XXL Nutrition

1000 reps deadlift.

Bezoekers in dit topic

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Berichten
16.008
Waardering
13.377
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
Is het haalbaar?

Oke backstory.

Ik train al 6 jaar bij de zelfde Basic Fit en je kan in de app je bezoeken tracken.
Nu ga ik langzaam richting de 1000 bezoeken en wilde ik voor de gelegendheid iets leuks/doms doen.

Omdat ik deadlift de ultime lift vind dacht ik laat ik 1000 reps met 100kg proberen te deadliften in 1 dag. Waarom 100kg? Mooi rond getal en dan kom je op 100.000kg gelift in 1 dag.

Het plan zou zijn om elke 4-5 minuten een setje van 10 te doen. Dan zou ik op ongeveer 130 reps per uur komen en daarmee in iets meer dan 6 uur klaar te zijn.


Denken jullie dat dit haalbaar is?
Heeft iemand wel eens iets vergelijkbaars gedaan?
Screenshot_20220210-214028_Samsung Internet.jpg
 
Laatst bewerkt:
6 uur lang in de basic fit... Ik houd het nog geen 5 min vol in die toko.

Het lijkt mij waanzin. Ben wel benieuwd, dus ik volg.

Ik moest hier aan denken:
 
Ik denk dat jij ons gaat bewijzen of het haalbaar is! Mocht je het gaan doen, zet wel een camera neer waarmee je een time lapse kan maken o.i.d.
 
Gedoe allemaal.

Kun je niet gewoon het wereldrecord van de legendarische Robbert-Jan van Heeckeren verbreken?

De langste workout in de geschiedenis van de bodybuilding/fitnesssport (24 uur)
 
Op 6u tijd kun je 10k crunches doen (weet ik van een vriend) dus 1k deadlift moet wel lukken.
 
Ook al klinkt het idee heel origineel, denk ik niet dat het lukt.

1000 reps x 100kg is echt gigantisch, wellicht de eerste 200/300 wel lukken maar dan nog moet je er 700.
Ook al lukt het je wel in 20 uur, die laatste 100 reps zullen slordig worden en je rug betaald de prijs.

Succes indien je het toch probeert!
 
Zou mij benieuwen, gaat iig leiden tot een flinke prikkel voor je zenuwstelsel!
 
Gedoe allemaal.