XXL Nutrition

1 ste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

martijn1978

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2003
Berichten
11
Waardering
0
Je zult wel denken daar heb je er weer 1 maar heb al veel geinformeerd en gelezen maar hoor steeds verschillende dingen nu zal dat wel niet veranderen maar wil gewoon voor me zelf een goeie keuze maken


Ben op zoek naar mijn 1ste kuur voor droge spier massa en wil wat % vet kwijt(veel) ben er zelf over uit om het met winny + clen te doen wil zowiezo oral gebruiken omdat ik niemand heb of ken ??? ??? ??? ??? wie me dat voor wil doen of wil leren en nu kun je dat wel via internet doen maar dat vind ik niets moet het toch een keer zien of doen. kan iemand me wat beters aanbevelen KWA oraal dan winny + clen

Alvast bedankt
 
waarom geen spuit zetten?? Geloof me, het is echt niet ingewikkeld. Enkele weken terug heb ik voor het eerst en zonder hulp van iemand een spuit gezet. Gewoon wat lezen op het internet en dan doen. Viel enorm mee en dat hoor je van iemand die echt nt handig is.

Het is o zo eenvoudig en je ontziet je lever meer...
 
Gewoon injecteren ja.

Stelt geen **** voor. :)


(alleen bloedprikken is wat anders, daar heb ik 't helemaal niet op!)
 
Het is dus minder pijnlijk als bloedprikken??
 
Dat mag ik wel hopen ja:eek:, daar heb ik een angst voor nog steeds, enfin, Heee soulreaver jij hebt dat toch ook gedaan clen/winny..... hoe werkt dat?!
 
Soulraver heb je win+clen gehad hoe is dat bevallen
 
Soulreaver heeft enkel tabs gebruikt dacht ik.
Prikken stelt idd niets voor, heb zelf al vit B intramusculair gedaan.
Wel altijd volgens het boekje doen de eerste keer daarna word het een routine.
 
Originally posted by admin
Soulreaver heeft enkel tabs gebruikt dacht ik.
Prikken stelt idd niets voor, heb zelf al vit B intramusculair gedaan.
Wel altijd volgens het boekje doen de eerste keer daarna word het een routine.


vit B intramusculiar wat is dat
 
Originally posted by martijn1978



vit B intramusculiar wat is dat

hiermee wordt een vit B12 injectie bedoelt (zo meen ik toch). Intramusculair betekent dat je het in je spieren moet injecteren (nt in een ader en niet in je vetlaag) net als de AAS.
 
Zit nu in de derde week stanozolol ja, tabs idd. volgende kuur wordt test. enth. en dan gaan we eens prikken met die hap.. vanaf dit weekend 3 weken clen erbij.. na die 3 weken 6 weken rust en dan 10 weken test. voor massa.. daarna langzaam aan droger worden voor de zomer met eca.. en dan moet ik toch het strand opkunnen deze zomer hoop ik..
 
Die test is dat een keuze die je pas (enkele weken) geleden hebt gemaakt, aan gezien je een cut-kuur voor een (droge)massa kuur doet en vervolgens weer cutten. De eerste is, ik wil niet zeggen, 'totaal' overbodig, maar wel vreemd toch....

Maar heb je al veel gemerkt van die tabs dan?
 
Originally posted by soulreaver
Het is dus minder pijnlijk als bloedprikken??

Je voelt bij beide niet veel.

Maar iets in je bil spuiten vind ik 1000x prettiger dan bloed af laten tappen. Ik wordt alweer wit bij de gedachte... :no:
 
Originally posted by Floyd
Die test is dat een keuze die je pas (enkele weken) geleden hebt gemaakt, aan gezien je een cut-kuur voor een (droge)massa kuur doet en vervolgens weer cutten. De eerste is, ik wil niet zeggen, 'totaal' overbodig, maar wel vreemd toch....

Maar heb je al veel gemerkt van die tabs dan?

Zit als volgt. ik zet snel vet aan, ben nu dus bezig met winny en clen om droog te worden en mijn massa vast te houden. Ben ik echter een stuk droger, dan wil ik dit blijven, ik wil door een goed dieet op 8-10% blijven zitten en dan massa gaan bouwen en wil daarna dus droge massa kuren pakken zodat ik tot na de zomer betrekkelijk droog blijf, maar toch wat extra massa kan pakken. En mischien zelfs voor de zomer proberen nog droger te worden. Vandaar mijn keuze. ben halverwege maart klaar met deze kuur, dan ongeveer halverwege mei de volgende, 8 weken niks eerst dus, reken maar verder 10 weken en je zit al midden in de zomer, dan ben ik dus zonder bv. proviron in diezelfde zomer een opgeblazen ballon met extra vet en tieten.. snapez vouz??
 
whaha, ja ik snap het. Der zit dus een hele filosofie achter. de combinatie leek me in eerste instantie wat vreemd, maar snap het nu.

speeterz
 
Originally posted by soulreaver
Zit nu in de derde week stanozolol ja, tabs idd. volgende kuur wordt test. enth. en dan gaan we eens prikken met die hap.. vanaf dit weekend 3 weken clen erbij.. na die 3 weken 6 weken rust en dan 10 weken test. voor massa.. daarna langzaam aan droger worden voor de zomer met eca.. en dan moet ik toch het strand opkunnen deze zomer hoop ik..

Hmz...waarom niet wat minder rust???
 
Originally posted by Robin


Hmz...waarom niet wat minder rust???

Minder rust?? Ik houd aan voor mezelf als ik 6 weken kuur, dan 6 weken rust, kuur ik 10 weken, dan 10 weken rust..

Maar ik zou eerder met die test. kuur kunnen beginnen volgens jullie?
 
Back
Naar boven