Ik heb idd geen ervaring met chemi sport, ik zeg niet dat het slecht is maar er is beter spul verkrijgbaar zoals de gelcaps en transdermals, een transdermal en oral is hetzelfde als een oral/inject vergelijken.
Je hebt idd terugval met de 4-ad ivm je waterretentie maar je zal geen kilo's winnen met nor wat je met 4-ad wel doet, niet dat ik er ervaring mee heb maar ik heb tot nu toe rond de 40 reviews gelezen van gebruikers op bb.com, het avant labs forum en het mindandmuscle.net forum en wat opvalt dat enkel tot niemand aan de 19nor zit maar iedereen aan de 4-ad.
En nog een reden waarom 4-ad veel gebruikt word omdat het flink wat energie geeft en 1-test daar integenstelling je moe maakt!
Ik denk als je bang bent voor bitch tits of meer kans op bijwerkingen wilt voorkomen dat 19nor een goede reden is om te nemen omdat het toch vrij mild vergeleken met 4-ad is
Ik heb zelf geen ervaring, wilde wel gaan kuren heb er vanaf gezien, missch dat ik evt eens een kuur met chemi sport test100 only neem met een dosering van 300 mg dag voor 20 dagen!