AndroidHealthClinic

1000ste post (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DavyO

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2005
Berichten
4.627
Waardering
19
Hoi beste mede-dbb-ers :D,

Ja nog zo`n 1000ste post topic................... :cool:

Dit is de 1001ste post alweer :D Het is al weer een paar maanden geleden sinds ik me aanmelde op dit forum. In die tijd heb ik het erg naar me zin gehad en ook zeker veel nuttige informatie opgedaan. Dingen waar ik nog nooit van gehoort had zoals cutten en bulken bv :o :D.

Verder ben ik in de pas geleden veranderd van gym, en heb ik de breezah gym fitness first verruild voor Kneets, na hier op dit forum daar zoveel goede verhalen over gehoord te hebben. En ik heb al 3 forum-members ontmoet , DVD, Centaur en Johnny_01 en daar samen mee getraind. De laatste 2 trainen ook bij Kneets dus daar zal ik vast vaker mee trainen :D, en EricR traint er ook dus die zal ik binnenkort ook wel tegenkomen :D

En nu dus deze mijlpaal > 1000 post :D, op naar de volgende 1000 post en ik hoop met net zo veel plezier als de eerste duizend en ik hoop hier nog veel meer te leren :cool:

Groetjes,

Davy :D

:wave2:
 
Gefeliciteerd! Op naar de 10.000 posts!
 
--> Gare hok


Congrats bro, op naar de 2000!
 
Leuk om te lezen dat je door het forum veel bijgeleerd hebt en dan nog vrienden hebt gemaakt ook :thumbs:
 
The rebel zei:
Leuk om te lezen dat je door het forum veel bijgeleerd hebt en dan nog vrienden hebt gemaakt ook :thumbs:

:roflol:
 
Congratz bro :thumb: Op naar de 2000. :D
 
Thanks allemaal :D

The rebel zei:
Leuk om te lezen dat je door het forum veel bijgeleerd hebt en dan nog vrienden hebt gemaakt ook :thumbs:

Yep en verder heb ik het ook prima naar me zin hier, ik lach me soms kapot om sommige topics hier :D
 
:woot: feli kerel :)
 
cocnrats bro binnekort maar weer is trainen he ;) ff iets anders als benen hehe
 
welkom bij het illustere gezelschap van de net over de 1000 posters
 
Gefeliciteerd man.
 
gefeliciteerd posthoer :D
 
Back
Naar boven