AndroidHealthClinic

1-tu (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

al kan ik begrijpen dat het je wat te ver gaat om nolva te gebruiken tijdens 't cutten
 
Idd ik hoef niet te cutten want zit rond de 7% met me bf. En nolva blijft een medicijn
 
maarre, waarom neem je geen transdermal?
en waarom geen 4-AD???
4-AD kan je veel problemen sparen zoals libido problemen, vermoeidheid, ...
 
ik vind 4-AD een must als je 1-test gebruikt bro, ook al gebruik je lage dosissen 1-test
 
Ik kan nu via een jongen die ik kan 1-tu krijgen. Een transdermal moet ik uit amerika bestellen met het risico dat het onderschept wordt en je moet betalen met je creditcard....dus nee dat doe ik niet.

1-test is relatief veel veiliger als 4-ad en als je goed je huiswerk gedaan had had je kunnen weten dat de omzetting van 4-ad ook sucks en 4-ad zet uiteindelijk om in testosterone...maw je kan dan beter gewoon test enth gaan injecteren is sterker en goedkoper. met 4-ad heb je overgens ook nog kans op de nadelen zoals gyno.
 
test enth. goedkoper...ok is waar, maar moet je wel gaan injecteren en aangezien je met ph's bezig bent neem ik aan dat je daar niet klaar voor bent...
de combi 1-test 4-AD is goed bro, heb de results met m'n eigen ogen kunnen zien, en de sides zijn minder, ok je kunt er gyno aan over houden ===> nolva, arimidex, 6oxo, aromazap, estrodex, ... je ziet dus genoeg middeltjes om die gyno tegen te houden...
bro, ik denk dat jij je huiswerk niet goed hebt gedaan (no offence)
 
test enth. goedkoper...ok is waar, maar moet je wel gaan injecteren en aangezien je met ph's bezig bent neem ik aan dat je daar niet klaar voor bent...
de combi 1-test 4-AD is goed bro, heb de results met m'n eigen ogen kunnen zien, en de sides zijn minder, ok je kunt er gyno aan over houden ===> nolva, arimidex, 6oxo, aromazap, estrodex, ... je ziet dus genoeg middeltjes om die gyno tegen te houden...
bro, ik denk dat jij je huiswerk niet goed hebt gedaan (no offence)
 
Ik heb mijn huiswerk weldegelijk gedaan hebt en als jij dat ook had gedaan dan had je kunnen weten dat een kuur(stack) met 1-test/4-ad bijna even zwaar is als een ''echte'' kuur.

Waarom kuur ik 1 potje 1-tu, ik heb geen tijd voor een kuur omdat ik 22 juli op vakantie ga en als ik aas neem, neem ik direct een goede kuur van 15 weken inc nakuur. Waarom kuur ik nu zo licht? omdat ik na mijn 2e vakantie een ''echte'' kuur ga nemen en daarom mijn systeem nu zo licht mogelijk wil belasten. Waarom geen 4-ad erbij, maakt me kuur te zwaar en ik wil eerst eens kijken hoe ik erop reageer met acne op 1-tu alleen.

Ow ja, par deus raadde me zelf aan om geen Super one+ te nemen ivm mijn gevoelige huid

Maar je hebt gelijk ik heb niet nagedacht en zomaar iets besteld, ik snap ook absoluut niet dat avant labs geen transdermals meer maakt en deze van de markt zijn omdat ze verboden zijn en dat als je zelf een transdermal moet maken en dus met heel veel moeite te krijgen is 1fast400.com
 
Laatst bewerkt:
nee man, zeg ik niet, 1-TU is een goed product, maar jij wil niet luisteren naar wat ik zeg, maar goed, doe je zin dan maar, ik zal er me niet meer mee moeien.
 
Oke dan, ben al zon 6 maanden over ph's aan het lezen op bb.com. Ieder zijn eigen mening over deze spierversterkers
 
6 maanden...is voor ph's acceptabel ..., maar ik hoop dat je langer over AS gelezen hebt.
hoe oud ben je eigenlijk?

greetz

enrico
 
Ben nu 20 en train in dec 2 jaar, dan pak ik een kuur. Tenminste als ik nu niet te veel last van acne krijg. Ik weet dat ik te jong ben en te kort train, maar ik wil niet huge worden. Het kan ook zonder.........ma ja de verleiding he

Als ik ga kuren zal het iets worden van

Test enth. wk 1-10 500 mg
EQ wk 1-10 200 mg
D-boll wk 1-4 30-35 mg dag of test prop dagelijks 100 mg
Nakuur nolva en altijd bij de hand houden wanneer nodig

Maar zo lang ben ik nog lang niet

p.s. de gene die jij met ph's hebt zien kuren, welke kuur nam hij? welke hoeveelheden en welk merk?

Thanx
 
Originally posted by enrico
6 maanden...is voor ph's acceptabel ..., maar ik hoop dat je langer over AS gelezen hebt.
hoe oud ben je eigenlijk?

greetz

enrico

Ik lees al 3 jaar over coke is het nu dan ook acceptebel?
 
over coke ga ik mij niet mengen bodyman...

@Juriaan: maat van me (17jaar) had gekuurd met 1-test en 4-AD
1-test was 1-TU 6 caps/dag
4-AD weet ik niet meer welk merk en welke dosis (geloof biotest)
ondanks zijn leeftijd had hij geen sides.
hij had wel een verhoogd libido maar dat is ni erg he :D
hij heeft 6weken gekuurd... nog iets?
 
Originally posted by Bodyman


Ik lees al 3 jaar over coke is het nu dan ook acceptebel?


Nee, daar moet je toch wel minstens 5 jaar over gelezen hebben... :p
 
Aha 6 caps per dag is ook verdomde veel, en hoeveel kilo's heb ie gepakt? hoeveel cm heeft ie op ze armen gepakt en had ie een steroids look? Zelf ga ik morgen beginnen heb vandaag een potje in de winkel gekocht en heb er een in bestelling staan dus ik ga 6 weken op 3 caps per dag
 
Originally posted by enrico
over coke ga ik mij niet mengen bodyman...

@Juriaan: maat van me (17jaar) had gekuurd met 1-test en 4-AD
1-test was 1-TU 6 caps/dag
4-AD weet ik niet meer welk merk en welke dosis (geloof biotest)
ondanks zijn leeftijd had hij geen sides.
hij had wel een verhoogd libido maar dat is ni erg he :D
hij heeft 6weken gekuurd... nog iets?

Ik weet niet wie er zijn research moet doen maar op je 17 met je hormoon huishouding aan de gang gaan is wel het domste wat je kan doen.
 
Ik heb er geen gebruikt he zwier...heb 't over iemand anders.
 
Originally posted by Juriaan
Aha 6 caps per dag is ook verdomde veel, en hoeveel kilo's heb ie gepakt? hoeveel cm heeft ie op ze armen gepakt en had ie een steroids look? Zelf ga ik morgen beginnen heb vandaag een potje in de winkel gekocht en heb er een in bestelling staan dus ik ga 6 weken op 3 caps per dag
Hij heeft een dikke 5 kilo's gepakt, hij had wel een steroids look ja maar niet zoals je zwaar aan de as gaat natuurlijk, hij was ook wel iets vetter geworden...
hoeveel cm hij op zen armen heeft gepakt...weet ik ni bro ze zien er wel een pak massiever uit ja...
 
Aha, ik wil er zelf dan ook min 6 kilo uit gaan halen. BIG TANK hier op het board heeft met 2 caps test-100 voor 4 weken 4,5 kg gepakt
 
Back
Naar boven