AndroidHealthClinic

10 maanden sportschool. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mooi
 
Laatst bewerkt:
12% bodyfat zal je goed doen! doe meer cardio en focus op je totale body physique (de vorm, de uitstraling alles..het totale plaatje) En die whey is natuurlijk niet nodig..teminste zoveel zeker niet, over-use van proteine wordt gewoon weer uitgepoept door je lichaam..verspild geld ;)

ja als ik jouw was zou ik me ook maar focussen op je lichaam als je aan bb doet
 
12% bodyfat zal je goed doen! doe meer cardio en focus op je totale body physique (de vorm, de uitstraling alles..het totale plaatje) En die whey is natuurlijk niet nodig..teminste zoveel zeker niet, over-use van proteine wordt gewoon weer uitgepoept door je lichaam..verspild geld ;)

Ik zou me eerst maar eens met je eigen bezig gaan houden voordat je weer allemaal ''goede'' raad gaat geven. Die whey kan gewoon perfect hoor.
 
nice fysiek Hoody! Buff as ****, nu ff door knallen naar 100+ kg! 100+ is magic
 
12% bodyfat zal je goed doen! doe meer cardio en focus op je totale body physique (de vorm, de uitstraling alles..het totale plaatje) En die whey is natuurlijk niet nodig..teminste zoveel zeker niet, over-use van proteine wordt gewoon weer uitgepoept door je lichaam..verspild geld ;)

gast lol.. jij traint al 4 jaar en hebt een fysiek van iemand die 2 maanden traint dus ga aub geen bs adviezen geven

OT: nice fysiek!
 
Potverdomme, zijn jullie nou echt achtelijk of zien jullie serieus niet dat dit 5 maanden geleden was, ik ben nu 1 jaar en 3 maand bezig en ben veel droger en spier aangekomen. Op vorige pagina staat foto die koud op een rustdag is genomen.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 13:51 ----------

12% bodyfat zal je goed doen! doe meer cardio en focus op je totale body physique (de vorm, de uitstraling alles..het totale plaatje) En die whey is natuurlijk niet nodig..teminste zoveel zeker niet, over-use van proteine wordt gewoon weer uitgepoept door je lichaam..verspild geld ;)

Ok man, we zijn nu 5 maand verder en ik zit op 12% You mad?

20045k8.png
 
Ziet er zeer netjes man, hoeveel weeg je op het moment ?
 
op die foto reageerde ik ook,

roidrage?
 
Potverdomme, zijn jullie nou echt achtelijk of zien jullie serieus niet dat dit 5 maanden geleden was, ik ben nu 1 jaar en 3 maand bezig en ben veel droger en spier aangekomen. Op vorige pagina staat foto die koud op een rustdag is genomen.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 13:51 ----------



Ok man, we zijn nu 5 maand verder en ik zit op 12% You mad?

20045k8.png

tumblr_lmlz7u5wYl1qzniowo1_400.jpg


---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 16:01 ----------

gast lol.. jij traint al 4 jaar en hebt een fysiek van iemand die 2 maanden traint dus ga aub geen bs adviezen geven

OT: nice fysiek!

oeh.
 
lol :D ik doelde met nice fysiek ook op die nieuwe foto.

(no homo)
 
ziet er nice uit maat;)
 
Ok sorry mensen :( Bart zag jouw post niet:( zos brah
 
Gaat goed hier bro. Avatar ziet er ook netjes uit :thumb:
 
Back
Naar boven