XXL Nutrition

1000 24kg kettlebell swings per dag, 7 dagen lang. Resultaat foto

Bezoekers in dit topic

Nja, heb ik ook geen cursus voor gedaan... niemand doet toch cursussen voor squat, bench en deadlift bvb en dat zijn ook technisch moeilijke oefeningen! Gewoon goed aanleren via filmpjes/tips en strikt zijn met jezelf! En sowieso ook ALTIJD opwarmen met een lichte kettle (10-12kg).

Je zal versteld staan hoeveel mensen cursussen nemen voor die oefeningen.
Je zal tevens versteld staan hoeveel doorgewinterde personen hun 'g rote 3' technisch verbeteren zodra ze alsnog cursussen gaan volgen.
 
Net weer 200 swings gedaan met 12kg kettle, daarna nog 45 min cardio. Nu m'n conditie heel wat verbeterd is, zijn die 200 reps (4 x 50) eigenlijk peanuts geworden. Mss op 't einde van m'n cutfase (8% bf) es op onderhoud eten en iedere dag 500 reps eruit wringen om alsnog helemaal ripped te staan vooraleer m'n bulk start... :)
 
Mooie prestatie!
Ik denk dat ik 16 en 24 kg ga kopen voor de winter. Ideaal zou zijn als ik ergens eens een initiatie les/cursus kon volgen om de techniek onder de knie te krijgen. Ben al wat ouder en ongelofelijk bang voor blessures.

ik heb ook eentje van 20kg liggen. Heb het ook goed bekeken op youtube. 16 kg zou goed zijn om het te leren. Ik denk dat 12kg wat te licht zou zijn voor jou. Je weegt tenslotte toch meer dan 10kg meer dan Vitus. Ik zou toch nog wachten om die van 24kg te kopen. Oefen eerst een tijdje met die van 16. Ik ben ook al wat ouder en vind dat die 20kg zwaar genoeg is voor mijn rug. Voor diegenen die dicht bij Leuven wonen. In Heverlee is trouwens een goede sportwinkel waar ze te koop zijn.
 
Back
Naar boven