Fitness Seller

1000kcal dieeten, wat te verwachten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haha, dat ga je echt niet krijgen als je het gewoon met kennis/verstand doet.

je moet dat boek van lyle mcdonald maar s lezen, die gaat daar dieper op in (en heb geen zin omhet nu op te gaan zoeken :P)

welk boek? die rapid fatloss of die proteine? of heeft hij nog meer boeken geschreven?
 
na wat gechat te hebben met MacB start ik vandaag dus op een 1000kcal dieet en hou dit 3 weken vol
 
nog even iets wat ik me net herinner, heb een 4 jaar terug eens op 175mcg t3 ED gezeten met 300gram eiwit 4 weken lang (zonder AS) de eerste 3 weken trainde ik vreselijk hard, en verloor geen kracht of massa! (liep wel leeg omdat ik low carb at)

de 4de week plande ik een rustweek in, na die rustweek was het dramatisch! een met 30kg gedaalde bench onder andere!

dit is weer eens een bewijs dat getrainde spieren, niet snel als energie gebruikt zullen worden

1 - in een rustweek moet je niet dieten. Ook daar een rust inbouwen (onderhoud)

2 - een complete week rust leidt eigenlijk altijd wel tot krachtsverlies. Betekent niet meteen dat je ook spieren verloren hebt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vroeger, voor ik hier begon te lezen getraind op -1000 kcal.

Dag in, dag uit:
30gr muesli met water
1 evergreen
1 granny koek
andere evergreen van het pakje
avond eten (1 stukje aardappel, klein stukje vlees, en wat groenten)

Je ziet, bijna allemaal carbs, en geen eiwitten.

Resultaat:
na 2 jaar trainen, 82kg op 11% (1m72) (kwam van 113 +30%)
5x per week 48min cardio gevolgd door 45min kracht

Conclusie: het werkt wel, maar ik heb mijn metabolisme er finiaal mee om zeep geholpen.

Ontiegelijk balen dat je jouw metabolisme hebt verziekt, maar ik vind het ontzettend knap, dat je bovenstaand voedingspatroon zo lang hebt volgehouden.
Dat getuigt wel van behoorlijke wilskracht!:thumbs:
Echt zuur dat toen de kennis ontbrak die je nu wel hebt!
 
heb dat zelfde ook gedaan hoor, toen ik net begon met dieeten, totaal niet aan eiwitten denken enzo (bijna alleen carbs ook), alleen zat ik dan op 1600-1800kcal per dag, dus valt het nog wel mee.
 
1000kcal pff moet er niet aandenken, ik zut nu op zo'n 2700 en ik verga soms al van de honger.
 
1000kcal pff moet er niet aandenken, ik zut nu op zo'n 2700 en ik verga soms al van de honger.

haha, ik zit nu kleine 2 weken op 1500, en droom alleen maar van 2700 :roflol:
 
hoeveel ben je al afgevallen?
 
fluctueer veel in gewicht door vocht, maar verlies +-200gr vet per dag.
 
da is nogal, ik ben nu in 2,5 week zo'n 4kilo afgevallen,7cm van mn middel af
 
7cm dan heb je verkeerd gemeten(op totaal andere tijpstippen), dat staat +- gelijk aan 7% BF.
 
fluctueer veel in gewicht door vocht, maar verlies +-200gr vet per dag.

Ik vind het echt super veel 200gr vet per dag.
Heb je iets in 't vooruitzicht dat je zo diep gaat?
Zelf kan ik meestal goed cutten als ik ergens naartoe leef, maar zoveel wilskracht als jij...mmm, daar droom ik alleen maar van:D
 
nope precies zelfde plek gemeten ,en allebei de keren smorgens
 
nope precies zelfde plek gemeten ,en allebei de keren smorgens

hmm k , at je daarvoor veel meer? want ik heb ook dat ik sochtends grotere omtrek heb als ik de dag ervoor veel gegeten heb.
 
Ik vind het echt super veel 200gr vet per dag.
Heb je iets in 't vooruitzicht dat je zo diep gaat?
Zelf kan ik meestal goed cutten als ik ergens naartoe leef, maar zoveel wilskracht als jij...mmm, daar droom ik alleen maar van:D

ik zit nog niet diep, ik WIL wel diep, en omdat ik nooit veel geduld heb...
maargoed, 200gr per dag..kmoet nog een kg of 5-6 kwijt, dus dat duurt nog wel ff...
 
hmm k , at je daarvoor veel meer? want ik heb ook dat ik sochtends grotere omtrek heb als ik de dag ervoor veel gegeten heb.

ja daar komt het denk ik ook door, zat in mn bulk zo rond de 4000 kcal per dag
 
mijn buikomvang gaat zelfs cm of 2 omhoog na 1 dag refeed.... :P
 
ik zit nog niet diep, ik WIL wel diep, en omdat ik nooit veel geduld heb...
maargoed, 200gr per dag..kmoet nog een kg of 5-6 kwijt, dus dat duurt nog wel ff...

Ik denk dat je al heel veel verliest op een dag!
Als je zo doorgaat zal je toch al over een maandje bereikt hebben wat je wil?
Vooral als je nog dieper gaat... sterkte ermee en hou ons op de hoogte!
 
Back
Naar boven