Fitness Seller

1 portie kipfilet: 600 gram

Bezoekers in dit topic

MagnusMarvin

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 jul 2011
Berichten
299
Waardering
23
Lengte
1m88
Massa
111kg
Ik schuif net 600 gram kipfilet naar binnen, omdat ik honger had. Gebakken in olijfolie met wat kipkruiden, peper en een ui.

Vroeg me af, zou er nu veel verloren gaan door dit in 10 minuten naar binnen te schuiven? Voedingswaarde, olijfolie en kruiden niet meegerekend:

kcal: 828
eiwitten: 123 gr.
koolhydraten: 0 gr.
vet: 37,8 gr.
 
kipfilet zonder vel... 6.3 gram vet per 100 gr..,
 
Vind dit wel overdreven hoor, had dan 2 x over de dag 300gr gegeten, dan had je er wat meer aan denk ik.
 
De vraag is of je lichaam al die eiwitten zal opnemen..
 
veel teveel man je weetwat je lichaam doet met extra Proteine binne
 
De vraag is of je lichaam al die eiwitten zal opnemen..

Dunne darm kan honderden grammen aan aminozuren per uur opnemen. Of het nuttig is is echter 'n betere vraag :p.
 
Dunne darm kan honderden grammen aan aminozuren per uur opnemen. Of het nuttig is is echter 'n betere vraag :p.

Had me een keer erg verslapen, hele tijd niks gegeten, toen maar belachelijk veel scheppen whey met water naar binnen geslokt, echt 5uur zwetend met maagkrampen over de grond gerold :roflol: doe ik ook nooit meer dus
 
100gr per uur lijkt me sterk. Ja, misschien een snelle eiwit na de training. Dit is zowiezo per persoon verschillend. Er zit trouwens ook nog een verschil tussen opnemen en zullen gebruiken:D dmv een bloedtestje kun je hier zo achter komen

Dunne darm kan honderden grammen aan aminozuren per uur opnemen. Of het nuttig is is echter 'n betere vraag :p.
 
Ik schuif net 600 gram kipfilet naar binnen, omdat ik honger had. Gebakken in olijfolie met wat kipkruiden, peper en een ui.

Vroeg me af, zou er nu veel verloren gaan door dit in 10 minuten naar binnen te schuiven? Voedingswaarde, olijfolie en kruiden niet meegerekend:

kcal: 828
eiwitten: 123 gr.
koolhydraten: 0 gr.
vet: 37,8 gr.

Er gaat niets van verloren.

(nou ja, ik geloof dat ons verteringsstelsel een efficiëntie heeft van 97% of zo)
 
The broscience is very strong in this thread.
 
welke gek eet nou 600gr kip in een x op xD
 
Aint nothing but a peanut!
 
ROFL @ Foto-strip
 
Post hangover-workout meal.
 
Duurt alleen langer om te verteren.
 
Back
Naar boven