Fitness Seller

100% Whey Protein - Optimal Nutrition (nieuw merk!)

Users who are viewing this thread

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Optimal Nutrition 100 % Whey is de topper uit de Optimal Nutrition reeks, nu al gekend voor zijn kwaliteit en smaak waardoor deze kwalitatief op hetzelfde niveau als de bekende en duurdere merken zit.

Voordelen:

Hoog gehalte BCAA's en Glutamine!
    Sneller spierherstel, minder afbraak tijdens training!
    Ideaal voor 's ochtends en rondom de training!
    Volgens gebruikers de lekkerste eiwitshake op de markt!
    Perfecte kwaliteit voor een ongekende prijs!
    Hoog gehalte whey isolaat, het zuiverst mogelijke eiwit!
    Vet- en koolhydraatarm!
    Geschikt voor eiwitdieet!
    Zeer snelle opname!
    Prijs kwaliteit van 100 % Whey:

De kwaliteit van de Optimal Nutrition producten is even goed als die van de bekende merken.

Alle producten van het huismerk zijn voor zien van een nut nummer.

Doordat 100 % Whey alleen wordt geleverd via internet en in de shop direct aan de consument,

hebben wij geen last van dure promotiemiddelen en de kostprijsverhogende tussenhandelaren.

Dit prijsvoordeel delen we met onze klanten waardoor u een lagere prijs betaalt.

Vergelijking met andere merken, het geheim van de smaak

Er zijn meer eiwitshakes op de markt met een uitstekende smaak.
    Deze bevatten echter veel minder eiwitten en aanzienlijk meer koolhydraten en vetten,
    denk bijvoorbeeld aan Syntha-6 BSN.
    Met 100 % Whey kan je jezelf verwennen zonder schuldgevoel.
    Sterker nog: je voedt je lichaam met zeer hoogwaardige en zuivere eiwitten die je lichaam optimaal
    zal benutten om te herstellen en te groeien!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? bij Brinta en in shake
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lekker
  • Welke dosis heb je gebruikt? nvt
  • Waar heb je het supplement gekocht? [Link niet meer beschikbaar]
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Geen verzendkosten vanaf €60, extra kortingen bij grotere aankopen, goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €36.95 / 2kg
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Optimal Nutrition is een nog maar net opkomende lijn van Optimal Fit, ik ken de eigenaar persoonlijk en het is iemand die leeft voor de krachtsport, over de juiste kennis beschikt en van kwaliteit houd

Sinds gisteren heb ik dus de [Link niet meer beschikbaar] , smaak banaan, en heb er toen natuurlijk meteen een shake'je mee gemaakt en dat beviel me uitstekend ! Lekker van smaak, klein beetje romig en lost goed op, deze morgen in de brinta ging het ook prima

Het aminozurenprofiel staat nog niet online maar ik kan je alvast zeggen dat dat wel goed zit !

In before shitstorm van dat is je sponsor :rolleyes: onbekend is onbemind maar deze is zeker en vast het proberen waard

opti.jpg

opt.jpg

poster reclame duo 3.jpg

OP
Sanca Saxon

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Optimal Fit
Beste vrienden en trouwe klanten graag willen we jullie bedanken voor het vertrouwen dat jullie al deze tijd in ons gehad hebben... ook willen we jullie laten weten dat wij vanaf vandaag onze deuren niet meer openen wegens aanhoudende problemen met ons pand, en op het laatst mislopen met ons nieuwe pand en dus niet tijdig vinden van een geschikte locatie moeten we even pauzeren... Dus we stoppen niet!! En blijven ook gewoon online bereikbaar.
Bedankt voor jullie begrip en steun...

Filip

...

MATTHI

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 nov 2012
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
9%
1 van de mooiste potten die ik al gezien heb en strak logo ook. Al die merken met hun witte potten is maar lelijk. Een zwarte is veel nicer! ;) Kende het niet. Waar is de vestiging van optimal?

OP
Sanca Saxon

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
1 van de mooiste potten die ik al gezien heb en strak logo ook. Al die merken met hun witte potten is maar lelijk. Een zwarte is veel nicer! ;) Kende het niet. Waar is de vestiging van optimal?

De vestiging was in Bilzen maar de eigenaar is nu dus opzoek naar een nieuw pand (online bestellen kan nog gewoon), er waren nochtans grote plannen voorzien, de eigenaar heeft een tijdje terug het materiaal van een gym overgekocht en de bedoeling was achteraan de winkel ook een gym te beginnen, dit gaat dus jammer genoeg, voorlopig, niet door

OP
Sanca Saxon

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Optima Fit is terug open in Beverst (omg. Hasselt), nu in combinatie met een gym !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Robke78

Town Drunk
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 dec 2006
Lengte
1m72
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
was dat vroeger geen Italiaans restaurant ???

Robke78

Town Drunk
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 dec 2006
Lengte
1m72
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Was idd een taverne/restaurant oid :)

damn, daar hadden ze wel lekker pizza ... wilde er een tijdje geleden nog eens stoppen. Maar goed dat ik
dat niet gedaan heb dus :)

OP
Sanca Saxon

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
damn, daar hadden ze wel lekker pizza ... wilde er een tijdje geleden nog eens stoppen. Maar goed dat ik
dat niet gedaan heb dus :)

Hoezo ? Dan had je lekker kunnen pompen en afsluiten met proteinbars en shakes ;)

Naar boven