MuscleMeat

1-tu 19nor250

Bezoekers in dit topic

ronald.ot

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
waar hebben jullie de meeste resultaten mee gehaald met test/19nor250 of 1-tu/19nor250??

voor de mensen die het hebben gebruikt zoals bodyman axestream big tank dr. worf volgens mij ook

of gewoon 1-tu of test100 ??

is 19nor250 nodig ??

was het waard ??
2caps per dag genoeg ben (73kg) op dit moment

graag ff meer info heb search gebruikt ben al stukken wijzer geworden maar wil toch nog ff jullie mening weten

alfast bedankt

Bodyman zat op 1-tu only op een capsule of 10 per dag dus niet te vergelijken, eaxestream ging dagelijks op 2 of 3 caps voor 6 weken en won geloof ik 5 kg. Big tank zat op test-100 only maar weet verder niets over.

Bodyman:http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=5628

Axestream: [Link niet meer beschikbaar]

Juriaan: http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=6193

Heb zelf 1-tu genomen 6 weken op 2 of 3 caps dagelijks weet het niet eens meer en weet wel dat ik achteraf heb kunnen concluderen dat ik ong 1 kg spiermassa heb gewonnen maar me kracht ging wel duidelijk vooruit als ik terug denk vergeleken met nu (vakanties, slecht eten veel drinken). Maar ja voor mij geen ph's meer, als je toch met je hormonen wilt gaan k*tten doen het dan goed en neem een deftige kuurtje. Maar ja das mijn mening er zijn genoeg mensen die voorstander van ph's zijn, mij bevielen ze niet zoals ik had verwacht.

Groetjes Juriaan

• Topic Starter Topic Starter
ja ik wou gewoon 1-tu voor 4 weken doen 2 caps per dag maar is 19nor.... ook nodig houd het echt makkelijker de massa vast die je heb gewonnen ? en neem aan dat je met die dosis niet hoeft na te kuren ?

alfst bd

ronald.ot zei:
ja ik wou gewoon 1-tu voor 4 weken doen 2 caps per dag maar is 19nor.... ook nodig houd het echt makkelijker de massa vast die je heb gewonnen ? en neem aan dat je met die dosis niet hoeft na te kuren ?

alfst bd

Als je er 19nor bij neemt zal je wel iets meer winnen en makkelijker vast houden, mijn mening is voor het geld van dat potje nor beter nog een potje 1-tu/1test kopen en je dosis verdubbelen of je cycle verlengen dat zal meer baat geven.

Groetjes juriaan

• Topic Starter Topic Starter
bedank :D

Terug
Naar boven