoort zo een fase er wel een beetje bij. Kun je er later nog eens om lachen (ik wel tenminste).

Saint
 
eeehm...sorry Bro...maar ik moet me drbij toevoegen...NEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!
Want ik deed vroeger ook het zelfde...en ik schoot geen bal op!:D3 uur is veeeeelste veel...al dat cortisol dat zich ophoopt doet je geen goed...probeer binnen 1uur-1,5 uur klaar te zijn ...en desnoods nog ff 30-40 min cardioen nadat je dr een whey shake in hebt gemieterd.
 
zo'n kleine 2 jaar terug deed ik 4 x per week een fulbodywork -out :D
ook een 1,5 uur ongeveer....
 
bedankt allemaal voor de reacties. die drie uur doe ik niet veel hoor , heb dit nog maar 2 a 3 keer gedaan :D
ik ben nu ook van plan om jullie raad op te volgen en max 1.5 uur te trainen , ik doe dit de laatste 3 dagen ofzo wel al hoor.
En nee ik sta niet te ouwehoere maar train flink door :cool: :p
mss lijkt dit een domme vraag voor jullie maar ik ben dan ook een echte noob, maar wat houd die whey shake zoals in? ???

lode
 
maar wat houd die whey shake zoals in?

Jeetje, jij bent er vroeg bij. Als bodybuilder moet je ook rusten hoor!!! ;) :D

Maar die whey shake is gewoon een eiwitshake, maar dan van whey eiwit. Je hebt namelijk verschillende soorten eiwit. Dit whey eiwit wordt heel erg snel opgenomen door het lichaam en is daarom erg geschikt voor na de training en als je net opgestaan bent. De behoefte naar voedingstoffen is op die momenten erg groot.
 
Back
Naar boven