Fitness Seller

100% Green protein - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star7.png
7/10 +- Twijfelgeval


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Ben je op zoek naar een goeie " echt groene" eiwitshake die bij draagt tot de instandhouding van je spieren of te gebruiken in je (eiwit)dieet? 100% Green Protein is een 100% natural plantaardige SUPER proteine op basis van puur erwteneiwit isolaat. Helemaal vrij van allergenen. Hoogwaardige eiwitten voor iedereen. 100% Green Protein wordt zeer goed opgenomen en is absoluut low carb en low fat.

    Kenmerken 100% Green Protein:
    - Pure en Green Super Protein!
    - Hoge biologische waarde
    - Past perfect in je (eiwit)dieet
    - 100% puur plantaardig product
    - Lactose- en gluten vrij
    - Absoluut Low carb en Low fat
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? matig, ik had vanille
  • Welke dosis heb je gebruikt? sochtends bij het ontbijt 1 shake en na het sporten 1 shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? snelle levering,samples, goedkoop maar kwalitatief goed
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 27.50
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? denk het niet, zou toch voor isolaat gaan.

Mijn review:

Om toch maar wat minder zuivel/lactose binnen te krijgen koos ik voor 100% Green Protein van B&F.
Zodra de ton opengemaakt wordt is het verschil al zichtbaar, het poeder heeft een minder fijne structuur op het oog en ziet er wat klonterig uit. Van het laatste is gelukkig niks waar tijdens het shaken; het lost goed op en heb geen enkel probleem gehad. Het enige nadeel vergeleken met de normale eiwit producten van B&F is de smaak, hij is toch overduidend minder lekker dan de 'standaard' whey perfection en de vanille smaak komt er niet goed uit. Het is echter nog steeds goed te drinken en niet heel vies ofzo, gewoon wat minder.

In de toekomst zou ik toch voor een optie als isolaat gaan als ik minder lactose wil, dit omdat de smaak toch beter is en ik het beetje extra geld wel kan missen.
 
pure onzin al die 10000000000 verschillende shakes met 10000000000 name :cool:
 
Bedankt voor je review! :thumbs: Green Protein smaakt inderdaad iets anders, maar voor een plantaardig product erg lekker. Dit omdat de eiwitten afkomstig zijn van erwten (isolaat). Zuiver, schoon en hoogwaardig product. Handig voo rmensen die minder/geen lactose willen of mogen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
waarom zit er 3,5 gram zout in per 100 gram?
 
waarom zit er 3,5 gram zout in per 100 gram?

Hoi Mauwie1994,

Dit is toegevoegd om de kwaliteit van het product te kunnen waarborgen, hierdoor blijft het langer houdbaar:).
 
Beoordeling: 6/10 +- Twijfelgeval

Heb nu 2kg chocosmaak, het is heeeeel erg wennen als je perfect protein of caseine gewent bent kwa smaak, met melk vind ik het ondrinkbaar, en met water is het wel te doen, beetje ewrten met chocosmaak, de werking zal verder wel goed zijn lijkt me maar drinkgenot is niet van toepassing bij deze.
 
Beoordeling: 6/10 +- Twijfelgeval

Heb nu 2kg chocosmaak, het is heeeeel erg wennen als je perfect protein of caseine gewent bent kwa smaak, met melk vind ik het ondrinkbaar, en met water is het wel te doen, beetje ewrten met chocosmaak, de werking zal verder wel goed zijn lijkt me maar drinkgenot is niet van toepassing bij deze.
Bedankt voor je review. Erwten eiwit is inderdaad een ander product dan een regulier Whey-eiwit product. De smaken mag je daarom eigenlijk niet vergelijken:D
 
Ik heb deze laatst ook besteld, en mij bevalt ie echt goed. Lost goed op, geen klonten, prima smaak (ik heb vanille).
Ja, je moet het inderdaad niet vergelijken met whey qua smaak, maar voor een plantaardig eiwit vind ik hem zelfs echt goed smaken. Er zit wel een beetje een 'stofferig'/'aards' smaakje aan, maar mij stoort dat niet, en dat heb je nou eenmaal altijd wel bij een plantaardig eiwit. Als dat er niet zou zijn zou ik me alleen maar afvragen wat voor enorme shitload aan smaakstoffen etc. er bij gedaan zou zijn om dat te maskeren :)
Ik ga deze iig zeker vaker bestellen als hij in het assortiment blijft.
 
Komen hier ook sample zakjes van? Ben wel benieuwd namelijk :)
 
Back
Naar boven