MuscleMeat

1-tu (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja, kan best, de ene reageert er anders op dan de andere...sommigen overschrijden zelfs de 10 kilo...(op 1fast400 heb ik dingen gelezen van mensen die 15 kilo gewonnen hadden na gebruik van een transderminal (ben de naam kwijt...jij hebt 'm overlaatst nog in een topic van me genoemd)) dat is dan wel de stack 4-ad 1-test natuurlijk...en aangezien je gevoelige huid...
maar 6 kilo lijkt me idd. zeker haalbaar :) (maar verwacht ook niet té veel, want dat kan een koude douche opleveren als het bij jou niet werkt....)
 
Ik heb die review gelezen was op het bord van avant labs, die gast die in 6 weken 2 flesjes super one+ erdoorheen knalde met zijn 15 kilo jah
 
vraag me alleen af of ie 't niet gewoon doet om reclame te maken :)
 
Vandaag is het zo ver Jur, suc6 met je 1-tu'tjes! Hou ons op de hoogte he!
 
Yeps ben begonnen
 
3 caps/dag voor 3 weken he?
 
3 caps dagelijks gedurende 6 weken

p.s. missch interessant voor de mensen die deze topic doorlezen, heb in de AS sectie een post geplaatst dat 1-testosterone anabolischer zou zijn als primo en test prop by inject
 
lijkt me overdreven bro, anders zouden veel meer mensen 1-test nemen...
 
Ben benieuwd :D
 
Originally posted by enrico
lijkt me overdreven bro, anders zouden veel meer mensen 1-test nemen...

Geen idee, maar ik geloof eerder patrick arnold als jou :D
 
hehe, begrijp ik wel, maar patrick van b&f forum vond 't ook ni kloppen en die heeft er wel degelijk verstand van :)
vergeet ni dat arnold het ook moet verkopen
enne hoe zou 't anabolischer kunne zijn dan primo?!
't is primo zonder de methyl groep...wat je een veel mindere opname geeft...
vandaar :D
 
zonder de methyl is het juist anabolischer. staat in dat stukje wat is gepost heb. sterker als primo geloof ik maar ik denk niet dat het sterker is als test prop
 
hmmm, toch zal je een hogere dosering moeten nemen...
dat het anabolischer is kan ik wel geloven...
 
De werkzame dosis van 1-test is tussen de 300 en 600 mg zegt pat. Ik zit op 150 mg 1-tu per dag. 1-tu is 3 keer zo sterk als een test-100 dus kom ik op 450 mg 1-testosterone uit. Ik zou hier toch wel goede resulaten mee kunnen boeken.
 
we shall see ((B))
in ieder geval succes bro :-)
 
En hoe gaat het nu Juriaan?
 
hij is al 5 kg aangekomen
 
Kom op Jur! Wij zitten hier in spanning te wachten! :D
 
Back
Naar boven