Beoordeling:
10/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Optimal Nutrition is een nog maar net opkomende lijn van Optimal Fit, ik ken de eigenaar persoonlijk en het is iemand die leeft voor de krachtsport, over de juiste kennis beschikt en van kwaliteit houd
Sinds gisteren heb ik dus de [Link niet meer beschikbaar] , smaak banaan, en heb er toen natuurlijk meteen een shake'je mee gemaakt en dat beviel me uitstekend ! Lekker van smaak, klein beetje romig en lost goed op, deze morgen in de brinta ging het ook prima
Het aminozurenprofiel staat nog niet online maar ik kan je alvast zeggen dat dat wel goed zit !
In before shitstorm van dat is je sponsor
onbekend is onbemind maar deze is zeker en vast het proberen waard
- Soort supplement: Eiwitten
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Optimal Nutrition 100 % Whey is de topper uit de Optimal Nutrition reeks, nu al gekend voor zijn kwaliteit en smaak waardoor deze kwalitatief op hetzelfde niveau als de bekende en duurdere merken zit.
Voordelen:
Hoog gehalte BCAA's en Glutamine!
Sneller spierherstel, minder afbraak tijdens training!
Ideaal voor 's ochtends en rondom de training!
Volgens gebruikers de lekkerste eiwitshake op de markt!
Perfecte kwaliteit voor een ongekende prijs!
Hoog gehalte whey isolaat, het zuiverst mogelijke eiwit!
Vet- en koolhydraatarm!
Geschikt voor eiwitdieet!
Zeer snelle opname!
Prijs kwaliteit van 100 % Whey:
De kwaliteit van de Optimal Nutrition producten is even goed als die van de bekende merken.
Alle producten van het huismerk zijn voor zien van een nut nummer.
Doordat 100 % Whey alleen wordt geleverd via internet en in de shop direct aan de consument,
hebben wij geen last van dure promotiemiddelen en de kostprijsverhogende tussenhandelaren.
Dit prijsvoordeel delen we met onze klanten waardoor u een lagere prijs betaalt.
Vergelijking met andere merken, het geheim van de smaak
Er zijn meer eiwitshakes op de markt met een uitstekende smaak.
Deze bevatten echter veel minder eiwitten en aanzienlijk meer koolhydraten en vetten,
denk bijvoorbeeld aan Syntha-6 BSN.
Met 100 % Whey kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel.
Sterker nog: je voedt je lichaam met zeer hoogwaardige en zuivere eiwitten die je lichaam optimaal
zal benutten om te herstellen en te groeien!
- Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? bij Brinta en in shake
- Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker
- Welke dosis heb je gebruikt? nvt
- Waar heb je het supplement gekocht? [Link niet meer beschikbaar]
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Geen verzendkosten vanaf €60, extra kortingen bij grotere aankopen, goede service
- Wat heb je voor dit supplement betaald? €36.95 / 2kg
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja
Mijn review:
Optimal Nutrition is een nog maar net opkomende lijn van Optimal Fit, ik ken de eigenaar persoonlijk en het is iemand die leeft voor de krachtsport, over de juiste kennis beschikt en van kwaliteit houd
Sinds gisteren heb ik dus de [Link niet meer beschikbaar] , smaak banaan, en heb er toen natuurlijk meteen een shake'je mee gemaakt en dat beviel me uitstekend ! Lekker van smaak, klein beetje romig en lost goed op, deze morgen in de brinta ging het ook prima
Het aminozurenprofiel staat nog niet online maar ik kan je alvast zeggen dat dat wel goed zit !
In before shitstorm van dat is je sponsor