XXL Nutrition

10 volkoren broodjes per dag? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Demian

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2011
Berichten
7.643
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Ik wil dus gaan bulken, en wil richting de 10 broodjes per dag gaan.
30g per stuk, dus 300g brood per dag. Volkoren (fijn).

4 kipfilet
4 30+ kaas
2 gebakken ei met olijfolie

Allemaal met boter,

zou dit een bezwaar zijn (IE zout inname?)
 
1.87 72kg. Waar maak je je druk om?
 
Eigenlijk 77 kilo tegenwoordig (signature)

Maar heb veel slechte verhalen gelezen erover!

maar geen bezwaar dus?
 
Beter gewoon volkoren boterhammen, maar dit kan er ook wel mee door. Zou er ook een paar met pindakaas nemen als je toch aan het bulken bent..
 
Beter gewoon volkoren boterhammen, maar dit kan er ook wel mee door. Zou er ook een paar met pindakaas nemen als je toch aan het bulken bent..

Het is Volkoren? En helaas mag ik geen pindakaas vanwege een noten/pinda allergie...
 
Een boterham is ongeveer 30-35 gram, dus denk dat hij dat ook bedoelt.
 
Er stond broodjes, vandaar..
 
Broodjes zijn hier in Zeeuws Vlaanderen ook "bolletjes" trouwens. ;)
 
Oh daarom, maar ik heb er volkoren achter gezet al in begin psot hoor? zal je wel over heen hebben gelezen.

brb eten :D
 
16jaar in de groei, 4x pw kick/boksen zou me meer druk maken om me kcal target te halen, als je ecth wil groeien. Zout is overigens anabool en je zult het genoeg uitzweten met 7x sporten in de week.
 
16jaar in de groei, 4x pw kick/boksen zou me meer druk maken om me kcal target te halen, als je ecth wil groeien. Zout is overigens anabool en je zult het genoeg uitzweten met 7x sporten in de week.

Ik wil mijn kcal target ook halen, maar wil dat ook op een gezonde manier doen...
 
man vreet gewoon, 10 boterhammen/broodjes is nog heel weinig.
doe er nog 8 bij + melk kom je iig aan je kcals :)
 
man vreet gewoon, 10 boterhammen/broodjes is nog heel weinig.
doe er nog 8 bij + melk kom je iig aan je kcals :)

10 is voor nu genoeg, als ik daar over heen ga kom ik duidelijk vet aan
 
10 is voor nu genoeg, als ik daar over heen ga kom ik duidelijk vet aan

10 boterhammen met beleg is misschien 1200 kcal. Als je daar overheen gaat kom je met jouw onderhoud echt niet duidelijk vet aan.

Zorg dus dat je een degelijk voedingsschema maakt waarbij het aantal kcal echt boven je onderhoud ligt.
 
Misschien toch vervangen door bruin/wit. Als je wilt bulken zul je erg vol gaan zitten van al die vezels. Helaas mis je dan wat vitamientjes, maar als je verder goed eet, kun je dat wel hebben, zeker boven je onderhoud.
 
Wit brood aanraden, not sure if serious. Als je geen 10 boterhammen op kan kan je beter stoppen met bodybuilden.
 
lol ik heb een tijdje 17 boterhammen per dag gegeten door gebrek aan zin om bakken met rijst mee naar colleges te nemen, ging er wel goed op :P

Wit is sowieso uit den boze, dan kan je net zo goed appelflappen gaan eten.
 
Ik heb deze vakantie veel gewerkt, nam toen 12 boterhammen + 200gr kalkoenfilet, 4 eieren, 100gr havermout + 40gr whey.

Eet in de ochtend voordat je naar school/werk gaat veel en in de avond, dan komt het wel goed.

Dus om antwoord te geven op je vraag: ja het kan ;)

Maar als jij enkel dat eet op een dag en je komt vet aan, doe je echt wat fout.

Train je ook (zwaar)?
 
Dus conclusie is dat het gewoon kan? Ik was zelf ook net van plan een topic te beginnen over 9-10 sneetjes per dag maar dat hoeft nu niet meer :)
 
Back
Naar boven