AndroidHealthClinic

10/10/07 trey brewer at 320lbs... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

die gast lijkt idd 35! maar wat een massa! ben benieuwd hoe lang die kerel leeft:P
 
Jammer dat z'n benen achterlopen :o






Damn wat een brute gast!
 
Huge mofo, zijn hoofd lijkt te ontploffen man... wat een vocht.
Maar ben wel benieuwd hoe het voor hem volgend jaar gaat uitpakken, want na de laatste olympia kunnen er min of meer van uit gaan dat men symmetrie boven massamonsters verkiest.
En met zijn stats rond de 270lbs valt hij imo toch onder de categorie massamonster.

Uit 1 Olympia valt geen conclusie te trekken.

eerste keer ik die add zag in flex ofzo had ik iets van : wtf 22jr oud... tegen ie rond de 40 is zoals vele prof dan maakt die een schaduw over heel zuid-amerika...

yeah right alsof hij al dat spuiten nog gaan volhouden de komende 20 jaar :D

Ik vind die benen er trouwens echt niet uitzien, de aanhechtingen van zijn quads zittn te hoog.

Ik ga wel maar ff een pot True-Mass bestellen om net zo veel massa te krijgen :roflol:
 
Ik vind huge quads echt chique, maar dan moet de rest mee in verhouding zijn. Ziet er niet uit met zijn kuiten eronder
 
:eek: tering, wa heeft die gozer een opgeblaze smoel gekregen
 
dat is bulken hahaha
Ongelofelijk!!!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wat een vocht zeg! Hij kan erdoor zowat niet uit ze ogen kijken hahaha
 
Massive warrior..........
 
Ben benieuwd of deze gast het gaat maken bij de Pro's. Kan me nog herinneren dat ene Chris Cook inmiddels al de Olympia gewonnen zou moeten hebben. Aantal jaar terug hadden we ineens Paul Demayo.....beide is niets geworden. Gast heeft trouwen een ouwe kop voor 23. Mocht hij wel doorbreken zijn we gelukkig weer terug bij de Massamonsters. Al die kabouters van rond de 100kg is natuurlijk niets..
 
nou tweede filmpje ook wel lachen : kerel heeft misvormde handen man...en mes en vork kent ik ook al niet, hij trekt zijn steak met de handen uiteen, vast om zijn imago van beast eer aan te doen :p
 
Wat zullen ze benen meten. Boven de 80cm.???
 
Wat zullen ze benen meten. Boven de 80cm.???

Eerder rond de 100cm. Tom Platz had ook zoiets.

EDIT: 35 inches, 88,9 cm :P
Dunne beentjes zeg...

Leuk plaatje:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven