XXL Nutrition

Shocking #1 trainingslog StrongIsTheForce ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ach meestal in de cut doe ik meer herhalinge :)
Zou juist minder reps doen om je kracht die je hebt gemaakt in de bulk te behouden. Wellicht minder volume/werksets, maar lichter gewicht en juist meer reps zou ik niet kiezen.
 
Zou juist minder reps doen om je kracht die je hebt gemaakt in de bulk te behouden. Wellicht minder volume/werksets, maar lichter gewicht en juist meer reps zou ik niet kiezen.
Oke dit klinkt logisch dit neem ik alvast mee dankje !
 
oke arm day !
Ging lekker vlot :p dus ff hier wat ik gedaan heb 😃 gistere Back day gedaan maar vergeten te posten dus deze is voor volgende week dan maar :p

Bicep curls ( ez bar) no idea wat een ez bar weegt dus hieronder gewoon de plates
12 x 30 kg
10 x 32,5 kg
10 x 32,5 kg
10 x 32,5 kg

Bicep curl ( dumbbell)

12 x 18 kg
12 x 18 kg
12 x 18 kg
12 x 18 kg

Crucifix curls ( cable )

12 x 10 kg ( elke kant )
12 x 10 kg
12 x 10 kg
12 x 10 kg

Tricep push down

4x12x25 kg

Overhead tricep ext

8 x 32,5kg
10 x 30 kg
10 x 30 kg
8 x 30 kg

Tricep extension single arm

4 x 12 x 11 kg

Dat was het dan voor vandaag 😃
 
oke arm day !
Ging lekker vlot :p dus ff hier wat ik gedaan heb 😃 gistere Back day gedaan maar vergeten te posten dus deze is voor volgende week dan maar :p

Bicep curls ( ez bar) no idea wat een ez bar weegt dus hieronder gewoon de plates
12 x 30 kg
10 x 32,5 kg
10 x 32,5 kg
10 x 32,5 kg

Bicep curl ( dumbbell)

12 x 18 kg
12 x 18 kg
12 x 18 kg
12 x 18 kg

Crucifix curls ( cable )

12 x 10 kg ( elke kant )
12 x 10 kg
12 x 10 kg
12 x 10 kg

Tricep push down

4x12x25 kg

Overhead tricep ext

8 x 32,5kg
10 x 30 kg
10 x 30 kg
8 x 30 kg

Tricep extension single arm

4 x 12 x 11 kg

Dat was het dan voor vandaag 😃
Arm day na een back day….

Is het niet slimmer om vandaag een leg day te doen als je dat uberhaupt ooit doet en morgen een arm day?
 
Arm day na een back day….

Is het niet slimmer om vandaag een leg day te doen als je dat uberhaupt ooit doet en morgen een arm day?
Neen aangezien ik als ik zware back doe dag nadien benen train dat ik krom ga van de pijn van me onder rug dus.
en ik merkte in het verleden amper verschil in me back day’s Of ik ze er nu voor had gedaan of niet 😀
 
Neen aangezien in als ik zware back doe dag nadien bene train dat ik krom ga van de pijn van me onder rug dus en ik merkte in het verleden amper verschil in me back day’s Of ik ze er nu voor had gedaan of niet 😀
Dan zou ik alsnog armen niet na pull doen, maar eerder:
Arm / legs / push / pull / rust / repeat aangezien je met pull altijd secundair biceps belast of je het nu wel of niet voelt om vervolgens dag later biceps te trainen is niet optimaal doordat die nooit hersteld kunnen zijn in zon korte tijd. Je saboteert je eigen gains dus.
 
Dan zou ik alsnog armen niet na pull doen, maar eerder:
Arm / legs / push / pull / rust / repeat aangezien je met pull altijd secundair biceps belast of je het nu wel of niet voelt om vervolgens dag later biceps te trainen is niet optimaal doordat die nooit hersteld kunnen zijn in zon korte tijd. Je saboteert je eigen gains dus.
oke onthoud ik ! Door jou word ik heel wat wijzer ;)
 
  • Like
Waarderingen: ak
Back
Naar boven