XXL Nutrition

10% vetpercentage verlagen hoelang?

Bezoekers in dit topic

dragoneel

Novice
Lid geworden
16 dec 2012
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
70kg
Hallo,

Ik ben 21 mijn lengte is 178cm ik weeg 70 kilo en ik woog 130 kilo.
Nou wil ik graag een sixpack trainen maar ik heb gelezen dat ik dan onder de 11% vetpercentage moet hebben.
Ik heb namelijk op dit moment een vetpercentage tussen de 18-22%.

Hoe lang zou het duren om 10% vetpercentage te verbranden?
Ik heb mijn eetpatroon aangepast ik eet meer eiwitten en eet minder vetten en verzadigde vetten.
Ik sport rustig 5 keer per week en intensief 3 keer per week.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
te snel is nooit niet goed. basis regel in het bodybuilden :p
 
Je weegt nu 70 kilo bij 178 en hebt nog steeds een vetpercentage van 20% ? Ik ben bang dat het er niet heel erg mooi uit gaat zien als je op 10% zit. Zeker omdat je van 130 komt (fantastische prestatie btw !) maar erg mager, zonder spiermassa en met hangend overtollig vel is waarschijnlijk niet de look waar je voor gaat.

Dus inderdaad, doe rustig aan.
 
Ik weet niet hoe lang je erover hebt gedaan om dat gewicht kwijt te raken,... maar je lichaam heeft ook tijd nodig om te herstellen. Je huid hersteld ook niet zomaar in 1x
 
Ongeveer 4 maanden. Succes!
 
Het is nu wel 2 jaar geleden dat ik zoveel ben afgevallen en dit heb ik in een jaar tijd gedaan. Ik heb nu ook overtollig vel maar niet zo extreem veel meer gelukkig.

hmm 4 maanden moet te doen zijn :).
 
Maar weet je zeker dat je dit al wil? Ik weeg bijna 10 kg meer en ben 1 cm langer dan jij en ik ga beginnen met een cut naar 10 procent, maar eigenlijk weet ik dat er een grote kans is dat het eindresultaat tegengaat vallen in terms of te weinig massa...
 
Ik heb ook wat overtollig vel vandaar dat ik dit wil.
Ik ben volop aan het sporten ook en met een aangepast eetpatroon.
Ik eet gewoon vol mijn calorieen alleen let ik erop dat ik zo min mogelijk vetten en verzadigde vetten inneem.
Ik eet dus geen snoep,chocola etc. of gefrituurde dingen.
Ook ben ik begonnen met het innemen van vitamine c en visolie.
 
Back
Naar boven