XXL Nutrition

1000kcal dieeten, wat te verwachten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar dan eet je dus 16 uur niets en in dat raam van8 uur wel! zou bij mij mooi wezen omdat ik dan alles rond de training kan doen (ochtend)

maar theoretisch zou ik in 10 dagen dus 3 kg vet moeten verliezen uitgaande van 3100onderhoud!
is dit in de praktijk dan ook zo?

onderhoud daalt wel iets tijdens je dieet, maar of je 3kg vet verliest....denk het niet. 2 , 2.5 kg is niet ondenkbaar.
 
maar als ik het goed begrijp neem je al T3 enzo, dus die kan je toch wat hoger doseren in je cut ofniet?
 
maar als ik het goed begrijp neem je al T3 enzo, dus die kan je toch wat hoger doseren in je cut ofniet?


dan krijg ik zere ogen, heel vreemd, het is ook meer dat ik het leuk vind met verschillende dieeten te experimenteren!

de 8% waar ik laatst op zat had ik relatief gemakkelijk behaald!
 
Wat je kan verwachten op lange termijn is een grote vertraging van je metabolisme door de aanmaak van (ik geloof) het hormoon DHEA.
 
Wat je kan verwachten op lange termijn is een grote vertraging van je metabolisme door de aanmaak van (ik geloof) het hormoon DHEA.

wat je kan verwachten is een lees-het-topic-cursus, want hij gaat het maar 10 dagen doen.
 
en dan heb ik nog het idee om de t3 te staken (ik ben zoiezo al schildklier patient)

maar heb toch altijd een soort terugval als ik stop met t3 en weer verder ga op mijn lifetime 200mcg t4!

mischien een ooie opvanging met dit dieet!
 
ik zeg, doe rapidfatloss handbook voor 7-10 dagen en je zit 2 % lager :roflol: (serieus)

Hey MacB, ff nog een vraagje:

hoe vaak doe jij een refeed?

Ik wil het zelf morgen gaan doen (dan heb ik mijn rustdag), alleen zegt mijn lichaam dattie 't vandaag wil:D...

Vandaag is m'n 6de cutdag en ik voel me echt gemangeld:yawn:en :zzz: doodop.
Ik heb v/a do. iedere dag getraind: do. kt - vr. kt/cardio - za. kt/cardio - zo. fietstocht van 3,5 uur - ma. nuchter cardio, 's avonds kt en vandaag wordt idem als gisteren.

Ben eigenlijk bang dat ik eerder had moeten refeeden omdat er vanmorgen niets meer af was.....ben 500gr vet kwijt.
Heb nog de tijd tot volgende week vrijdag...
Ik zit tussen de 1450 en 1750 kcal in, tussen de 100 en125gr carbs - hoog eiwit en rond de 30%vet.

Wat denk jij?
 
ik heb het nu 2x om de 7 dagen gedaan (dus op dag8 ) als was ik het in begin echt super moe vanaf dag 5 al,

je moet wel bedenken dat je ook vrij moe bent op je refeed, dus kan je beste dag VOOR je activiteiten refeed doen.

om de 5-6 dagen refeed is ook niet slecht hoor. ik probeer het zelf zo lang mogelijk uit te stellen tot dag 7-8.
 
ik heb het nu 2x om de 7 dagen gedaan (dus op dag8 ) als was ik het in begin echt super moe vanaf dag 5 al,

je moet wel bedenken dat je ook vrij moe bent op je refeed, dus kan je beste dag VOOR je activiteiten refeed doen.

om de 5-6 dagen refeed is ook niet slecht hoor. ik probeer het zelf zo lang mogelijk uit te stellen tot dag 7-8.

Aantal refeeds is ook afhankelijk van je vetpercentage, calorieinname (of calorietekort) en de grootte van je refeed. Grote refeed (ala UD2.0 slechts 1 maal per week, kleine refeed, vaker.

Zit je boven de 15% dan heb je aan 1 refeed per week voldoende
Tussen de 10 en de 15 kun je 2 refeeds per week doen
Onder de 10% heb ik wel 3 refeeds aanbevolen zien worden.


zoals Lyle zegt: it depends.
 
ik heb het nu 2x om de 7 dagen gedaan (dus op dag8 ) als was ik het in begin echt super moe vanaf dag 5 al,

je moet wel bedenken dat je ook vrij moe bent op je refeed, dus kan je beste dag VOOR je activiteiten refeed doen.

om de 5-6 dagen refeed is ook niet slecht hoor. ik probeer het zelf zo lang mogelijk uit te stellen tot dag 7-8.

Oke, dan doe ik het morgen(rustdag), dan hoop ik er donderdag weer tegenaan te gaan!
Dat vanaf dag 5 super moe heb ik dus ook maar jij zit nog een stuk lager in je carbs....
 
Aantal refeeds is ook afhankelijk van je vetpercentage, calorieinname (of calorietekort) en de grootte van je refeed. Grote refeed (ala UD2.0 slechts 1 maal per week, kleine refeed, vaker.

Zit je boven de 15% dan heb je aan 1 refeed per week voldoende
Tussen de 10 en de 15 kun je 2 refeeds per week doen
Onder de 10% heb ik wel 3 refeeds aanbevolen zien worden.


zoals Lyle zegt: it depends.

Ik zit ong. op 17 tot 18% dus dan zal ik me aan 1x per week houden,
bedankt!
 
die waardes/% die wazzup aangeeft zijn voor een man he...

kan je engels lezen? anders stuur ik die ebooks wel even.
 
die waardes/% die wazzup aangeeft zijn voor een man he...

kan je engels lezen? anders stuur ik die ebooks wel even.

Sure! Thanks!!!;)
 
wat je kan verwachten ? :rolleyes: :



[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven