Fitness Seller

10 LBS 100% Whey van Optimum Nutrition voor 51 euro's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik heb de zak bij TNHC gekocht met 33 % korting van 140 euro maar vond het nog aardig veel geld :).....ga nu revolutions kopen want daar kan ik nu goed aan komen en anders wordt het XXL
 
ik heb de zak bij TNHC gekocht met 33 % korting van 140 euro maar vond het nog aardig veel geld :).....ga nu revolutions kopen want daar kan ik nu goed aan komen en anders wordt het XXL
Die zakken kosten bij TNHC nu 120euro als het goed is en de tweede voor de helft van de prijs dus 2 zakken voor net geen 200e?

@ vs betaal je voor 2 zakken inclusief verzendkosten rond de 130 euro gok ik.
Ik bestel gewoon elke keer genoeg zooi voor een half jaar(whey-crea etc etc) ofzo ben gewoon per bestelling ruim 100-250euro goedkoper uit dan als ik bij 1 van de sponsers allemaal zou bestellen.

Maar af en toe een klein dingetje kan je wel gewoon bij 1 van de sponsors kopen lekker snelle levering en zoveel verchil maakt het niet uit.
 
Wie zegt dat? :D

Geloof me als ik zeg dat met de bijkomende verzend- en douanekosten het verschil praktisch verwaarloosbaar zal zijn.
Met kleine potjes kom je nog misschien goed weg, maar dit soort grote zakken zijn gewoon erg duur om vanuit de VS te laten verzenden. Het kan interessant zijn als je echt een grote order doet, maar alleen een pot eiwitten is echt niet interessant.
Probeer het anders gerust een keer en vertel ons je ervaringen.
 
Back
Naar boven