AndroidHealthClinic

1-tu (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Juriaan
Ja oke, maar als ik een kuur met bijv hoge dosissen 1-test zou nemen denken aan 1000 mg dag dan groei ik en blijf ik laag in me BF. Als ik enkele maanden lang dagelijks 7000 kcal weg zou tikken dan ben ik missch wel 10 kilo zwaarder maar de moppies op het strand zien me dan eerder als een mollig ventje als een gespierde body, snappie waar ik heen wil

Maar ik geloof er niet in dat je vet% laag blijft. Dat wil ik aangeven. Wanneer je er een gewonen test. kuur naast zet heb je hetzelfde, bulk je flink, dat zal een gigantische hoeveelheid massa winnen, alleen ook vet, ga je rond je cal. verbruik zitten zal je niet vetter of heel iets worden, maar je gains zijn stukken minder. 1tu zal in principe exact hetzelfde doen, bij flink bulken word je vetter, ga je op je verbruik zitten dan hoop ik voor je dat je een goed resultaat pakt, ik heb me twijfels over ph zoals je weet. Ga je clean aan de gang en ga je net boven je verbruik zitten kom je massa aan en heel iets vet, dan doe je de weken voor je strandavontuur wat meer cardio en je bent dat weer kwijt. Wil je er alleen van doordringen dat je voeding hoe dan ook cruciaal is. Een wonder in een potje bestaat niet. snap je. ik vind ook voor 3 kilo het niet slim dat je voor iets als ph gaat kiezen. zo mild zijn ze niet naar mijn mening, hoe beter ze werken, hoe groter de kans op bijwerkingen. het is en blijft jouw keuze uiteraard. mocht je het toch nemen, hou me dan op de hoogte van of het je het gewenste resultaat geeft! :thumb:
 
Thanx bro ik heb al besteld, en blijf zo rond de 3500-4000 kcal zitten, slaat het niet tot amper aan dan heb ik pech
 
In elk geval succes ermee en ik hoop dat je mij dadelijk kan vertellen dat mijn ideeen rondom ph. bullshit zijn en dat het superwerkt en dat je de kilo die je wilde aankomen gehaald hebt.
 
Ik zal een uitgebreide log doen, zelf ben ik ook overgeslagen dat ph's eigenlijk onzin zijn, maar aangezien de vele posts van members op bb.com die beweren met 1-2 potjes in 3-6 weken 5-10 kilos winnen en heen bf gelijk houden of omlaag gooien, wil ik nu wel eens weten hoe dat spul nu echt aanslaat.
 
Jah, ik voind 3 kilo ook best een beschijden doel als je aan de ph gaat. Met een goede creatine kun je die ook pakken.

Maaaruh soulreaver, r van uit gaande dat Bodyman niet zit te ouwehoeren, kun je toch best wat massa winnen met die ph.
 
Originally posted by Rob G
Jah, ik voind 3 kilo ook best een beschijden doel als je aan de ph gaat. Met een goede creatine kun je die ook pakken.

Maaaruh soulreaver, r van uit gaande dat Bodyman niet zit te ouwehoeren, kun je toch best wat massa winnen met die ph.

Ervan uitgaande dat.. :)
 
Originally posted by Rob G
Jah, ik voind 3 kilo ook best een beschijden doel als je aan de ph gaat. Met een goede creatine kun je die ook pakken.

Maaaruh soulreaver, r van uit gaande dat Bodyman niet zit te ouwehoeren, kun je toch best wat massa winnen met die ph.

Vergis je niet in 3 kilo he, met creatine zal jij geen 3 kg pure spiermassa winnen, ik bedoel dus 3 kg biefstuk op je lichaam erbij en das wel redelijk. En ik heb ook maar 1 potje dus 1 kg per week zou fijn zijn
 
Ik ben laatst van 66 naar 70 gegaan met creatine. Nu al ruim 2 weken gestopt en nog steeds evenveel massa. Daarbij ook nog eens een week rust gehad! Als je je voeding in de gaten houd lukt het wel denk ik.
 
Nope, zit op zon 3500 kcal en heb laatst Crea Blast geprobeert en deed niets bij me
 
Bestel hier van het forum 3kg RAGE, smaakt goed en je groeid r lekker op (ik iig). Daarbij moet ik zeggen dat ik in die tijd ook wel super strikt ben geweest qua eten en trainen.
 
Ik heb ook al gewone crea pure van vitalife gehad, daar kwam ik wel 6 kg van aan maar mijn kracht nam er niet van toe

Het enige creatine product waar ik wel over te spreken ben ik SWOLE
 
Originally posted by soulreaver


Ervan uitgaande dat.. :)

Ik wil niet zeggen dat je theorie omtend ph's volkomen bull-shit is maar het is ook weer niet helemaal 100% zuiver. Want het werkt wel degelijk en nu heb ik wel hoge inname gebruikt maar een maatje van mij had 2 potjes en hield zich aan de aangewezen doseringen en die werd ook sterker en is 5KG blijvend aangekomen en vet is hetzelfde gebleven met 10%
 
Hey Juriaan, Als je laag in je Body Fat wilt blijven kan je een stacker nemen tijdens je bulkfase, ze zijn anticatabool dus dat zal miss. ook al een beetje helpen im massa te winnen :)
neem na je kuurtje miss. ook nolva om lean te worden :)

greetz
enrico
 
of neem 6oxo na je kuur, dat zou ook helpen.
 
Originally posted by enrico
Hey Juriaan, Als je laag in je Body Fat wilt blijven kan je een stacker nemen tijdens je bulkfase, ze zijn anticatabool dus dat zal miss. ook al een beetje helpen im massa te winnen :)
neem na je kuurtje miss. ook nolva om lean te worden :)

greetz
enrico

voor de leek wat is/ doet nolva?
 
Originally posted by evilspock


voor de leek wat is/ doet nolva?


Het bestrijd de neveneffecten van een kuurtje, Evilspock...
 
Omdat ik maar met 3 caps per dag voor 20 dagen ga, kuur ik geen nolva na dat is te zwaar en 6oxo is in verhouding prijs veel te duur
 
Originally posted by Oom Oli



Het bestrijd de neveneffecten van een kuurtje, Evilspock...

zover was ik al, maar welke effecten oom Oli ;)
 
Originally posted by evilspock


voor de leek wat is/ doet nolva?


Ah ok, ik dacht dat je een leek was... :p


Ik weet het niet zeker , maar volgens mij is het tegen het krimpen van je ballen en gyno en al die nare dingen...
 
Juriaan, ik bedoel niet dat je de nolva persé moet gaan gebruiken om de risico's te verminderen van de 1-test maar om LEAN te worden na de kuur, het wordt veel gebruikt tijdens het cutten
 
Back
Naar boven