MuscleMeat

1-tu (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Ik heb 1-tu besteld en zal 1 juni gaan starten met mijn kuurtje. Hij gaat 3 weken duren met een dagelijkse dosering van 150 mg.

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Doel is 3 kg spiermassa erbij
 
Ik heb er 10 kg mee gepakt tot nu toe dus 3 kg is haalbaar bro, succes
 
bodyman, jij had wel een iets hogere dosering dan 150mg, niet?? :D
had je eigenlijk sides naast die hoge doseringen?
 
Yo Jur,

waar heb je ze besteld? Wat heb je r voor betaald? Hoeveel caps pak je per dag?

Ennuh, Body,
heb jij dat schema daadwerkelijk aangehouden (max 14 caps per dag)??? En waar heb jij je 1-tu gehaald en wat heb je r voor betaald?

thnx...
 
Originally posted by Rob G
Yo Jur,

waar heb je ze besteld? Wat heb je r voor betaald? Hoeveel caps pak je per dag?

Ennuh, Body,
heb jij dat schema daadwerkelijk aangehouden (max 14 caps per dag)??? En waar heb jij je 1-tu gehaald en wat heb je r voor betaald?

thnx...

thnx voor wat :p
 
Originally posted by Bodyman


thnx voor wat :p

voor het antwoord wat ik hoopte te krijgen...
 
Originally posted by Rob G


voor het antwoord wat ik hoopte te krijgen...


Je mag het vel van de beer nooit verkopen voor hij geschoten is, Rob... :p
 
Originally posted by Oom Oli



Je mag het vel van de beer nooit verkopen voor hij geschoten is, Rob... :p

:rolleyes:

hey Oli heeft pos karma!

hoe komt ie daar aan?

:p
 
Maaruh, ff ontopic, Body, wat heb je ongeveer moeten betalen voor je 1-tu kuurtje en heb je werkelijk 14 caps per dag gepakt??
 
100 euro inc verzenden voor 1 potje a 60 caps van 50 mg
 
Ben benieuwd Jur, suc6 :thumbs:
 
Phoeh, vind het wel duur joh! 60 caps, dat is dus 10 dagen (neem aan dat je r 6 per dag neemt). Nou ja, ik hoor nog wel van je of het, het geld waard was!
 
De kuur is uitgesteld omdat in engeland de 1-tu niet op voorraad was :sad:
 
Originally posted by Rob G
Phoeh, vind het wel duur joh! 60 caps, dat is dus 10 dagen (neem aan dat je r 6 per dag neemt). Nou ja, ik hoor nog wel van je of het, het geld waard was!

Nee ik neem er 3 per dag, doe het puur om voor de zomer nog even wat extra massa te krijgen.
 
Originally posted by Juriaan
Ik heb 1-tu besteld en zal 1 juni gaan starten met mijn kuurtje. Hij gaat 3 weken duren met een dagelijkse dosering van 150 mg.

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Doel is 3 kg spiermassa erbij

Men neme 2 pakken rijst, 1,5 kilo kipfilet, een bakje cashewnoten, een fles lijnzaadolie. Een flink pak roerbakgroenten, satesaus zelf gemaakt op basis van yori pindakaas en olie en sambal.. dit geheel bereiden en elke dag een pak rijst en 7 ons kip nemen met een half bakje cashewnoten en saus..

in 3 weken tijd makkelijk 3 kilo erbij..

Massa zit niet in een potje :)
 
Ik wil geen massa maar spieren, met 1-tu zet je meer spiermassa aan als met een hoge calorie inname. 1-tu+hoge calorieen = groei.

Maar bedankt voor de tip
 
Hoge calorie inname = groei, word je daar vetter van, dan word je het ook wanneer 1-tu toegevoegd wordt, het gaat om het calorie overschot.
 
Ja oke, maar als ik een kuur met bijv hoge dosissen 1-test zou nemen denken aan 1000 mg dag dan groei ik en blijf ik laag in me BF. Als ik enkele maanden lang dagelijks 7000 kcal weg zou tikken dan ben ik missch wel 10 kilo zwaarder maar de moppies op het strand zien me dan eerder als een mollig ventje als een gespierde body, snappie waar ik heen wil
 
Back
Naar boven