Fitness Seller

1 Month cut

Bezoekers in dit topic

Butch1

Cool Novice
Lid geworden
19 mrt 2011
Berichten
167
Waardering
5
Lengte
1m90
Massa
90kg
Ik wil een kleine cut(1maand) doen omdat ik het gevoel heb dat men vp te hoog is opgelopen,daarna cleanbulk ik terug verder.
Schema:
Op trainingsdagen eet ik op onderhoud(+-3100kcal)
en op rustdagen zou ik 2900kcal eten(meer eiwitten en minder kh) + 30-40 min cardio voor het slapen.
Ik train 3 dagen full body,andere dagen cardio dus.Ik hoop op zo goed als geen spierverlies.
Zal dit me resultaat opleveren of kan ik het beter anders aanpakken?
Greetz
 
als je alleen een maand wil gaan cutten zou ik gewoon zeer strikt dieet doen dat je veel resultaat pakt. Als je onderhoud op 3100kcals ligt kan je beter minimaal 500 tot 700 er onder liggen op rustdagen en op trainingsdagen circa 300kcals er onder..carbs max tot 175 gram en hoog in eiwitten. als je goed traint, wat aminozuren en juiste voeding krijg je amper spierverlies
 
als je alleen een maand wil gaan cutten zou ik gewoon zeer strikt dieet doen dat je veel resultaat pakt. Als je onderhoud op 3100kcals ligt kan je beter minimaal 500 tot 700 er onder liggen op rustdagen en op trainingsdagen circa 300kcals er onder..carbs max tot 175 gram en hoog in eiwitten. als je goed traint, wat aminozuren en juiste voeding krijg je amper spierverlies
Wanneer ik zo laag in kcal ga , hoeft daar dan nog cardio bij? alvast bedankt voor de uitleg! Heb ook je log eens bekeken, sterk bezig man
 
doe ik wel, maar niet heel veel..ochtends half uurtje en avonds half uurtje..elke dag behalve op hoge carb dagen. Maar je moet zelf ervaren en uitvinden wat voor jou werkt..Je kan eerst aanzien en als je het niet snel genoeg vind gaan gewoon extra cardio aan toevoegen.
 
Back
Naar boven