Fitness Seller

10 uur slaap in de avond word ik moe, 2 uur slaap in de middag voel ik me herboren.

Bezoekers in dit topic

Gast 170058

Novice
Lid geworden
1 okt 2020
Berichten
9
Waardering
3
Goeiedag, ik heb al een tijdje een probleem met slapen zelf weet ik niet echt wat ik ermee moet of wat de oorzaak is. Als ik savonds slaap rond 12 en wakker word rond 10 uur, voel ik me k*t. Ik krijg een slecht gevoel aan de zijkant van mijn bovenbenen en onder mijn buik ik voel me de hele dag moe en heb geen zin in niks. Is dit een teken van low t? Als ik in de middag slaap 2 a 2,5 uur voel ik me herboren het gevoel is weg uit mijn benen en ik ben veel scherper. Ik ben 21, 102 kilo 181cm ik zit aan de overweight kant en sport zo af en toe. Ik heb al een tijdje de suikerdrankjes en dingen zoals chips, koekjes junkfood achtergelaten.

Heeft het misschien te maken met fappen? Ik heb gemerkt dat na het fappen ik precies dat gevoel in mijn bovenbenen krijg en me daarna slecht gevoel door het dopamine dipje.

Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
 
Gewoon 8 uren slapen ipv 10
 
Slapen van 2300 tot 0800 en niet fappen. Minder eten en meer cardio en nog meer krachttraining. Gewicht terug naar 90kg en je voelt je beter.
 
Wat doe je overdag? Ik kan afleiden dat je niets hebt om op te staan of overdag niet actief bent omdat je zegt dat je rond 10u wakker wordt en smiddags 2 uur kan slapen.
Zorg dat je wat vroeger opstaat, doe wat meer overdag zoals cardio en zorg dat je voeding op orde is. 10 uur snachts slapen en 2 uur dutten overdag, dat heb je helemaal niet nodig.
 
Back
Naar boven