AndroidHealthClinic

1000 24kg kettlebell swings per dag, 7 dagen lang. Resultaat foto (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoeveel tijd kostte dit je ong per dag?
was in ongeveer anderhalf uur kwijt met de volle duizend, maar soms deed ik sochtend 2x100 op een lege maag met alleen koffie dr in. dan ong een uurtje
 
Goeie progressie. Zo zie je maar dat out of the box denken soms erg nuttige dingen oplevert. Beschouw je dit als snelle effectieve methode of denk je dat het wel op vaste termijn te implementeren is? 1,5 uur per dag alleen aan kettlebells is wel heel heftig.

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 23:40 ----------

Je zei trouwens dat je series deed van 75.. Hoe kom je dan uit op 2x100?
 
Goeie progressie. Zo zie je maar dat out of the box denken soms erg nuttige dingen oplevert. Beschouw je dit als snelle effectieve methode of denk je dat het wel op vaste termijn te implementeren is? 1,5 uur per dag alleen aan kettlebells is wel heel heftig.

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 23:40 ----------

Je zei trouwens dat je series deed van 75.. Hoe kom je dan uit op 2x100?
Nou, op 3 van 7 dagen heb ik sochtends ook nog 200 gedaan op die lege maag. dan deed ik als uitzondering 2x100.

setjes van 75 waren het streven, maar ik moest van mijzelf tussen de 30 en 75 blijven, dus aan het eind van mn training zorgde ik dat het sws tot 1000 was opgevuld.

En ja, zeker een vaste methode! dit was natuurlijk heel extreem, zonder supplementen en zonder cut dieet, maar als je bijv 500 per dag zou doen met een goed dieet ga je al snel volgens mij!
 
Een cutdieet is dus duidelijk niet nodig geweest en had je progressie misschien eerder zelfs geremd. Je hebt nu met onderzoek aangetoond dat dit efficiënt is over andere factoren moet je denk ik niet re snel reppen.
 
uit het foute potje? :roflol: typisch instructeur
 
nooit gedacht om in waves te swingen?

5-10-15-20-20-15-10-5

cool gedaan overigens :D
 
nooit gedacht om in waves te swingen?

5-10-15-20-20-15-10-5

cool gedaan overigens :D

Of van die breathing ladders?

Gisteren één keer gedaan, maar zit nu wel met wat bleinen... :(
 
merkte je nog verschil qua mobiliteit/flexibiliteit voor en na?
 
Super respect man!

Ik cut nu op het moment met IF, raad je mij dit ook aan om een keer te doen of niet?
 
Jij kijkt iets teveel TMW :D

Maar ik weet niet of het te overbelastend is tijdens het cutten sowieso?
 
Jij kijkt iets teveel TMW :D

Maar ik weet niet of het te overbelastend is tijdens het cutten sowieso?
Nah je kan dan iets meer eten als in een reguliere cut maar ik raad het echt serieus aan!
Jongen die bij mij traint is al 14 kg afgevallen in een jaartje met 2 keer per week
 
merkte je nog verschil qua mobiliteit/flexibiliteit voor en na?
ik heb wel een foto:


Ging nog vrij goed!:)

split.jpg
 
Of van die breathing ladders?

Gisteren één keer gedaan, maar zit nu wel met wat bleinen... :(
Ik ga ind zo snel mogelijk die ladders is proberen, maar ik probeerde 20 swings op 1 adem maar dat lukte maar net!
 
Impressive man! Doorzettingsvermogen en Discipline heb je!
 
Tijd om die artikels eens te lezen nu denk ik, want ik loop nu met de gedachte rond dat 1000 kettlebellswings per dag voldoende is om een beascht te worden :p
 
Laatst bewerkt:
Is de titel niet verkeerd? Er staat 1.000 kettlebellswings per week. Het is toch 1.000 swings per dag? 7.000 in de week.
 
Is de titel niet verkeerd? Er staat 1.000 kettlebellswings per week. Het is toch 1.000 swings per dag? 7.000 in de week.
je hebt helemaal gelijk!
Maar geen flauw idee hoe ik dat aanpas
 
Back
Naar boven