MuscleMeat

1 x per week

Bezoekers in dit topic

martijn1978

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2003
Berichten
11
Waardering
0
??? wat ik me eigenlijk afvroeg was moet je elke dag injecteren bij de meeste wel maar is er ook een kuur dat hetmaar een keer per week hoeft en welke zijn dit, winny + primo daar lees ik veel over om dat me in eerste instantie wel wat leek maar daar zijn de meningen heel erg over verdeeld.snap niet echt of je het ED over 1 keer per week kan doen(primo) Dit is overig alleen een infomatie vraag ben een beetje aan het uit zoeken wat een goeie cuttings kuur is
Alvast Bedankt
 
Doe jezelf een lol en begin echt nog niet aan kuren. Duidelijk is dat je kennis, niks ten nadele, omtrend steroiden heel mager is. Ga je eerst eens een aantal maanden in alles aspecten en de verschillende middelen verdiepen alvorens iets in te spuiten waarvan je geen idee hebt wat het eigenlijk is en wat het doet.. no offence bro, maar kuren is GEEN snoepgoed, maar hele serieuze medicatie waar je behoorlijke schade mee kan aanbrengen wanneer je niet precies weet wat je doet..

succes in elk geval !

owjah, primo zet je 1x per week, winny elke dag of om de dag.. maar vergeet het kuren voorlopig!
 
Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by soulreaver
Doe jezelf een lol en begin echt nog niet aan kuren.
no offence bro, maar kuren is snoepgoed,

IK vond het ook altijd al zo lekker smaken
:rolleyes:
 
Originally posted by rob
Originally posted by soulreaver
Doe jezelf een lol en begin echt nog niet aan kuren.
no offence bro, maar kuren is snoepgoed,

IK vond het ook altijd al zo lekker smaken
:rolleyes:

Uiteraard begrijpt iedereen wel dat er GEEN voor moet, duh.. :)
 
Back
Naar boven