Fitness Seller

1-test & Acne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Weren jullie hoe het zit met 1-test en Acne? ik ben er zeeeeer gevoellig voor en nu ben ik er bijna vanaf en wil dat zo houden!
 
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Ik was er vroeger heel erg gevoelig voor en nu eigenlijk helemaal niet meer.
Kan dat dan terugkomen of ben ik er nu gewoon helemaal niet meer gevoelig voor???
 
als je je erin verdiept had zou je het weten, ga eerst maaris researchen voor je dingen gaat gebruiken, want als je er 6 kilo in 4 weken mee pakt, waar maak je je dan druk om??
 
Originally posted by RobbieH
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Ik was er vroeger heel erg gevoelig voor en nu eigenlijk helemaal niet meer.
Kan dat dan terugkomen of ben ik er nu gewoon helemaal niet meer gevoelig voor???


Had vroeger ook heel wat last van acnè,ging dan voor een tijdje goed tot ik de super whey van twin-lab (choco) gebruikte,resultaat:hier en daar wèèr wat acnè.Ben reeds 3 weken overgestapt op vanille,resultaat: weg acnè.

Heeft ook met de leeftijd te maken hoor denk ik...naarmate je ouder word hoe minder acnè.

Al begonnen met Test100 ?
 
Originally posted by Scanvoch



Had vroeger ook heel wat last van acnè,ging dan voor een tijdje goed tot ik de super whey van twin-lab (choco) gebruikte,resultaat:hier en daar wèèr wat acnè.Ben reeds 3 weken overgestapt op vanille,resultaat: weg acnè.

Heeft ook met de leeftijd te maken hoor denk ik...naarmate je ouder word hoe minder acnè.

Al begonnen met Test100 ?

Ik heb van alle whey producten dieik tot nu toe heb genomen geen acne gekregen.
Ben nu 24 dus denk dat het niet meer terugkomt bij mij.
Bestelling is verstuurd en komt deze week binnen en dan begin ik.
 
als je je erin verdiept had zou je het weten, ga eerst maaris researchen voor je dingen gaat gebruiken, want als je er 6 kilo in 4 weken mee pakt, waar maak je je dan druk om??

Ik heb er ook hele stukken gelezen over op bb.com alleen iedereen reageert er anders op, vandaar de vraag, wellicht dat hier nog mensen zijn die er ook ervaring mee hebben!
 
Ik ben vroeger erg gevoelig geweest voor acne en het is nooit helemaal verdwenen, vooral op het lichaam.
Ik ben nu 36! en sinds ik whey gebruik is het weer erger geworden, vooral op mijn lichaam en armen! (daar had ik vroeger nooit last van)

Ik geloof dus wel dat het terug kan komen, maar ik ben misschien een zeldzame uitzondering

Ben benieuwd wat er met mij gebeurd als ik AAS zou gaan gebruiken.
 
Originally posted by Safandjaro
Ik ben vroeger erg gevoelig geweest voor acne en het is nooit helemaal verdwenen, vooral op het lichaam.
Ik ben nu 36! en sinds ik whey gebruik is het weer erger geworden, vooral op mijn lichaam en armen! (daar had ik vroeger nooit last van)

Ik geloof dus wel dat het terug kan komen, maar ik ben misschien een zeldzame uitzondering

Ben benieuwd wat er met mij gebeurd als ik AAS zou gaan gebruiken.
Whey heeft echt helemaal nix met AAS te maken.

En acne van whey lijkt me niet, misschien van de overige stoffen, of het komt iets anders.
 
Originally posted by burn

Whey heeft echt helemaal nix met AAS te maken.

En acne van whey lijkt me niet, misschien van de overige stoffen, of het komt iets anders.

eiwit heeft zeker wat te maken met AAS..
 
:rolleyes:

Je kunt de effecten van whey niet vergelijken met de effecten van AAS waardoor de acne veroorzaakt wordt.
 
Ik wilde de acne effecten van Whey en AAS niet aan elkaar koppelen, ik bedoelde alleen dat als ik al gevoelig reageer op whey en op acne vorming wat zou er dan gebeuren bij AAS. Maar als er andere effecten aan ten grondslag liggen, zal de reactie misschien dan ook wel totaal anders zijn.
 
Originally posted by burn
:rolleyes:

Je kunt de effecten van whey niet vergelijken met de effecten van AAS waardoor de acne veroorzaakt wordt.

Heb je gelijk in, maar mijn ervaring is dat als mensen van eiwitpoeders al acne krijgen zij er ook veel last met AAS van hebben. Bovendien moet je toch minimaal 3 gr. eiwit per kg. lichaamsgewicht binnenkrijgen als je kuurt, dus zal de persoon in kwestie dan meer acne krijgen.. in die zin bedoel ik de koppeling..
 
Van WG's krijg ik wel acne, ik heb nu whey en tri pro van j-tech en geen last van acne terwijl ik er erg gevoelig voor ben!
 
Ik hoor vaker dat sommige van bepaalde eiwitten acne krijg, ik heb het alleen als ik van die aminoblokken neem, mgoed, die dingen zijn toch onzin, maar kreeg laatst paar potten ,maar om nu 4x 6 tabletten weg te slikken, dan gaat ook vervelen..
 
Back
Naar boven