XXL Nutrition

100 kg eind jaar

Bezoekers in dit topic

Als ik de 80 heb, heb ik nog iets van 200 dagen om 20 kg erbij te doen. Misschien de laatste maand smolov jr, ik hoorde dat je dan 5/7.5 kg in 3 weken kan doen
Ik heb persoonlijk veel vooruitgang geboekt met Smolov Jr. Absoluut een aanrader!

Ben je een beginner of gym je al langer? En heb je naast smolov nog Back en biceps getraind
Ik trainde destijds al vier jaar en had een maximum van 110kg op bankdrukken. Inmiddels ben ik gegroeid naar een maximum van 130kg. Naast het volgen van het Smolov-programma, trainde ik ook nog mijn armen achteraf. Dit kost echter wel veel tijd, dus je houdt de bench lang bezet.

Ik trainde destijds al vier jaar en had een maximum van 110kg op bankdrukken. Inmiddels ben ik gegroeid naar een maximum van 130kg. Naast het volgen van het Smolov-programma, trainde ik ook nog mijn armen achteraf. Dit kost echter wel veel tijd, dus je houdt de bench lang bezet.
Ah oké dat is netjes

Ja dat is meestal wel hetzelfde, maar in sommige dingen kan ik nooit weten hoeveel kcal het is. In een halve bak mihoen kan 200 kcal zitten maar ook 800. Ik zal het niet weten
Meer eieren, meer vlees, meer havermout, meer melk, meer noten dan nu.
eet extra krentenbollen, mueslibollen, drink extra volle chocomelk .....

• Bicep
Waarderingen: K82
Meer eieren, meer vlees, meer havermout, meer melk, meer noten dan nu.
eet extra krentenbollen, mueslibollen, drink extra volle chocomelk .....
Dit!

En in die witte bollen zit al 130 kcals, dikke laag pindakaar erop, 4 witte bollen met pindakaas. Lekker veel kcals, eiwit, vet!
KrentenMueslie bollen met kaas zijn ook grandioos in kcals.

Back
Naar boven