MuscleMeat

1-tu

Bezoekers in dit topic

hoe staat het er nu mee juriaan ?
 
Kuur is klaar, resultaten missch 0,5-1 kilotje zwaarder en geen krachttoename. dus al met al niet echt aan te raden.
 
Originally posted by Juriaan
Kuur is klaar, resultaten missch 0,5-1 kilotje zwaarder en geen krachttoename. dus al met al niet echt aan te raden.



****ed op, man>zonde van je geld...
 
Ah het was te proberen, en voor mij is de rage rondom de ph's niet echt te begrijpen. Als ik nog iets wil van een hormonaal product zullen het volgende keer wel echte aas worden
 
Originally posted by Juriaan
Kuur is klaar, resultaten missch 0,5-1 kilotje zwaarder en geen krachttoename. dus al met al niet echt aan te raden.

Hmmm vermoed dat dat voornamelijk placebo effect is (het is in ieder geval wel binnen de marge van placebo's en als zodanig kun je geen conclussies trekken).

Het is vervelend dat er te weinig data beschikbaar is over het gebruik van AAS (op bodybuilding doseringen) door mensen onder de 21. Pro hormonen hadden ee goed alternatief kunnen zijn voor met name die groep.

Er zijn niet te min wel een aantal interresante niet steroide alternatieven om eens naar te kijken. Ik denk hierbij aan middelen als nolvadex maar ook clenbuterol.

Ultiem, maar dat is mijn mening, vind ik dat als je onder de 21 wilt gebruiken je het beste (je moet het maar durven om het aan de arts te vragen) kunt laten opmeten of je groeischijven al dicht zijn. Uiteindelijk is dat het argument waarop de leeftijdsgrens van 21 jaar op dit board gebaseerd is.
 
Nope was geen placebo, me rug borst is wel toegenomen van 95 naar 98 en armen bijna een halve cm groter. benen ong 1,5 maar echt denderend is het niet. maar ik kan ook scheef gemeten hebben want ik heb op de fitness weegschaal geen gram aangekomen.
 
Back
Naar boven