MuscleMeat

10 weken Deca, 3 weken rust, 10 weken Deca

Bezoekers in dit topic

Cal_

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2016
Berichten
714
Waardering
319
Lengte
1m97
Massa
118kg
Vetpercentage
10%
Ben nu bijna 3 weken klaar met mijn test tren deca kuur (heb test nog wel doorgezet) maar wil nu eigenlijk nog 10 weken deca eraan plakken met test meelopend en dan na die 10 weken deca eruit en tren er weer in.

Gaat me deze 2e periode deca nog wat brengen of spuit ik dan geld weg? Suggesties zijn zeer welkom.
 
Ik zou zeker voor ander compound gaan, 20 weken deca waar 3 weken rust tussen zit :/
 
Ben nu bijna 3 weken klaar met mijn test tren deca kuur (heb test nog wel doorgezet) maar wil nu eigenlijk nog 10 weken deca eraan plakken met test meelopend en dan na die 10 weken deca eruit en tren er weer in.

Gaat me deze 2e periode deca nog wat brengen of spuit ik dan geld weg? Suggesties zijn zeer welkom.
Als je je dosis verhoogd kun je het doen er zit nu ook nog gewoon deca in je lichaam na 3 weken...
 
Gaat inderdaad enkel werken als je de dosis aanzienlijk hoger zet. Aangezien je er ook al tren bij nam.
Beetje meer info zou handig zijn.

Welke hoeveelheden nam je?
Wat is je doel met deze cycle?
 
Afgelopen kuur was als volgt:

Test-E 500mg/pw
Deca 400mg/pw
Tren-A 400mg/pw

Tren groot en deels om de bloat tegen te gaan maar word er altijd super hard op en mega sterk, zelfs op deze lage dosering. Wil nu nog een zetje geven aan mijn bulk en daarna alles shredden.
 
Afgelopen kuur was als volgt:

Test-E 500mg/pw
Deca 400mg/pw
Tren-A 400mg/pw

Tren groot en deels om de bloat tegen te gaan maar word er altijd super hard op en mega sterk, zelfs op deze lage dosering. Wil nu nog een zetje geven aan mijn bulk en daarna alles shredden.
600-800mg bold bij de deca of 400mg npp
 
Komt bold wel tot zijn recht in slechts 10 weken?
 
Ooit last gehad van een deca dick?

Ik heb dit namelijk wel als ik langer dan 10 weken deca pak (of tren)
 
Ik heb al langer erectie problemen door kuren. Ik heb het vooral van een te hoog oestrogeen, als ik dat onderdruk met een AI gaat het allemaal wel. Anders gewoon kamagra :eek!:
 
Ik heb al langer erectie problemen door kuren. Ik heb het vooral van een te hoog oestrogeen, als ik dat onderdruk met een AI gaat het allemaal wel. Anders gewoon kamagra :eek!:

Mast uppen al geprobeerd?
 
Sorry verkeerde gequote.
 
Dan blast je dus >20 weken achter elkaar? Die 3 weken 'cruise' gaat zoals anderen al zeiden niets uithalen. Ik zet mn vraagtekens bij zo lang blasten in het kader van je gezondheid.
 
Dan blast je dus >20 weken achter elkaar? Die 3 weken 'cruise' gaat zoals anderen al zeiden niets uithalen. Ik zet mn vraagtekens bij zo lang blasten in het kader van je gezondheid.
Op 250-300 test herstellen je waarde toch niet ik blast nu ook weer bijna een jaar
 
Op 250-300 test herstellen je waarde toch niet ik blast nu ook weer bijna een jaar
Dan zet ik ook mn vraagtekens bij jouw gezondheid. Cruisen op 125-200mg test voor een week of 6 gaat echt wel wat doen. Ligt er wel aan of je 19-nor's in je systeem hebt, dan wellicht zelfs langer cruisen.
 
Dan blast je dus >20 weken achter elkaar? Die 3 weken 'cruise' gaat zoals anderen al zeiden niets uithalen. Ik zet mn vraagtekens bij zo lang blasten in het kader van je gezondheid.

Je hebt wel gelijk maar blast en cruise al bijna 2,5 jaar dus dat ben ik helaas een beetje uit het oog verloren.

Bold viel bij mij flink tegen, zelfs op 1200mg per week.
Test mast deca misschien proberen?

Bold heeft heel veel tijd nodig en is erg mild. 10 weken bold gaat geen zode aan decdijk zetten. Zou er inderdaad mast bij kunnen pakken maar zit nu te denken om test door te blijven zetten op 500mg/pw en daarbij 8 weken dbol op 50mg/ed. Dan misschien na 4 weken dbol wat toevoegen, dan zit er iets meer tijd tussen.
 
Je hebt wel gelijk maar blast en cruise al bijna 2,5 jaar dus dat ben ik helaas een beetje uit het oog verloren.
Zelf weten hoor, maar het zou serieus een aanrader zijn om minimaal 6 weken te cruisen op een wat lagere dosis test voor je gezondheid. Je gezondheid heb je maar 1x, die gains krijg je wel weer terug.
 
Back
Naar boven