AndroidHealthClinic

1000kcal dieeten, wat te verwachten

Bezoekers in dit topic

naja ik weet het niet, ik zou in theorie elke 5 dagen een KG kwjit moeten zijn (ben ik ook wel gewicht hoor) alleen om nou te zeggen dat ik het goed zie....

benen zijn wel flink stuk droger in 1 week geworden, lijkt net alsof daar al het vet vandaan is gekomen.
 
Ik denk dat je extreme honger kunt verwachten, succes.
 
naja ik weet het niet, ik zou in theorie elke 5 dagen een KG kwjit moeten zijn (ben ik ook wel gewicht hoor) alleen om nou te zeggen dat ik het goed zie....

benen zijn wel flink stuk droger in 1 week geworden, lijkt net alsof daar al het vet vandaan is gekomen.

Ik vraag me af of het zo is wat men zegt, dat je het eerst vet verliest op de plaats waar je het laatst bent aangekomen.........
 
ik denk dat de verplaatsing vrijwel hetzelfde is bij vetaanzet dan als bij vetverlies... mijn benen zijn iig stuk minder vet geworden, maar op mn buik...tja...ik zie wel iets, maar een vreemd persoon zou geen verschil zien.
 
ik denk dat de verplaatsing vrijwel hetzelfde is bij vetaanzet dan als bij vetverlies... mijn benen zijn iig stuk minder vet geworden, maar op mn buik...tja...ik zie wel iets, maar een vreemd persoon zou geen verschil zien.

Zelf zie en merk je het toch ook aan je kleding.
Mijn grootste probleem is de buik, daarna dijen/triceps.
Vreemd genoeg is de rest behoorlijk droog...
Als ik een burner gebruik dan vindt mijn buik wel in proportie(lees geen sixpack). Ik schat dat ik nu op ong. 17 tot 18% zit dus er moet nog wat af!
Gebruik ik nix, dan heb ik altijd zo'n plofferig onderbuikje...:mad:
Dat heeft waarschijnlijk toch te maken met het feit dat ik een kind heb gekregen, dikker ben geweest en dat je huid na ong. je 45ste niet meer echt
meekrimpt. Even extreem overgewicht erbuiten laten want dan is je huid toch ook min of meer verziekt.
Wat ik uit jouw stukjes opmaak, is dat je meer aan het cutten dan aan het bulken bent. Same here.......
Alleen dan ben ik tevreden als ik in de spiegel kijk:D
 
haha ja, echt bulken zal er niet emer inzitten, heb afgelopen oktober-december gedaan, totaal geen omkijken meer naar voeding. BF 5% gestegen ofzo :P (maar ook heel veel vvm aangezet in korte tijd)

dus volgende bulk zal cleanbulk met cardio worden haha :P
 
haha ja, echt bulken zal er niet emer inzitten, heb afgelopen oktober-december gedaan, totaal geen omkijken meer naar voeding. BF 5% gestegen ofzo :P (maar ook heel veel vvm aangezet in korte tijd)

dus volgende bulk zal cleanbulk met cardio worden haha :P

Dat is ook idd het slimste, maar ja, daar komt die decembermaand.....
Dan vergeet ik weer wat clean bulken betekent:o
Ik moet van Tom V. maar weer een mijn doelen neerpennen:D...
en jouw5% in gedachten houden, zondeeeeeeeee, maar ik weet er alles van!
 
lol ja, 5% is wat te laag misschien :P maar 7-8% moet zeker geen onmogelijke opgave zijn voor 1 okt.
 
lol ja, 5% is wat te laag misschien :P maar 7-8% moet zeker geen onmogelijke opgave zijn voor 1 okt.

Je cut toch niet voor de NK Naturals?
Enne, met jouw discipline redt je dat wel!
 
vandaag nog geen honger, maar zat dan ook op 1700kcal (heb halverwege de dag besloten op dit dieet over te gaan)

moet er over 3 weken goed (DROOG) bijstaan, 5 weken geleden was alles tip top, heb het daarna bijzonder goed verpest! vallen en opstaan....!
 
vandaag nog geen honger, maar zat dan ook op 1700kcal (heb halverwege de dag besloten op dit dieet over te gaan)

moet er over 3 weken goed (DROOG) bijstaan, 5 weken geleden was alles tip top, heb het daarna bijzonder goed verpest! vallen en opstaan....!

ik zou als ik jouw was WEL "the rapidfatloss handbook" strict volgen met jouw kcal inname. daar zeggen ze overigens wel dat je het max 12-14 dagen "mag" doen he, dus misschien de laatste week gewoon beetje terug opbouwe?
 
Je cut toch niet voor de NK Naturals?
Enne, met jouw discipline redt je dat wel!

haha nee, eigenljik was de deadline 1sept, omdat dan mn school begint, en op trein wachten + kebabzaak = geen goede combo als je cut.

maar heb er ngo 1 maand bijgeplakt omdat july weinig gedaan heeft...(en ik wil ook nog wat massa pakken dit jaar :P )
 
MacB, heb het bestandje uitgepakt maar kan het niet lezen.. is het boek ergens in NL te koop? of te bestellen? kan je mischien even kort uitleggen wat het inhoudt? de belangrijke punten?
 
haha nee, eigenljik was de deadline 1sept, omdat dan mn school begint, en op trein wachten + kebabzaak = geen goede combo als je cut.

maar heb er ngo 1 maand bijgeplakt omdat july weinig gedaan heeft...(en ik wil ook nog wat massa pakken dit jaar :P )

Heb zelf ook last van bepaalde route's waar ik langs vers gesneden friet,
Turkse gehakt pannekoeken, shoarma, falafel, bakkeljauw en Italiaans IJs moet.
Als ik niet heb gewerkt ben ik geestelijk sterk maar heb ik wel gewerkt::eek:
staat m'n voet weer bovenop de rem, shit!
Ga over 2 weken met vakantie...1% moet toch haalbaar zijn?
 
MacB, heb het bestandje uitgepakt maar kan het niet lezen.. is het boek ergens in NL te koop? of te bestellen? kan je mischien even kort uitleggen wat het inhoudt? de belangrijke punten?

wat bedoel je? dat je geen engels kunt lezen?
 
Heb zelf ook last van bepaalde route's waar ik langs vers gesneden friet,
Turkse gehakt pannekoeken, shoarma, falafel, bakkeljauw en Italiaans IJs moet.
Als ik niet heb gewerkt ben ik geestelijk sterk maar heb ik wel gewerkt::eek:
staat m'n voet weer bovenop de rem, shit!
Ga over 2 weken met vakantie...1% moet toch haalbaar zijn?

ik zeg, doe rapidfatloss handbook voor 7-10 dagen en je zit 2 % lager :roflol: (serieus)
 
ik zeg, doe rapidfatloss handbook voor 7-10 dagen en je zit 2 % lager :roflol: (serieus)

Ik heb me aangemeld voor Lyle z'n nieuwsbrief, denk dat mijn bejaarde pc dat hele bestand niet aankan:D...misschien vind ik tips in z'n mailtjes.
 
zo, bankte vandaag weer sinds tijden 1x190 plat! weeg nu wel 89 ipv 84 (stukje vetter geworden)

maar we blijven op 1000kcal dieet!

maar wat te doen na laten we zeggen 2weken op 1000kcal, je metabolisme wordt grotendeels bepaald door je VVM? en kleiner gedeelte door je thyroid hormonen?

Ervanuitgaande dat ik geen VVM verlies, ik ben namelijk een stuk lichter dan 3 jaar geleden (120kg bij 15%) verlies daarom ook niet snel spiermassa, zelfs als train ik niet!

Waarom zou ik dan na die 2 weken niet meteen terug hoppen op 3000kcal (mijn onderhoud)

aangezien er dus geen sprake kan zijn van 'spaarstand' achtige praktijken?
 
je thyroid zorgt nog steeds voor een relatief hoog kcal aantal he, die hormonen dalen 50% ofzo de 1e week (laat staan in week 2). komt ook bij dat je insuline gevoeliger wordt, en je weet zelf ook wel wat te gevolgen daarvan zijn.
 
Back
Naar boven