XXL Nutrition

1 september bk powerlifting bdfpf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BK met 10 man? ik heb meegedaan in mei en er was daar 11 man voor de volledige driekamp. En wat bleek achteraf? jawel hoor, iedereen Belgisch kampioen. leuk hoor. Het is net zoals ironsport zijn post over A/B/C athleten: stel jezelf een uitdaging. Ik ben liever derde bij mannen zoals bilican en consoorten dan dat ik helemal alleen ben in een amateuristische federatie.

bij mij waren er op bk bench press en deadlift alleen al 80 inschrijvingen voor beide en 50 deelnemers?
 
Hey iedereen,

gisteren wedstrijd gedraaid, ging heel goed buiten het feit dat ik me bij het opwarmen van de squat geblesseerd heb aan men kont, nog lichtjes last van, weet niet wat het is.

Squat: 130 - 140 BR - 147,5 WR - F 150
Bench: 70 - F77,5 weet niet hoe dit kwam - 77,5 - F80
Deadlift: 175 BR - 195 BR - 200 BR - F210

Bench ging heel slecht, en ik ben al zo'n slechte bencher. Ben nu echt dood na wedstrijd, benen, rug zijn volledig stijf, moeite met stappen vlak na wedstrijd, nu al wat beter.
 
Laatst bewerkt:
waren er nog die meededen in de 75kg klasse?
 
WR met 147,5 squat ???

En laat me raden: alleen in je categorie?

Trouwens wat heeft Johhny Callemeyn gedaan?
 
WR met 147,5 squat ???

En laat me raden: alleen in je categorie?

Trouwens wat heeft Johhny Callemeyn gedaan?

idd alleen in men categorie, diegene die normaal mee in men categorie zit is klasse hoger gegaan. Tegenstanders in -67.5 in de -82.5 en -90 en geen i 75

en idd, verschoot ook van die squat.

Johny: 150 squat, 107.5 bench en 172.5 dl en deadlift is nieuw belgisch record in zijn categorie
 
idd alleen in men categorie

dat is hetgene waarom ik niet meer wil meedoen bij BDFPF. Bij IPF zijn er altijd wel tegenstanders.

Verder heeft Johnny het wel goed gedaan. Hij is ook al 54 en weegt maar -67,5. Bovendien is hij maar op zijn 40 of 45 beginnen trainen.
 
dat is hetgene waarom ik niet meer wil meedoen bij BDFPF. Bij IPF zijn er altijd wel tegenstanders.

Verder heeft Johnny het wel goed gedaan. Hij is ook al 54 en weegt maar -67,5. Bovendien is hij maar op zijn 40 of 45 beginnen trainen.

ik dacht dat hij zwaarder woog, dacht zelfs 80. ff kijken naar mail

Gekeken: BW = 71.1
 
1) Gear hoort er gewoon bij, aanvaard het. Voetballers hebben ook schoenen met toppen en scheenlappen, misschien iets goedkoper maar hetzelfde principe.
Bovendien is gear niet zo duur hoor en het is niet verplicht dus kan je rustig dingen aankopen.
Een deftig shirt en suit kost maar 200€ tesamen. Zoveel is dat niet en anders zoek je maar vakantiewerk :p

2) Ik ga akkoord met Locust. Te veel federaties, en BDFPF is niet de beste er van hoor. Ze heeft nog meer verschillende categorieen als de andere en de recordlijst klopt niets eens want vorige keer dat ik keek had Sebastien Borgers de records van de helft van alle categorien op zijn naam staan en op dezelfde dag gezet. En voor zover ik weet is dat vrij onmogelijk (tenzij hij op één dag 30jaar ouder en 30kg zwaarder kan worden :eek:).
IPF (VGPF) is in mijn ogen de beste federatie in Belgie (en de wereld eigenlijk), door de gebroeders Bilican is daar tenminste nog enige uitdaging :p
Als je AS gebruikt is GPC natuurlijk de beste en eerlijkste keuze.


Ik zou de BDFPF niet zo slecht beschouwen, het is gewoon een andere Federatie die tenminste iets probeerd te doen aan de doping problematiek..
En er zitten toch wel wat sterke athleten in hoor..
IN organisatie kan het soms eens anders lopen, maar liever dit dan tegen niet drug free mensen wedstrijden doen.

Je noemt de IPF op, wel ik vind dit nu niet de beste eerlijk gezegd

Nu wat ze zouden moeten doen is zoals in Amerika, een open competitie doen waar IPF en GPC en BDFPF tegen elkaar kunnen strijden.
Maar de regelmenten zijn al anders en er moet controle zijn!
 
al die verschillende bonden. Dat is toch jammer vind ik. en de IPF vind ik qua regels op techniek en gear wel 1 van de beste. gewoon uitlopen met squatten, op diepte buigen, geen maanpakken etc.
 
al die verschillende bonden. Dat is toch jammer vind ik. en de IPF vind ik qua regels op techniek en gear wel 1 van de beste. gewoon uitlopen met squatten, op diepte buigen, geen maanpakken etc.

BDFPF en IPF hebben zelfste regels hoor. Alleen is er bij BDFPF vrij veel kans dat je elke wedstrijd wel dopingcontrole hebt...

Minder bonden zou leuk zijn, maar niemand wilt zijn presidentschap opgeven. Vaak kom je dan ook mensen tegen die in meerdere bonden zitten (Beny Verbeke doet bv mee aan praktisch elke bond in Belgie? Helen Wuyts, Martin Theyssens, ... zijn ook atleten die in meerdere bonden zitten) Zelf ben ik bij BDFPF gegaan omdat mijn gym erbij is, wedstrijden elk jaar wel 1-2 in mijn gemeente wordt gehouden en ik er nu de meeste wel ken.
 
Back
Naar boven