XXL Nutrition

1000 reps deadlift.

Bezoekers in dit topic

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Berichten
16.008
Waardering
13.377
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
Is het haalbaar?

Oke backstory.

Ik train al 6 jaar bij de zelfde Basic Fit en je kan in de app je bezoeken tracken.
Nu ga ik langzaam richting de 1000 bezoeken en wilde ik voor de gelegendheid iets leuks/doms doen.

Omdat ik deadlift de ultime lift vind dacht ik laat ik 1000 reps met 100kg proberen te deadliften in 1 dag. Waarom 100kg? Mooi rond getal en dan kom je op 100.000kg gelift in 1 dag.

Het plan zou zijn om elke 4-5 minuten een setje van 10 te doen. Dan zou ik op ongeveer 130 reps per uur komen en daarmee in iets meer dan 6 uur klaar te zijn.


Denken jullie dat dit haalbaar is?
Heeft iemand wel eens iets vergelijkbaars gedaan?
Screenshot_20220210-214028_Samsung Internet.jpg
 
Laatst bewerkt:
6 uur lang in de basic fit... Ik houd het nog geen 5 min vol in die toko.

Het lijkt mij waanzin. Ben wel benieuwd, dus ik volg.

Ik moest hier aan denken:
 
Ik denk dat jij ons gaat bewijzen of het haalbaar is! Mocht je het gaan doen, zet wel een camera neer waarmee je een time lapse kan maken o.i.d.
 
Gedoe allemaal.

Kun je niet gewoon het wereldrecord van de legendarische Robbert-Jan van Heeckeren verbreken?

De langste workout in de geschiedenis van de bodybuilding/fitnesssport (24 uur)
 
Op 6u tijd kun je 10k crunches doen (weet ik van een vriend) dus 1k deadlift moet wel lukken.
 
Ook al klinkt het idee heel origineel, denk ik niet dat het lukt.

1000 reps x 100kg is echt gigantisch, wellicht de eerste 200/300 wel lukken maar dan nog moet je er 700.
Ook al lukt het je wel in 20 uur, die laatste 100 reps zullen slordig worden en je rug betaald de prijs.

Succes indien je het toch probeert!
 
Zou mij benieuwen, gaat iig leiden tot een flinke prikkel voor je zenuwstelsel!
 
Gedoe allemaal.

Kun je niet gewoon het wereldrecord van de legendarische Robbert-Jan van Heeckeren verbreken?

De langste workout in de geschiedenis van de bodybuilding/fitnesssport (24 uur)

Een leuke sugestie. Ook denk ik dat Bas van Rich Piana wel wat zou kunnen leren met de 8 uur arm workout. Misschien heb je er wat aan. Gr Meaan.

 
Denk dat er heel wat teleurgesteld zijn als je het niet doet. No pressure :devil:
 
6 uur lang in de basic fit... Ik houd het nog geen 5 min vol in die toko.

Het lijkt mij waanzin. Ben wel benieuwd, dus ik volg.

Ik moest hier aan denken:
Dat zou wel een record zijn voor me ja:roflol:, prima gym wel overigens deze.

Ruim 4000 pullups is wel echt next level holy shit.
Ik denk dat jij ons gaat bewijzen of het haalbaar is! Mocht je het gaan doen, zet wel een camera neer waarmee je een time lapse kan maken o.i.d.
Zoiets zou inderdaad wel leuk zijn.
Heb er nu geen middelen voor maar wie weet als dit plan echt door gaat moet dat vast wel te regelen zijn.
Wie weet, maar je zou als presentje ook meteen een gefrituurd zenuwstelsel mee kunnen brengen ;)

Plan is wel daarna even paar dagen niks
Op 6u tijd kun je 10k crunches doen (weet ik van een vriend) dus 1k deadlift moet wel lukken.
10k crunches :') ik word al gek van 30...

Ook al klinkt het idee heel origineel, denk ik niet dat het lukt.

1000 reps x 100kg is echt gigantisch, wellicht de eerste 200/300 wel lukken maar dan nog moet je er 700.
Ook al lukt het je wel in 20 uur, die laatste 100 reps zullen slordig worden en je rug betaald de prijs.

Succes indien je het toch probeert!

Wel wisselende reacties, sommigen zeggen 'moet prima kunnen' maar ook wel mensen die sceptisch zijn.

Tot zo ver heb ik een keer 150 reps gedaan in 45 minuten en die voelde ik al aardig, maar zou hier wel voor gaan trainen natuurlijk.

Een leuke sugestie. Ook denk ik dat Bas van Rich Piana wel wat zou kunnen leren met de 8 uur arm workout. Misschien heb je er wat aan. Gr Meaan.


Misschien een leuke combinatie.
WHATEVER IT TAKES!!! 5%!!!!
 
  • Like
Waarderingen: ak
Is opzich wel haalbaar denk ik. Helemaal als je er een uur of 6 over wilt gaan doen.
Zelf wel eens 100 reps squats gedaan in een kwartier met 100 kg.

Maar ja dit is 10x zoveel natuurlijk.

10x 10x10 als je het snel zegt valt het helemaal mee :P

Wel leuk als je het filmt ofzo
 
Een leuke sugestie. Ook denk ik dat Bas van Rich Piana wel wat zou kunnen leren met de 8 uur arm workout. Misschien heb je er wat aan. Gr Meaan.

Rich deed ooit een leuke deadlift/drink wedstrijd, stond op YouTube. Die competitie lijkt me wel wat!
 
Lijkt mij een zeer onverstandig idee.

Wat is het max aantal deadlifts dat je wel eens hebt gedaan in een workout? Uitgaande van 100kg.
 
Back
Naar boven