XXL Nutrition

1-testosterone meer anabolisch als test prop!

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Stukje van patrick arnold: (was een reactie op een opmerking van mijop bb.com)

Ik maak de volgende opmerking

There's a big difference when taking 3 weeks 1-ad and d-boll together, because you only will get all the gains of the d-boll.

1-ad converts in 1-test. 900 mg 1-test has the same effect as the AAS Primobolan Depot.

The difference between 1-test and primobolan depot is that 1-test misses the 1-methyl group, so thats why you need a high dose for the same effect as primo!

Normally you are taking D-boll to start your cycle and build some mass(water/intramusculair vet) and power!

Lets say you do a cycle test/d-boll, you inject the test and the d-boll is orally

After your first inject it will last abouth three weeks before the test kicks in, ik those 3 weeks you already are on d-boll and building power/mass!

Normally d-boll is taken for 6 weeks max at a dose between 30/40 mg a day, if you use it more than 6 weeks it's toxic for the liver!

So better stay on a 1-ad/4-ad cycle this compares better!



Pa zegt:


You seem to be only looking at oral bioavailablity. Big mistake. consider this

Methenolone (primobolan) is around 30% as anabolic as test prop by injection (injection infers 100% bioavailability)

1-testosterone is around 200% as anabolic as test prop by injection.

Therefore, 1-test is around 600% as anabolic as methenolone

Not a trivial point to miss, and also the reason why results from 1-AD and 1-test (at their active dosages) are by and large quite a bit more pronounced than oral primo


Ik vraag:
Oke pat, but why does primo contains the 1-methyl group? You said yourself that primo without the 1-methyl is the same as 1-testosterone, wich is around 200% as anabolic as test prop by injection.

Than primo would be better and stronger without the 1-methyl ???


Pa antwoord:

Well, removal of the 1-methyl makes it more anabolic, but it also makes it much more androgenic.

Primo has a much better anabolic/androgenic ratio than 1-test. In medical therapeutics, it was the ratio that was most important, not absolute anabolic activity. These drugs were designed to treat men, women, and even children - not bodybuilders

Ik zeg:

One last thing:

OW BC said on a dutch board, for the same results you can gain with primo when you're on 1-test, you have to take 9 times the dose of 1-test to get the same results as primo

You say: 1-test is more anabolic as primo

So when i'm done with my cycle i'll see who's right


Pa zegt:

I do not like when someone pulls a number out of thin air like that, as if they have some goddam divine authority that grants them knowledge that is impossible to have due to lack of evidence (translation: never listen to numbnuts like Big Cat)

1-test is more anabolic than primo by injection. This we know because the literature is indisputable on that. Whether it is more anabolic than primo by oral administration is not as clear - primo may gain some ground on 1-test here due to better oral bioavailability.

In the real world, Primo is not very potent orally - even at doses of 50-100mg a day. OTOH, we have all observed that 1-AD and 1-test can be somewhat potent at doses of 300-600mg a day. Unfortunately I don't know anyone that has tried oral primo alone at a dose of over 100mg a day, so the connection breaks down
 
Laatst bewerkt:
1- test sucks, hou het op echte roids..
 
Waarom is 1-test sucks dan?
 
Levrone@ is denk ik een beetje bevooroordeeld. Maar het is zeker met hele nieuwe middelen als 1-Test niet duidelijk of het ook voor IEDEREEN goed werkt. Zou me niks verbazen als sommige mensen de 1 test al in de poortader (de lever) afbreken.
 
goede thread Juriaan...ik ben benieuwd wat BC hierop gaat antwoorden:D
 
Originally posted by Juriaan
Waarom is 1-test sucks dan?



Veel gasten hebben het bij mij op de sportschool gebruikt, de gains waren teleurstellend..........
 
Volgens mij is het een soort woord speling kijk dit stukje:

1-test is more anabolic than primo by injection

Volgens mij bedoelt hij hier als het beide word geinjecteerd. kan ik misschien naast zitten.

Misschien is het ook wel zo dat primo minder anabool is dan 1-test maar wie gaat er dan ook een primo only kuur doen?

Primo is meer bedoeld voor cutten of aan het einde van een kuur om wat harder te worden
 
Nee hij bedoelt orale 1-test. 1-test wordt niet geeinjecteerd.
 
Als je het in dezelfde hoeveelheden neemt mischien, dus mg voor mg mischien, echter word er van orale 1test veel minder opgemomen als door geinjecteerde prop.

geloof me, ik heb nog niemand 10 kilo zien pakken in 3-4 weken met 1-test, met prop heb ik er diverse lomp zien opzwellen..

hoe is het trouwens mogelijk dat een pro-hormoon sterker is al het doelhormoon?? rechtstreeks geinjecteerd in de spier?
 
Ik weet het ook niet, missch leuk voor BC die weet het eea van de stoffen en structuren
 
Originally posted by Juriaan
Ik weet het ook niet, missch leuk voor BC die weet het eea van de stoffen en structuren

logisch verstand zegt toch dat iets wat in test. omgezet wordt door bepaalde enzymen, nooit sterker kan zijn dan test. zelf.. in het meest extreme even sterk.
 
Originally posted by soulreaver


logisch verstand zegt toch dat iets wat in test. omgezet wordt door bepaalde enzymen, nooit sterker kan zijn dan test. zelf.. in het meest extreme even sterk.

Is dit daar niet het antwoord op?

removal of the 1-methyl makes it more anabolic
 
heb het over prop. niet over primo..

structuur prop is 4-androstene-3-one,17beta-ol.. zit geen methyl groep aan..
 
patrick arnold vs BigCat ? :D :thumb:
 
Toch simpel 1-test kan nooit geïnjecteerd worden omdat het dan illegaal wordt. Het kan ook niet voldoende oraal actief worden door het ontbreken van een 17-alfa-methyl groep of ester. Daarom is 1-test NOOIT meer effectief dan alle andere steroiden. Dat weet PA ook.

Er is tot nu toe geen enkele fabrikant die 1-test als recept-steroïde op de markt wil brengen (ze houden immers rekening met de vraag van de medische wereld en die heeft commerciëel gezien geen interesse voor zulke sterke hormonen) , dus hebben wij er als steroide in een kuur niets aan.

Beste resultaat zou overigens moeten komen van transdermals...
 
Opname van ik meen 25% ofsow?? tegenover 15 bij oraal??


(aan deze getallen kunnen geen rechten worden ontleend)
 
Ik geloof eerder BC dan een verkoper...
BC heeft er niets bij te winnen om te zeggen dat iets goed of slecht is.
 
Vergeet niet dat patrick arnold een zeer geleerd man is. Hij heeft 1-ad uitgevonden. een nieuwe revolutie in de pro hormonen, dus hij weet weldegelijk waar hij over praat. ik ben er dan ook van overtuigd dat 1-test transdermals sterker zijn als primo. Maar ik denk niet dat 1-testosterone aan de zelfde resultaten als die van test prop kan voldoen
 
Originally posted by Juriaan
Nee hij bedoelt orale 1-test. 1-test wordt niet geeinjecteerd.

Toch wel

Heb van gekke gehoord die 1test injecteren schijnt vreselijk pijn te doen
 
Back
Naar boven