AndroidHealthClinic

10 weken kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Noob lifter

Cool Novice
Lid geworden
11 aug 2021
Berichten
71
Waardering
24
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Ik wil een kuur beginnen ergens in april en vroeg me af als deze kuur kon of het geen goed idee zou zijn?
Test e week 1-10 : 500mg
Deca week 1-8: 250mg
Naakuur: nolvadex
Ik heb vaak gelezen dat mensen lange deca kuren doen, maar ik heb maar 10 weken in ttl om te kuren dus vroeg ik me af of dit ook een goed resultaat zal leveren?
Alvast bedankt voor de reacties
 
Waarom heb je maar 10 weken?
 
Persoonlijke redenen, maar dat is de vraag niet echt. Men vraag is als ik deze kuur kan doen of als ik beter een andere kuur zoek
 
De reden dat ik het vraag omdat je de periode na je kuur nog meer dan 100% moet geven om niet weer alles te verliezen.
Als dat niet mogelijk is door wat dan ook:
Na men kuur kan ik nog normaal verder sporten, zal ook hetzelfde blijven eten. Het is gwn dat ik maar 10 weken gear kan inspuiten
 
Na men kuur kan ik nog normaal verder sporten, zal ook hetzelfde blijven eten. Het is gwn dat ik maar 10 weken gear kan inspuiten
Heb net gelezen dat iemand ook maar 8 weken deca spoot en tg goeie resultaten had. Volgens mij zal ik deze kuur gwn doen en hopen op het beste.
 
Gewoon heel je hormoon huishouding verneuken, omdat je voor een random reden maar 10 weken kunt kuren. Bovendien totaal niet ingelezen, laat staan of je fysiek/voeding überhaupt klaar ervoor bent, wat ik zwaar betwijfel.

Wellicht aan gedacht om pas te kuren nadat je wat langer de tijd hebt of is dit een klassiek voorbeeld, over 10 weken vakantie en wilt even flaneren?
 
Heb besloten om test only te doen (500mg), deca laat ik vallen. Bedankt voor de tips
 
Ben nog niet begonnen, ik zal beginnen rond september
 
Ik zal waarschijnlijk de injecties ventrogluteal zetten, naalden weet ik nog niet, dit moet ik opzoeken.
Weet dat vele mensen de groene naalden gebruiken voor deze injecties, maar ik moet nog eens bekijken welke ik zal gebruiken
 
Ik zal waarschijnlijk de injecties ventrogluteal zetten, naalden weet ik nog niet, dit moet ik opzoeken.
Weet dat vele mensen de groene naalden gebruiken voor deze injecties, maar ik moet nog eens bekijken welke ik zal gebruiken
Groen is 21g en veel te dik om te zetten, die gebruik je om op te trekken uit Vail(50mm lengte) In je Bil kun je goed 25G 25mm gebruiken(oranje)
advies van TRT of voor Transmannen met hoger vetpercentage zie je vaak wel 21G 40mm, maar dan ga je meer richting Obese, en heb je voor Kuren een veel te hoog vetpercentage.
Je kun je Bil ook afwisselen met Quad (27G 19mm, lichtgrijs)
 
Oke bedankt voor de tip, zal eens opzoeken over naalden, maar dit is zeker interessante info!
 
Back
Naar boven