XXL Nutrition

1 toestel die alles kan

Bezoekers in dit topic

Heb ongeveer dezelfde en is wel van kwaliteit hoor !!!
 
Groot nadeel wat ik hier zie is dat het rek nauwelijks gaten heeft om de hoogte van de barbell, en veiligheidssteunen, fatsoenlijk in te stellen.
 
Groot nadeel wat ik hier zie is dat het rek nauwelijks gaten heeft om de hoogte van de barbell, en veiligheidssteunen, fatsoenlijk in te stellen.
Is toch raar dat ze daar geen rekening mee gehouden hebben, ofwel is de foto niet juist
Misschien kan Quadzilla hier meer over zeggen, die heeft een gelijkaardig toestel, thanks.
 
Kort: ik zou even meerdere zaken af gaan en zelf al je oefeningen erop uitvoeren.

Gewetensvraag en aanname: je begint net (aanname), waarom zou je 3k neerleggen? Kijk als je het je niet uitmaakt dan kan dat natuurlijk, maar met een goed powerrack kun je al deze uitbreidingen naar mate je verder komt erbij kopen. Zo heb je alleen dingen die je gebruikt en ga je niet direct all in.

Word niet zoals bijv. wielrenners die op een blauwe maandag op een Cervelo fiets van 10k langskomen en dan 2 maanden niks doen. Het voelt als verspilling :D
 
Kort: ik zou even meerdere zaken af gaan en zelf al je oefeningen erop uitvoeren.

Gewetensvraag en aanname: je begint net (aanname), waarom zou je 3k neerleggen? Kijk als je het je niet uitmaakt dan kan dat natuurlijk, maar met een goed powerrack kun je al deze uitbreidingen naar mate je verder komt erbij kopen. Zo heb je alleen dingen die je gebruikt en ga je niet direct all in.

Word niet zoals bijv. wielrenners die op een blauwe maandag op een Cervelo fiets van 10k langskomen en dan 2 maanden niks doen. Het voelt als verspilling :D
Zijn wel vaak de koopjes op marktplaats waar de ander dan zijn voordeel uit kan halen 🤔
 
Is toch raar dat ze daar geen rekening mee gehouden hebben, ofwel is de foto niet juist
Misschien kan Quadzilla hier meer over zeggen, die heeft een gelijkaardig toestel, thanks.
Dat is niet raar, maar het verschil tussen goede kwaliteit en topkwaliteit. ;)
 
Kort: ik zou even meerdere zaken af gaan en zelf al je oefeningen erop uitvoeren.

Gewetensvraag en aanname: je begint net (aanname), waarom zou je 3k neerleggen? Kijk als je het je niet uitmaakt dan kan dat natuurlijk, maar met een goed powerrack kun je al deze uitbreidingen naar mate je verder komt erbij kopen. Zo heb je alleen dingen die je gebruikt en ga je niet direct all in.

Word niet zoals bijv. wielrenners die op een blauwe maandag op een Cervelo fiets van 10k langskomen en dan 2 maanden niks doen. Het voelt als verspilling :D
Ik train ongeveer 1,5 jaar in de gym maar zou nu thuis willen trainen, wil gerust tot 4k gaan, maar zou graag een(1) toestel willen waar je alle oefeningen mee kan, heb jij een idee ?
 
Met ATX zit je altijd goed.



Verstelbaar bankje, halter en schijven erbij en you're good to go. :thumbup:
 
Met ATX zit je altijd goed.



Verstelbaar bankje, halter en schijven erbij en you're good to go. :thumbup:
Mooie complete machines, mis ik dan geen legcurls en legextensions ?
 
Mooie complete machines, mis ik dan geen legcurls en legextensions ?
Ik ken geen multi stations waar die wel geintegreerd zijn, maar je kunt deze improviseren met kabels.

1638790520678.png


1638790595507.png
 
Mooie complete machines, mis ik dan geen legcurls en legextensions ?
Je kan in principe prima zonder leg curls of leg extensions. Zoals Japio hierboven laat zien, valt er ook gewoon te improviseren. Laten we verder eerlijk zijn: in een ruimte van 12-13 vierkante meter ga je nooit alles kunnen doen wat je in een sportschool kan doen, maar dat is ook helemaal niet erg.
Kies je voor ATX, dan heb je in ieder geval toegang tot een groot aantal attachments, zoals bijvoorbeeld hun Jammer Arms. Daarnaast weet je dat het met de kwaliteit goed zit.
 
Met ATX zit je altijd goed.

Verstelbaar bankje, halter en schijven erbij en you're good to go. :thumbup:
Dit en mogelijk eerst ergens testen of je het wat vind. Als je dan van het verstelbare bankje eentje kiest met leg curl/extension heb je alles lijkt mij.
ATX Leg Lift Option - Fitness Seller1000 × 1000
 
Dit en mogelijk eerst ergens testen of je het wat vind. Als je dan van het verstelbare bankje eentje kiest met leg curl/extension heb je alles lijkt mij.
ATX Leg Lift Option - Fitness Seller1000 × 1000
Dit is soms het probleem he, waar kan je je monster gym enz. zien en testen. Ik vind als je zoveel uitgeeft voor een machine ze toch moet kunnen zien.
 
Back
Naar boven