AndroidHealthClinic

1-tu

Bezoekers in dit topic

Ik ben accountant, dus ik geloof dat ik redelijk wat verstand heb van zaken als het gaat om het voeren van een onderneming. Je zal er meer dan een modaal inkomen mee kunnen verdienen. In bulk kosten supplementen bijna nix. Ik weet het, want heb zelf vroeger ook twinlabs geimporteerd en met veel winst aan mijn makkers verkocht om mijn eigen supplementen te kunne betalen.

Grtz
 
Hey gap, niet van het een of het ander maar als jij denkt dat er goud geld in de supplementen industrie zit waarom begin je dan niet voor jezelf?
 
Ongetwijfeld een domme vraag, maar kan iemand even zeggen waar je dat 1-tu kunt kopen?
 
Originally posted by Riki
Ik ben accountant, dus ik geloof dat ik redelijk wat verstand heb van zaken als het gaat om het voeren van een onderneming. Je zal er meer dan een modaal inkomen mee kunnen verdienen. In bulk kosten supplementen bijna nix. Ik weet het, want heb zelf vroeger ook twinlabs geimporteerd en met veel winst aan mijn makkers verkocht om mijn eigen supplementen te kunne betalen.

Grtz

Mooie vriend ben jij! ;)
 
Originally posted by Riki
Ik ben accountant, dus ik geloof dat ik redelijk wat verstand heb van zaken als het gaat om het voeren van een onderneming. Je zal er meer dan een modaal inkomen mee kunnen verdienen. In bulk kosten supplementen bijna nix. Ik weet het, want heb zelf vroeger ook twinlabs geimporteerd en met veel winst aan mijn makkers verkocht om mijn eigen supplementen te kunne betalen.

Grtz

Klets niet zo dom... Een modaal inkomen zal je in deze branche hard voor moeten knokken. Een simpele shop trek je het niet mee. Als je spullen gaat importeren, en dan legaal kom je met heel veel papier werk te zitten. Verzendkosten (dubbel, want je moet invoeren en verzenden!), verschillende soorten belasting, verzekeringen. Als jij werkelijk denkt daar veel van over te houden heb je pech. Dan komt het probleem nog eens om de hoek kijken dat je hier een omgekeerde bewijslast hebt. Je moet dus zorgen dat je spullen in orde zijn, anders heb je een probleem bij een controle. Nog een probleem, niet alle producten mag je hier zomaar voeren. Het zit iets gecompliceerder in elkaar wat verkoop betreft. Er zijn nu eenmaal bedrijven met een alleenrecht, en als je daar tussen gaat zitten hanger er minder leuke dingen boven het hoofd. Het lijkt allemaal rooskleuring, maar dat is het zeker niet. En mocht het je dan al lukken, dan moet je voortdurend op je hoede blijven om niet tegen de lamp te lopen.
 
Back
Naar boven