MuscleMeat

1-tu?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

martok

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
24 feb 2003
Berichten
184
Waardering
0
dit zijn pro hormonen toch??? iemand ervaring opgedaan hiermee?:wave2:
 
Nee.. maar kan je wel vertellen dat prohormomen net zo duur zijn als een GH kuur.. verschil is alleen AS werkt en prohormomen NIET !
 
Werkt wel, alleen ik vind de kosten en bijwerkingen niet opwegen tegen het resultaat.. plus als je het op een rijtje zet, het is in ned. net zo verboden als as, duurder, kent ook bijwerkingen, en hoe dichter het as nadert hoe dichter het de as bijwerkingen nadert.. dus ik zie eerlijk gezegd de echte voordelen niet?? in amerika kopen ze het in het schap waar de vit. c staat voor 3 dollar, maar hier is het verboden en duur..
 
Originally posted by martok
dit zijn pro hormonen toch??? iemand ervaring opgedaan hiermee?:wave2:

Werkt wel goed... Er hangt alleen een prijskaartje aan.
 
Om even de foutjes uit deze beweringen te halen :

1-test is geen prohormoon. Het is een AAS, legaal volgens de statuten van de DSHE act, die zegt dat alles als supplement kan gebruikt worden indien het natuurlijk voorkomt en nooit eerder voor pharmaceutische doeleinden gebruikt is.

Je kunt het structureel best vergelijken met primobolan (min de 1-methyl groep). Het is een 5-alpha-gereduceerde vorm van boldenone (het is tot bold wat DHT is tot test) die in zeer kleine kwantiteiten natuurlijk voorkomt in het lichaam.

Het probleem is echter dat met prohormonen en legale steroiden als 1-test je wel de perfecte grondstoffen hebt om legaal te gaan gebruiken, maar helaas zijn effectieve manieren van levering niet legaal. 17-alpha en 1-alpha methyl groepen om orale opname te verhogen zijn illegaal en inspuiten van OTC supplementen is niet toegestaan (trouwens meeste idioten zou ik ook niet vertrouwen om dit op een correcte manier te doen). DAAROM zijn prohormonen en legale steroiden zo inneffectief. Niet omdat de producten niet werken, maar gewoon omdat we over geen enkel legaal middel beschikken om het in het lichaam te brengen zonder afgebroken te worden. Daardoor moet je 5-50 maal meer gebruiken, en kost het dus ook zoveel meer.

Mijn ervaringen ? Ik heb lang research gedaan voor verscheidene firma's in dit opzicht, en persoonlijk heb ik het opgegeven. De regeringen laten ons toch geen keuzes om de opname te verbeteren, dus het is een verloren zaak. Zou ze links laten liggen.
 
Met die 1-AD test had je anders goeie resultaten afgezien van wat het kostte. Re resultaten zijn wel oke IMO. Alleen de prijs is minder...
 
Met die 1-AD test had je anders goeie resultaten afgezien van wat het kostte. Re resultaten zijn wel oke IMO. Alleen de prijs is minder...
 
Heb eigenlijk meer resultaten behaalt met de 4AD, 1,4-andro, 3-alpha combo, en betere kwaliteit, dan met mijn 1AD en 1-test/4AD combo. Maar dat zijn enkel persoonlijke bevindingen, die houden nagenoeg geen enkele waarde voor andere personen.

Maar daar zeg je zoiets, die test die ik voor BB gedaan heb met 1AD en Nor-diol heeft zo'n 500 dollar gekost, en de behaalde resultaten waren maar een fractie van wat ik met 500 dollar aan test kon gedaan hebben.
 
Originally posted by Big Cat
Maar daar zeg je zoiets, die test die ik voor BB gedaan heb met 1AD en Nor-diol heeft zo'n 500 dollar gekost, en de behaalde resultaten waren maar een fractie van wat ik met 500 dollar aan test kon gedaan hebben.

WEet ik dat die test voor BB was. En dat het veel kost ook. Toch zie ik wat dat betreft nog enig verschil tussen AS en precursors. Hoewel je aan hetzelfde geld meer met AS kunt bereiken inderdaad...
 
Persoonlijk kan ik evenveel bereiken met die legale producten. Wat ik wil aantonen is dat er geen enkele legale manier is om deze producten voldoende effectief te maken. Daar wringt het schoentje.

Ik ben lange tijd bezig geweest met uitsluitend PH onderzoek omdat ik in de mogelijkheden geloof. Maar wat is het nut van een legaal alternatief als er geen legaal alternatief voor de aflevering is ? Daarom heb is ze opgegeven als een valabel veld voor onderzoek.
 
Zucht dat word dus echt w8ten tot ik 21 ben! ik d8 stiekem met een licht kuurtje 1-ad ff 3 spieren te pakken :(
 
Back
Naar boven