Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Originally posted by RobbieH
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Ik was er vroeger heel erg gevoelig voor en nu eigenlijk helemaal niet meer.
Kan dat dan terugkomen of ben ik er nu gewoon helemaal niet meer gevoelig voor
Originally posted by Scanvoch
Had vroeger ook heel wat last van acnè,ging dan voor een tijdje goed tot ik de super whey van twin-lab (choco) gebruikte,resultaat:hier en daar wèèr wat acnè.Ben reeds 3 weken overgestapt op vanille,resultaat: weg acnè.
Heeft ook met de leeftijd te maken hoor denk ik...naarmate je ouder word hoe minder acnè.
Al begonnen met Test100 ?
als je je erin verdiept had zou je het weten, ga eerst maaris researchen voor je dingen gaat gebruiken, want als je er 6 kilo in 4 weken mee pakt, waar maak je je dan druk om??
Whey heeft echt helemaal nix met AAS te maken.Originally posted by Safandjaro
Ik ben vroeger erg gevoelig geweest voor acne en het is nooit helemaal verdwenen, vooral op het lichaam.
Ik ben nu 36! en sinds ik whey gebruik is het weer erger geworden, vooral op mijn lichaam en armen! (daar had ik vroeger nooit last van)
Ik geloof dus wel dat het terug kan komen, maar ik ben misschien een zeldzame uitzondering
Ben benieuwd wat er met mij gebeurd als ik AAS zou gaan gebruiken.
Originally posted by burn
Whey heeft echt helemaal nix met AAS te maken.
En acne van whey lijkt me niet, misschien van de overige stoffen, of het komt iets anders.
Originally posted by burn
Je kunt de effecten van whey niet vergelijken met de effecten van AAS waardoor de acne veroorzaakt wordt.