Fitness Seller

10 LBS 100% Whey van Optimum Nutrition voor 51 euro's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marijn

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 jan 2005
Berichten
4.235
Waardering
13
Lengte
1m76
Massa
82kg
[Link niet meer beschikbaar]

Is wel heel goedkoop. Betrouwbaar?
 
en hoeveel kost het om die shit naar je thuis te shippen? Als ze het al in nederland brengen
edit : ze leveren over heel de wereld, maar voor welke prijs?
 
is het niet 51 dollar ??? i.p.v.euro..
 
is het niet 51 dollar ??? i.p.v.euro..


Klopt tis dollar, in euro's: 64.49 + 10 euro shipping.
kom je toch nog goedkoper uit dan bodybuilding.com en whey van XXL.
 
51 USD = 40.80 EUR :scratch:
 
Mooi toch, goedkoper :D
 
ik had 51 euro naar dollars gerekend, moest dus andersom.
 
Optimum nutrition is de beste whey die ik heb gehad tot nu toe! Goeie kwaliteit en lost perfect op!! Heb hem ook al paar keer bij muscle shop besteld duurde toen 4 weken had geloof ik toen usps parcel post koste zo,n 40-50 dollar bezorgkosten. Dus zelfs al zou je alleen whey bestellen ben je nog redelijk goedkoop uit. Maar als je slim ben haal je meteen ook ff wat andere sups bv visolie wat daar geen drol kost en hier veeeel te duur!!!
 
heeft iemand hier gekocht? sorry dat ik dit topic terug open..
 
Laatst bewerkt:
damnnnnnnnnnnnnn weet bijna 100% zeker dat deze zak bij THE NATURAL HEALTH COMPANY 140 euro kost!!!!!!
 
Ja de prijzen in amerika zijn ook omhoog, maar toch lijkt deze toch wel goedkoop, als ik wat meer tijd heb zal ik nog eens wat sites vergelijken
 
Iemand enig idee wat de verzendkosten zijn naar Nederland?
 
Retail $139.99

Our Price $77.96

Savings $62.03 (44
 
Ik weet niet wat jullie gaan doen.. Maar het is zeker goedkoop!! k haal er zowiezo 2 :| Hier is het echt duur:mad: ..!!
 
Ik weet niet wat jullie gaan doen.. Maar het is zeker goedkoop!! k haal er zowiezo 2 :| Hier is het echt duur:mad: ..!!

Tel hetzelfde bedrag nog maar extra erbij voor verzending!;)
 
pas wel op voor douanekosten ;) ik zou ze toch maar 1 per 1 bestellen.. eerst eentje testen ;)
 
Back
Naar boven