XXL Nutrition

10.000 Kettlebell Swings to fatloss redemption, pre and after picture (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mixedathlete

Cool Novice
Lid geworden
26 apr 2012
Berichten
198
Waardering
9
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
7%
greetings everybody:D
vorig jaar heb ik een proef met mn lichaam gedaan, en daar ook een before and after pic bij gepost:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...s-per-dag-7-dagen-lang-resultaat-foto-319978/

veel mensen vonden t wel een vet project dus... ik heb t nog maar een keer gedaan:) deze keer heb ik 5 proefpersonen inclusief mezelf ipv 1 dus een uitdaging om iedereen gemotiveerd te houden haha. ook is de intensiteit flink opgeschroeft van 7.000 naar 10.000.... vrijdag 16 mei begonnen we en dit is een korte preview van wat we allemaal gedaan hebben:
http://www.youtube.com/watch?v=rk4e6YqCpqk
(de WfP, Warriors for Power, is onze groep atleten die samen trainen E.D , op dit youtube channel word de aankomende tijd veel meer gepost)

Van tevoren heb ik en vetmeting laten doen, en zometeen ga ik er nog een laten doen om het verschil in cijfers te kunnen zien... maar het verschil in de spiegel is al echt nice na 10 dagen! vanavond wordt dit topic geupdate!!

ennn de foto staat er ook op. volgens de machine op mn sportschool ben ik 1,2% vet kwijt, en volgens de huidplooi ongeveer 1%.. good succes for 10 dagen dacht ik zo haha! ik ben 0,2kilo lichter
dus dat is te overzien


Verder waren dag 3t/m 5 t zwaarste. tussendoor nog wel 100kg op de benchpress en 170 kg deadlift op dag 1 dus zwakker ben ik er niet door geworden.
dag 9 en 10 wilde ik ermee kappen, ik had een achterstand in reps en zo moest ik er op dag 10 nog 1800 doen. ik bleef natuurlijk gewoon knallen. ik deed op het einde een ladderset van 20 to 35 en dan weer terug naar 20. deed ik 2 keer met tussen elke set van 20-21-22-23 enzovoort 15 seconde rust. ik had van tevoren niet uitgerekend hoeveel reps dat was in totaal en dat moet ik zeggen, was erg motiverend. eenmaal klaar rekenen en tellen en toen had ik er in 2 uur 1500 gehad. lekker!



Update 31-05-13.
Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik naar het wereldkampioenschap IFT Taekwondo in London ga aankomende augustus, een hoop trainen dus om in perfect shape te blijven. ik ga in de zwaarste klasse vechten: 82kg+.. dus de weighttraining blijft erin voor 6 dagen per week en de taekwondo training helpt me perfect om mooi droog te worden..
Mocht je via facebook op de hoogte willen blijven over trainingen die ik geef en doe kan je me volgen via facebook:)
https://www.facebook.com/nick.surquin?ref=tn_tnmn

kettlebell before and after.jpg


kettelbell after.jpg


kettelbell before.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dit klinkt wel als een hele grote uitdaging :D
Hou je het wel blessurevrij met een dergelijke hoeveelheid swings? (met name de onderrug?)
 
nice going!

raak je de tel nooit kwijt? (semi-srs)
 
Ik zat persoonlijk ook te overwegen om dit eens te proberen. Ik volg. Verder nog 'cliffs' van je vorige ervaring? Tips?
 
Ik kan dit gewoon niet geloven :d
 
nog nooit gehad dat die kettlebell tegen je ballen aanzwiert?
 
  • Like
Waarderingen: mat
Wat is het doel precies ?
 
Wat is het doel precies ?

Het doel was droger worden en sterker worden,
Sterker vooral voor aankomend taekwondo toernooi

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 11:38 ----------

nice going!

raak je de tel nooit kwijt? (semi-srs)

nou, eigenlijk wel heel soms. we hadden een groepschat waar iedereen bijhield van nu heb ik er 35 gehad en nu heb ik er 200 gehad enzovoort

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 11:38 ----------

nog nooit gehad dat die kettlebell tegen je ballen aanzwiert?

haha, vaak die vraag gehad... maar nee nevah:cool:

---------- Post toegevoegd 28 May 2013 om 11:41 ----------

Doe je ook nog andere oefeningen?

Het verdere trainingsschema was calastenetics op zondag, borst en biceps op dinsdag, taekwondo op woensdag weer borst op donderdag en zondag waren we weer klaar
 
Waar blijven de foto's? :windup:
 
Ik ben ook erg benieuwd naar jullie resultaten. Je geeft aan dat de 'resultaten (in de spiegel) ziek waren'. Heb je een voedingsschema?
 
Ik ben ook erg benieuwd naar jullie resultaten. Je geeft aan dat de 'resultaten (in de spiegel) ziek waren'. Heb je een voedingsschema?

Jup, low carb high fat regime:)
 
Respect.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 16:19 ----------

nou, eigenlijk wel heel soms. we hadden een groepschat waar iedereen bijhield van nu heb ik er 35 gehad en nu heb ik er 200 gehad enzovoort
[

Dus je hoefde er geen 1000 achter elkaar te doen als je kon laten weten hoeveel je er had gehad?
 
Jup, low carb high fat regime:)

is dit naast je teakwondo trainingen? want mij werd geadviseerd om geen low carb diet te volgen naast mijn mma trainingen(meer dan 7uur per week excl krachttraining)
 
is dit naast je teakwondo trainingen? want mij werd geadviseerd om geen low carb diet te volgen naast mijn mma trainingen(meer dan 7uur per week excl krachttraining)

in bepaalde periodes inderdaad wel. tijdens intensieve trainingssessies waar je echt moet presteren 5x per week. in die periodes concentreer ik al mn carbs om mn workout window heen.
 
Respect.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 16:19 ----------



Dus je hoefde er geen 1000 achter elkaar te doen als je kon laten weten hoeveel je er had gehad?

Zeker niet, t systeem was 1000 per dag.. one way or another.
Ik deed graag 35 - 35 -35 - 100 - 100 -100- 30- 30-35. dan 10 minuten pauze en weer knallen
 
Waar blijven de foto's?
 
Back
Naar boven