MuscleMeat

1-testosterone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iKsZ

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
267
Waardering
0
Van Sledge Hammer..
Werkt dit?
 
volgens mij waren dat die naaiers dacht ik...
Heb je een link ofzo?
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
wat een lulverhalen heeft die site zeg :finger:
 
1 testo is op zich een goed product. Neem het alleen niet van dat merk zijn een van de bedrijven die er geld uit willen trekken.

Begin er aan als je bases goed is aan supplementen en je aardig wat trainingservaring hebt. Zet licht om in DHT zet niet om in oestrogeen en is niet lever toxisch.
 
Sledge hammer is een bedrijfje dat de mensen wil oplichten met mooie verhaaltjes. Hun merk Pharm-Tec voert zogenaamd prohormonen, maar als je de producten ontleed zitten er helemaal geen prohormonen in. De mensen denken dit alleen maar omdat ze in hun reclame verwijzen naar de werking van 1-testosteron, etc...
Laat je dus niet misleiden, 1AD, Test100 en het nieuwe 1-TU bevatten wel de juiste stoffen.
 
Originally posted by Zwier
1 testo is op zich een goed product. Neem het alleen niet van dat merk zijn een van de bedrijven die er geld uit willen trekken.

Begin er aan als je bases goed is aan supplementen en je aardig wat trainingservaring hebt. Zet licht om in DHT zet niet om in oestrogeen en is niet lever toxisch.

Ik blijf erbij dat het een zwakke vorm van primo is en je er dus geen wonderen van moet verwachten en als je ziet wat je ervoor betaald... tsja... waste of money..
 
Soulreaver je zit er wederom helemaal naast beste man! het moge zwakker zijn maar lees deze reply van Patrick Arnold (1-ad) op mijn verklaring:

Ik Zei:

There's a big difference when taking 3 weeks 1-ad and d-boll together, because you only will get all the gains of the d-boll.

1-ad converts in 1-test. 900 mg 1-test had the same effect as the AAS Primobolan Depot.

The difference between 1-test and primobolan depot is that 1-test misses the 1-methyl group, so thats why you need a high dose for the same effect as primo!


Patrick Arnold zegt:

You seem to be only looking at oral bioavailablity. Big mistake. consider this

Methenolone (primobolan) is around 30% as anabolic as test prop by injection (injection infers 100% bioavailability)

1-testosterone is around 200% as anabolic as test prop by injection.

Therefore, 1-test is around 600% as anabolic as methenolone

Not a trivial point to miss, and also the reason why results from 1-AD and 1-test (at their active dosages) are by and large quite a bit more pronounced than oral primo


AMEN!!!
 
En momenteel is One+ verboden in amerika omdat het te sterk is, en verklaar jij maar eens waar die 7 kilo spiermassa vandaan komen bij een goede kuur ph's

Jij bent anti ph, en ik heb nu vele ervaringen gelezen en 90% van de gebruikers boekt zeer goede resultaten!
 
7 kilo pure spiermassa van ph?? NO way.. tenzij je als die gekke amerikanen 6 ph gaat stacken ter waarde van 2000 dollar..

Weet je wat, ik zal volgende maand wanneer ik weer op me oude niveau zit een kuur 1-test. pakken. Ja.. en dan gaan wij kijken of ik 7 kilo spiermassa aankom. dan zal ik een eerlijk en duidelijk logboek bijhouden en kunnen we de discussie voor eens en voor altijd beeindigen. Ik moet alleen nog een goedkope leverancier vinden,want het is waarschijnlijk weggegooid geld en dan wil ik ook zo min mogelijk weggooien..

En naar wat p. arnold zegt moet ik meer aankomen als met een test. prop. kuur... we zullen zien..
 
Originally posted by Juriaan
1-testosterone is around 200% as anabolic as test prop by injection.
 
Mmmm....daar keek ik even overheen, maar dan nog moet ik een derde van een test. prop. kuur pakken.. of de dosering drastisch omhoog gooien??
 
Een maat van me heeft test-100 van Equimax geprobeert, 4 weken lang 400 mg per dag en heeft in 4 weken anders wel 6 kilo gewonnen !!! en 5 gehouden !!!

Een andere man die ik ken probeert op dit moment 1-AD van ErgoPharm en neemt 400 mg per dag en is nu 2 weken bezig en heeft nu al zo'n 3 kilo gepakt en heeft nog 2 weken te gaan !!!

DUSS Soulreaver de 1-test producten of 1-AD zijn niet meer te vergelijken met de PH's van een paar jaar geleden zoals andro's en norandro's !!!
1-testeron is ook 7x krachtiger dan testeron wat spieropbouw betreft !!!
 
FF serieus je kan het wel 10 keer tegen soulreaver zeggen maar hij geloof het toch niet. ik heb wel 40 reviews van gasten op bb.com gelezen allemaal tussen de 4-10 kilo aangekomen enkele uitzonderingen 2 kilo en 12 kilo!

Maar ja ik maak me er verder niet druk om, het is alleen een feit dat je met 1-testosterone evt. gestackt weldegelijk goede resultaten kan behalen.

En soulreaver als jij voor 2000 dollar aan 1-test in je mik ramt dan kan je beter alvast een kist bestellen ;)

Je moet met 1-ad/1-test rond de 300/400 mg per dag nemen vor goede resultaten, 200 kan ook maar gaat stukken minder snel
 
hmmm zou je met 2 caps test100 en 2 caps 19nor250 per dag toch wel voor goede resultaten gaan?of zijn er mensen die denken dat je echt voor goed resultaat meer moet nemen?

graag hoor ik het van jullie!ook van degene die het gebruikt hebben hoor ik graag een reactie!
 
Ik ben van mening dat chemi sport al geen super goed spul is, het is wel oke, het betere werk zijn de gelcaps van moluculair nutrition en de transdermals.

Ik zou min voor 300 mg p/d gaan en ipv 200.

ipv. 19nor250 voor 4-ad gaan, 19nor zet om in nandrolone en 4-ad om in test, 4ad is ong 3 keer sterker dan 19nor. 19nor mag ook door vrouwen genomen worden zo mild is het.

De meest populaire stack is gewoon 1-test/4-ad, als je me niet geloofd kan je eens zoeken op bb.com daar staat genoeg info over wat iedereen kuurt.

de 4-ad word genomen omdat 1-test je moe maakt en 4-ad je weer nieuwe energie geeft
 
Laatst bewerkt:
Waar baseer jij op dat chemi sport geen top merk zou zijn?? Niet uit eigen ervaring weet ik... Ik kan je wel uit ervaring vertellen dat chemi sport oke is! :thumb:

Wat die 19nor en 4ad discussie betreft... Bij 19nor heb je geen terugval...waarvan je bij 4ad wel verzekerd bent. 4ad is een precursor voor test > welke zelf aanwezig is in het lichaam en tevens sterk androgeen. Hierdoor zal je ten alle tijden na je kuurtje ph's terugval hebben. Dit heb je niet met 19nor...
 
Ik heb idd geen ervaring met chemi sport, ik zeg niet dat het slecht is maar er is beter spul verkrijgbaar zoals de gelcaps en transdermals, een transdermal en oral is hetzelfde als een oral/inject vergelijken.

Je hebt idd terugval met de 4-ad ivm je waterretentie maar je zal geen kilo's winnen met nor wat je met 4-ad wel doet, niet dat ik er ervaring mee heb maar ik heb tot nu toe rond de 40 reviews gelezen van gebruikers op bb.com, het avant labs forum en het mindandmuscle.net forum en wat opvalt dat enkel tot niemand aan de 19nor zit maar iedereen aan de 4-ad.

En nog een reden waarom 4-ad veel gebruikt word omdat het flink wat energie geeft en 1-test daar integenstelling je moe maakt!

Ik denk als je bang bent voor bitch tits of meer kans op bijwerkingen wilt voorkomen dat 19nor een goede reden is om te nemen omdat het toch vrij mild vergeleken met 4-ad is

Ik heb zelf geen ervaring, wilde wel gaan kuren heb er vanaf gezien, missch dat ik evt eens een kuur met chemi sport test100 only neem met een dosering van 300 mg dag voor 20 dagen!
 
Laatst bewerkt:
nou en??? Wat heb je in vredesnaam aan kilo's die je weer kwijtraakt??
 
Voor zover ik gelezen hebt raak je niet alles kwijt maar is het wel gedeeltelijk waterretentie en je krijgt van 4-ad meer energie!!!
 
Back
Naar boven